Super geregeld

Van begin tot eind goed geregeld. Advies, opbouw, afbouw en super klantvriendelijk!

Gewelig, van advies tot opbouwen en afbreken

Advies gevraagd om een setup te maken voor een feest in Juli 2020 (corana maatregelen met RIVM advies 1.5 meter enzo). Goed contact, goed advies, alles werd zeer snel opgebouwd en na het feest weer opgeruimd. Een 10 met een griffel

Service helemaal top!

Leuk feestje gehad in een top tent ,springkussen ook opgezet kinderen hebben echt genoten ! Vriendelijke mensen

Fijne service en meedenken!

Voor ons Thomashuis twee maal een stormbaan gehuurd tijdens de corona-crisis. Cher en Arthur namen alle maatregelen goed in acht en dachten met ons mee over de mogelijkheden. We kijken al uit naar de zomer, willen we graag gaan tobbedansen! :)

Onze ervaring is uitmuntend, voor herhaling vatbaar

Keurige service, van zowel kantoor als van degene die de tent kwam opzetten en later weer afbreken. Alles op tijd Geweldige service

super service, Goede duidelijke communicatie . Voor herhaling vatbaar. Zeer tevreden

Top springkussen top levering vriendelijke mensen!

Top dag gehad met het springkussen. Vriendelijke mensen, goede communicatie.

Ruim assortiment en goede service.

Groot assortiment en goede service bij vragen. Gehuurde materialen zijn in goede conditie.

perfect

Makkelijk te reserveren en te bestellen. Alles stond klaar. Ook inleveren prima.

Geweldig feestje gehad in de feesttent van partytentverhuur drechtsteden. Opzetten en afbreken werd supersnel geregeld. Wat een fijn bedrijf. Komt gewoon hun afspraken na!

Goede materialen, duidelijke uitleg en uitstekende service

Materialen netjes met de benodigde uitleg geleverd. Geheel volgens afspraak. Goede materialen, duidelijke handleiding en een uitstekende service van de monteur

Fijn

Sociale aardige collega heeft mij geholpen, hierdoor heb ik een fijne ervaring gehad en ga ik zeker hier weer huren

Degelijk materiaal

Een bedrijf die kennis van zaken heeft en betrouwbaar is.

Erg vriendelijke medewerkers, vlot geholpen, zorgen dat alles werkt voor ze weg gaan, leuke spullen, een echt aanrader

Fijne service!

Goede bereidheid voor een duidelijke uitleg. Fijne, vriendelijke welwillende service!

Goed geholpen tent keurig op gezet aardige mensen en weer afgebroken prima

Prima service.

Pagodetent gehuurd. Prima kwaliteit en goede service.

Prima, snelle, vriendelijke service

Kort voor kerst nog een grote tafel en borden besteld. Dit was geen probleem. Service was goed, zelfs hulp gehad met in- en uitladen van de spullen bij ophalen en terugbrengen. Enige puntje was de beschadiging aan de zijkant van de tafel, maar met een tafelkleed erover zag je daar niets meer van.

Goede service, vriendelijk personeel

Personeel is altijd bereid om een handje te helpen bij het in- en uitladen.

Goede service. Goede spullen.

Dat ik ieder jaar daar besteld en nooit geen problemen heeft gehad. Goede service.

Alles conform afspraak. Correct personeel. Goede prijs / prestatie verhouding

Partytentverhuur Drechtsteden geeft uitstekende services.

Wij hadden drie tenten en een groot springkussen gehuurd. Alles werd keurig op tijd gebracht en na het feest werd alles keurig volgens afspraak weer opgehaald. Ze geven uitstekende services en zijn uiterst plezierig in de omgang. Ook de prijzen zijn zeer redelijk.

Bij de aanvraag voor stoelen en tafel snelle bevestiging gekregen. Bij het ophalen hulp gehad bij het inladen. Absoluut een aanrader om spullen te huren. En om niet te vergeten...zeer nette prijzen!

Ik kom al heel wat jaren bij Partycentrum Drechtsteden en elke keer is het weer prima, vriendelijk en vertrouwd is mijn ervaring, lekker door blijven gaan op deze manier.

Top service!

Snelle reactie, perfecte bezorging, leuke bezorger!