Duur, kwaliteit laag

Helaas was de kwaliteit van de bedrukking niet in verhouding met de prijs die je ervoor betaald. Nadat ik dit had aangegeven bij het bedrijf, ontving ik geen reactie terug... Ik zou het in ieder geval niet aanraden en ook niet nogmaals een bestelling plaatsen

Helaas is deze e-mail inderdaad over het hoofd gezien, onze excuses daarvoor Ik begrijp ook inmiddels dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, 24drukwerk

Telkens weer verbaast 24-Drukwerk ons met perfect drukwerk en met hun snelheid van uitvoering.

Zeer positief telkens weer.

Gewoonweg goed

Als de verwachte leverdatum gerespecteerd werd, had ik 5 sterren gegeven. Nu twee dagen later dan beloofd ontvangen. Maar de kwaliteit van het drukwerk op zich maakte het goed.

Geweldige service & zeer degelijk materiaal!

Geweldige service & zeer degelijk materiaal!

Snel en kwalitatief goed

Tevreden met prijs en service

Perfect!

Mijn kaarten kwamen goed verpakt en ze hebben een hele goede kwaliteit. Perfect!

Kwaliteit en service zijn top

Mooier nog dan we vooraf gedacht hadden...

Mooi resultaat!

Kleuren waren prachtig, kwaliteit van het papier is ook goed. Super prijs/kwaliteit verhouding! Enige verbeterpuntje is dat mijn poster niet in een koker werd geleverd, maar lichtjes opgerold/gevouwen en beschermd door golfkarton. Dit leverde een paar lichte vouwen op, maar die waren na een dag in de lijst al verdwenen en niet meer zichtbaar gelukkig!

Top! geweldig product, snel geleverd en niet duur

Voor een niet professional in de drukwereld was het on-line aanleveren van materiaal helder, zeker door gebruik te maken van de handleiding. Het opgeven van aantallen en kwaliteit papier is simpel. Van ieder stap in het proces kreeg ik een update via mail. En de levering was precies volgens de opgave. Van harte aanbevolen!

Super snel, goede kwaliteit en mooi

Super snelle levering en mooie kwaliteit posters

Ik had gekozen voor de 3 dagen levering, maar de posters waren er al na 2 dagen. Goed verpakt en mooie kwaliteit.

Perfecte afhandeling

Heel tevreden tot nu toe met de service van 24-drukwerk. Ik heb B0 formaat posters af laten drukken en vierkante grote ansichtkaarten. De posters hebben een hele mooie glanzende finish en alles is supernetjes afgedrukt. Kleuren zijn vrijwel identiek aan mijn bestanden: heel levendig en helder. Elke keer wel spannend om bestanden aan te leveren, omdat er op de website geen voorbeeld komt met marges in beeld. Als je de bijgevoegde tekeningen volgt dan komt het dus goed, is mijn ervaring.

Super snelle service en goede kwaliteit!

Maakt de naam waar:)

Zeer goed product en afgandeling

3 posters besteld. Alle drie de posters zien er goed uit. Kwaliteit is goed, verpakking is goed en minimaal met alleen recyclebare producten. Wat vooral heel prettig was, waren de constante updates van elke stap van de order tot aan de aflevering wist je precies waar je aan toe was. Last maar zeker niet least, de prijs was ook dik in orde.

Zeer snel! En de website is top en overzichtelijk

Snel, goedkoop, goede kwaliteit

Dat is 2e keer als ik dienst van 24-Drukwerk gebruik. Aanrader!

Prachtig

Foto van Max Verstappen op Circuit Zandvoort op posterformaat laten afdrukken (70x100) op Een zwaardere kwaliteit papier en vervolgens ingelijst. Absoluut niet van foto te onderscheiden maar voor een fractie van de prijs. Mijn zoon is er dolblij mee. Zeker voor herhaling vatbaar.

Snel, goed en voordelig

Snelle levering , prima kwaliteit voor een goede prijs

Snelle levering top werk .

Kwaliteit en service in een hoog vaandel

Weinig (online) drukkerijen die zoveel bieden voor betaalbare doch uitstekende kwaliteit en zo accuraat zijn wat betreft de levering.. Ga zo door jongens...!

Prima product

Met wat hulp via de chat vrij snel mn kaartje kunnen bestellen, en ben zeer tevreden met het eindproduct

Vriendelijke en snelle service!

Ik had last-minute wat visitekaartjes nodig en die waren een dag later binnen met de fantastische 24 uur bezorgservice. Van te voren ook nog geïnformeerd met de online klantenservice of dat mogelijk was en dat was eigenlijk heel vriendelijk en soepeltjes verlopen. Zeker een aanrader mocht je kwalitatief goede en (in mijn geval snelle) visitekaartjes nodig hebben!

super

goede service prijs en kwaliteit

Kwaliteit en snelle levering

Na 2 jaar weer een keer canvasdoeken besteld bij 24-Drukwerk. Zelfde top kwaliteit, snelle levering en persoonlijke aandacht. Uitstekend!

Goede service en gebruiksvriendelijke software

Het bestel proces verliep duidelijk en zonder vreemde dingen. bevestiging kwam vlot door, levering keurig op vooraf aangegeven datum. Degelijk verpakt en product ziet er goed uit. Kwaliteit is erg goed.

Molenberg 1

5211 DE