Snelle service en topresultaat

Het is makkelijk om het drukwerk te bestellen op de website. De prijzen zijn top en het resultaat is super! Zeker voor herhaling vatbaar.

Mooie kwaliteit en goede prijs

Ik had online een digitale print gekocht en zocht een bedrijf om deze op A1 uit te printen voor mijn posterwand. Ik koos voor 200 grams gesaniteerd. De poster is heel mooi geworden, was niet duur en werd snel geleverd.

Levering op tijd en keurig verpakt aangekomen

Na een vorige levering, waarbij mijn pakje door de Neder-Belgische posterijen hardhandig werd behandeld, met als gevolg enkele licht beschadigde boekjes, kwam 24-Drukwerk tussenbeide met een 10% korting voor mijn laatste bestelling, hoewel het niet hun fout was. Dit getuigt van een professionalisme die ik zeer waardeer. Op het drukwerk zelf niks aan te merken.

Snelle service en hoge kwaliteit

Meestal sneller in huis dan omschreven. Ziet er altijd goed uit en wordt uitstekend verpakt verzonden. Telefonisch goed bereikbaar,.

Snelle service en mooie flyers. Ik.moest nog wat veranderen en kreeg snelle reactie via mail.maar ook telefonisch goed geholpen. Dank je wel en zeker tot de volgende keer. #aanrader

Meer kan je niet wensen

Goeie prijs, veel mogelijkheden, snellere levering dan verwacht, goeie kwaliteit. Toppie !

snelle service en zeer goede kwaliteit!

snelle service (binnen de vermelde termijn geleverd) en zeer goede kwaliteit! Nauwkeurige afwerking. Bedankt!

Erg goede, vriendelijke service!

En ontzettend snel gerealiseerd! Mega bedankt!!!!

Prachtig werk

Zeer snelle service, volledig volgens bestelling.

Snelle service!

Het contact is goed, de leveringstijd wordt nagekomen, de service is goed. De website kan iets duidelijker met meer instructie hoe je het beste kunt aanleveren.

uitstekende kwaliteit , snelle levering en heel goedkoop.

uitstekende kwaliteit , snelle levering en heel goedkoop

Top, ik kan niet anders zeggen

Ze hebben een goed product afgeleverd. Eerst nog navraag gedaan over de vorm en het formaat door 24druk. En de dag erna was het netjes afgeleverd. Ik ben helemaal in mijn nopjes met het drukwerk. Goed werk geleverd. Super bedankt.

top service

Wat betreft onze flyers in de strijd voor het Behoud van onze straat: Overlegd, mooie offerte, besteld en exact op tijd afgeleverd. een 10 met een griffel

Nog mooier dan gehoopt.

Altijd spannend hoe je ontwerp er op de flyer uitziet, dus megablij met het resultaat. De kleuren zijn prachtig. Ik ga mijn volgende bedrukking zeker weer hier doen.

Snelle goede service

Goede kwaliteit Snelle levering

Snel makkelijk en goed !

We hebben onze “save the date” kaartjes hier laten printen op linnenpapier - echt een aanrader! De kleuren waren licht anders dan op mijn pc (iets minder “geel” , maar mij stoorde dit totaal niet.

Mooi produkt voor een prima prijs!

Voor de tweede keer een poster op maat besteld, wederom erg tevreden! De foto is goed verwerkt, het resultaat mag er zijn, wordt supersnel geleverd en dat alles voor een vriendelijke prijs!

top

Snel, flexibel en goede kwaliteit

Super service en super kwaliteit

Alleen maar positief. Tot de volgende keer!!

Aardig personeel en topkwaliteit

Vriendelijk en snel geholpen. Ontzettend blij met het eindresultaat. Helemaal top.

Heel mooi geworden en goed verpakt… aanrader

Heel mooi geworden en goed verpakt… aanrader Stevig drukwerk. Mooie kleuren.

Hele fijne ervaring en op tijd geleverd!!!

10 plus!

24-drukwerk levert echt fantastische kwaliteit en uitstekende service. Zo had ik een poster nodig op een afwijkend formaat. Bij opmerkingen kon ik een berichtje plaatsen met de vraag of de poster bijgesneden zou kunnen worden. Ik ontving de posters 2 dagen later, keurig netjes gedrukt en gesneden op de door mij gewenste afmetingen. En dat voor een scherpe prijs!

perfecte kwaliteit, snelle levering

perfecte kwaliteit, snelle levering

Snelle service en mooi resultaat