Hassle Free Huren

Wat heerlijk makkelijk tafels en stoelen huren voor ons feestje. Niks geen gedoe! Makkelijk bestelproces via website, goed te bereiken locatie, vriendeijk en persoonlijke ontvangst, hulp bij in en uitladen, goed materiaal dat makkelijk in de auto past, en nergens haken en ogen in het hele proces: bestelling - inladen - feestvieren- uitladen klaar!

Zeer prettige, vlotte dienstverlening

Vanaf aanvraag tot het daadwerkelijk plaatsen van de tent en toebehoren, zeer goede service. Ook snelle reactie via telefoon en mail. Erg tevreden!

Prima service vanaf eerste contact tot en met de afhandeling.

Direct in het eerste telefonisch contact was de reactie persoonlijk en werd er meegedacht in de situatie. Goed advies en een vlotte servicegerichte afhandeling. Alles wat geleverd is, was 'af' en heeft bijgedragen aan de sfeer van het evenement. De ballonnenboog is een echte aanrader.

Vlot en vakkundig geholpen.

Bij de aanvraag werd ik telefonisch goed geadviseerd en gewezen op de mogelijkheden en verschillende opties. Levering en ophalen netje en volgens afspraak.

Mooie oplossing van afzegging in verband met Corona

Door nieuwe Coronamaatregelen order moeten intrekken. Keurig geaccepteerd en binnen enkele uren geld terug gestort. Compliment waard voor de flexibiliteit! Daar ga ik volgende keer zeker weer huren

Goed geregeld

Inmiddels voor de 2e keer weer een partytent, kachel, koeler, servies gehuurd. Top geregeld. De kachel was warm genoeg voor de partytent.

Helemaal top

Heel vriendelijk ontvangen. Goed advies. IPV drie elektrische heaters toch 1 gasheater gehuurd. Deed het perfect in de gehuurde 3X 6 tent. Half jan met 7 graden buiten een heel leuk feest gegeven.

Prima bedrijf

Snelle levering en goed materiaal

Perfect!

Snelle reactie, fijn en overzichtelijk aanbod en vriendelijk geholpen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Top Servies

De medewerker hielp zelf met in- en uitladen. Gezien het maar om een paar tafels ging was het geen probleem dat ik een dag later kwam terugbrengen. Makkelijk bereikbaar.

Prima adres voor huren partytent!

Alles was prima geregeld. Stevige tent, goed bestand tegen wind en slecht weer. Duidelijke instructie erbij. Met de gas-heater was het ook in november prima warm te houden. En met de feestverlichting die we erbij hadden gehuurd, zag het er meteen feestelijk uit.

geweldige service, top materiaal en makkelijk te huren

Voor de 2e keer nu gehuurd bij Partytent verhuur Utrecht. Ze hebben een groot assortiment aan materiaal en denken ook altijd met je mee in wat je (nog meer) nodig hebt voor je feest. De eerste keer had ik alleen met spoed een tent nodig en de rest ergens anders gehuurd, maar na de eerste keer heb ik dus voor mijn feest vorige week alles bij hun gehuurd, van tent, muziek, licht tot tafels en stoelen. Tot het volgende feestje in de winter!

Goed materiaal, prima service en zeer vriendelijk.

Een top adres voor al je party spullen.

Prima materiaal

Tent met vloer gehuurd voor 2 ‘puberfeesten’ in de tuin. Bleek een prima oplossing. Materiaal is goed en sterk, makkelijk zelf op te zetten en wordt keurig gehaald en gebracht volgens afspraak.

Goede tent en nette levering

Makkelijk, goed en snel antwoord

Statafels gehuurd. Aanvraag snel beantwoord. Ophalen gemakkelijk en ook nog een extra terrasverwarmer kunnen huren. Goede spullen voor prima prijs!

Toppie

Prachtige zaak behulpzaam zeer ervaren ik heb er goede advies gekregen zeker een aanrader wij komen zeer zeker terug bij u groeten App

Prettig punctueel, prima personeel en plezierig geprijsd!

Verzorging van garderobe- en geluidsset voor grote groepsontvangst: uitstekende service!

Snelle service met de juiste kwaliteit!

Onze wensen werden juist toegepast in een offerte en prijstechnisch kwam Partytentenverhuur het beste naar voren. De service was top en er werd keurig meegedacht over het neerzetten van de tenten, binnen 3 uur stond alles op z'n plek!

Ruime keuze en erg flexibel!

Easy up tent 3*3 en 3*6 gehuurd met statafels, verlichting, koelkast, bar, diverse glazen en gasheater. Goede kwaliteit materialen en de easy up tenten zijn echt binnen 10 minuten op gezet! Top feest gehad

prima spullen tegen prettige prijs

regelmatig EasyUp tenten gehuurd. Altijd goed, handig, compleet en betaalbaar. En altijd aardige verhuurders.

Betrouwbaar. Duidelijk. Snel. Vriendelijk.

Snelle en vriendelijke levering. Bestelling kon ik maken uit een overzichtelijke website. Achteraf kon ik concluderen dat het allemaal perfect en betrouwbaar is gebeurd. 10!

Fijn contact en duidelijk advies.

super gegeregeld

Wij hebben bij partytentverhuur Utrecht gehuurd 3x easy up tent met koelkast en spoeltafel met glaswerk en gasheater . Spullen werden netjes bezorgd en ook weer opgehaald.