Snel, gemakkelijk en super service

A5 full colour boekje laten maken Prima kwaliteit afgeleverd en ik werd zelfs nog gebeld omdat ze dachten dat er iets niet goed was. (Wat het wel was overigens). Maar dat geeft aan dat ze echt willen dat het een goed resultaat oplevert Top!

naar wens

alles was naar wens en ook op tijd, top!!!

Mega snelle service!

Drukwerk was de volgende dag al binnen!

Enorme teleurstelling

90 trouwkaarten besteld en een proefdruk laten maken. Na telefonisch overleg met 24drukwerk het ontwerp van de kaarten aangepast naar hun specificaties. Uiteindelijk kreeg ik een dag te laat – en zonder de bestelde enveloppen – een mislukte versie (met afgesneden onderdelen) binnen. Telefonisch contact gezocht maar onprettig behandeld. Ik zou mij aan de verkeerde specificaties hebben gehouden, terwijl zij mij met klem telefonisch hadden aangeraden het op deze manier aan te leveren. Dit kan een miscommunicatie zijn, maar aangezien mijn eerder aangeleverde bestanden overduidelijk een betere kaart (zonder afgesneden afbeeldingen) hadden opgeleverd dan de versie na hun telefoontje, stelt het mij enorm teleur dat een drukker hier geen contact over opneemt.

Helemaal perfect

Alles is gewoon gegaan als dat er stond, goede grootte, goede foto, op de dag geleverd dat er stond etc.

Mooie flyers gedrukt

Al complimenten over mogen ontvangen. Ze zijn erg mooi geworden Hartelijk dank!

Goede en snelle communicatie over en weer gehad, waardoor mijn uitnodigingskaarten super mooi zijn uitgekomen. Bedankt voor de goede service!

Alles was zoals verwacht!

Goede kwaliteit in de afdruk en snelle levering

Snel, goed en vakkundig!

Perfect drukwerk, mooie kwaliteit goed gesneden en snel geleverd.

Prima, mooie kwaliteit en snelle service

1500 flyers laten maken, echt prima kwaliteit en zeer snelle service!!

Prachtig drukwerk

Courierdienst wou bij 1e bezoek de levering niet afgeven, omdat ik de vreemde taal van de chauffeur niet sprak. 1 dag later kwam een andere chauffeur de levering wel afgeven, die kon wel nederlands.

Perfecte eerste kennismaking !!

Goede kwaliteit. Zeer duidelijke berichtgeving en super snelle levering...

Verrassend snel en perfect

Uiterst mooi gedrukt

Perfect en snel afgehandeld

De opdracht werd snel verwerkt, ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang en de opdracht is perfect uitgevoerd.

Prachtig

Hele mooie poster geworden, sneller geleverd dan verwacht en goede communicatie.

Snelle correcte service!

Degelijk werk.

Mooie kaarten en snelle levering

Ik heb de kaarten besteld voor een theater voorstelling. De kaarten waren erg mooi en werden ruim op tijd geleverd.

Super snel

Order was supersnel binnen en zag er keurig uit. Zal zeker vaker bestellen

Slechte service!! Te laat geleverd!!

Ik had de visitekaartjes met spoed nodig en zou ze de dag erna geleverd krijgen. Heb er ook extra voor betaald, maar kreeg de track & trace code en daar stond al standaard in dat het pas op donderdag geleverd zou worden!! Jammer..

uitstekend werk

aangenaam werken met 24u-drukwerk en een perfecte service.

Goede print en snelle levering voor een lage prijs

Zeer tevreden met het resultaat en gelukkig ook netjes afgeleverd. Ik had de print eerst bij een ander bedrijf besteld maar die was iets te donker afgedrukt.

Snel, persoonlijk, denken actief mee!

24 drukwerk zorgt voor zeer snelle levering. Ik vond het prettig dat er meegekeken werd of het wel scherp genoeg was, ondanks dat ik hier niet om had gevraagd. Daardoor kon ik nog het een en ander aanpassen voordat er gedrukt werd.

Prachtig

Kaarten laten drukken. Snelle levering en mooie kwaliteit. Ik ben super tevreden.

Snelle service, makkelijke site en goede prijs. Echt ideaal en hier kunnen meer bedrijven van leren;)

Fantastische service!

Goede ervaringen met dit bedrijf, zeker een aanrader!