Goede service en een goed product snel geregeld ook !

Goede prijs-kwaliteit combinatie

Eerlijke prijs. Snelle reactie op de bestelling. Prima communicatie. Jammer alleen dat er geen papieren gebruiksaanwijzing bij zat. Buizen waren gelukkig wel gemerkt. Constructiefilmpje online is niet helemaal duidelijk. Partytent 4x4 heeft geheel aan mijn verwachtingen voldaan. Voor herhaling vatbaar!

Schone en complete tenten

Bram dacht met ons mee, door aan te geven dat wij ook 2x 4x3 m tenten aantal elkaar konden plaatsen. Wij hadden ervoor gekozen om de tenten zelf op te halen en op te zetten. Aangeleverde onderdelen waren goed gemerkt, compleet en schoon. De gebruiksaanwijzing is via de site te downloaden. Dus handig!

Makkelijk om afspraken te maken, goeie spullen, aardig en behulpzaam. Kortom, komen zeker terug

Perfecte service

Alles helemaal goed. Alles op tijd geleverd en last minute om extra artikelen gevraagd die ook gelijk beschikbaar waren. Top service! Dank voor het compleet maken van ons feestje Bram!

Gewelidge service en prima tent!

We zijn ontzettend goed geholpen, zelfs met ons last-minute verzoek. Binnen no-time was het geregeld en was ons feest gered. Perfect!

Goede partyartikelen verhuur

Goede kwalitatieve spullen, goede service met leveren-opzetten-ophalen.

Goed, vriendelijk en flexibel.

Vrij last minute een springkussen gehuurd en er werd goed meegedacht over de mogelijkheden (halen/brengen). Snel en vriendelijk contact via whatsapp...

Snelle dienstverlening en je krijgt wat je besproken hebt.

Heb je (last minute) behoefte aan een partytenty en/of toebehoren (statafels, rokken, etc) dan is dit bedrijf een goede keus. Er zijn snel afspraken te maken en ook voor ophalen en terugbrengen is Bram flexibel. Een aanrader!

Vlot

en duidelijk

Fijne service.

Goede en fijne service. Tent werd netjes opgebouwd en afgebroken. Kreeg veel complimenten van gasten over de ster tent.

Duidelijk en goed geregeld!

Voor ons bedrijfsfeest twee koelkasten gehuurd, netjes bezorgd en opgehaald. Bij vragen kun je makkelijk contact opnemen en helpen je graag verder.

Top springkussen

Stevig, groot springkussen - kinderen vonden het geweldig

Goede kwaliteit

Top geregeld

Aardige vent, stoelen stonden al klaar.

Volgens afspraak en prima materiaal

Prima afspraken mee te maken die keurig nagekomen worden. Materiaal is in uitstekende staat.

Tent rook wel heel erg naar bbq, maakte voor mij niet uit maar kan me indenken dat andere daar anders over denken

Super goeie communicatie, prijs/kwaliteit verhouding en flexibel

Partytentverhuur heeft ons super geholpen om op het laatste moment toch nog tafels, stoelen, krukken, rokken voor onze stand in de brabanthallen te regelen. Ze waren heel flexibel met ophalen en ook met terugbrengen. Super

Was great

Superflexibel in levering op korte termijn

We hadden voor een barbecue van een vereniging ineens veel extra zitplaatsen nodig. Via Partytentverhuur op korte termijn reactie op de vraag gekregen. En vanuit hun meegedacht over te leveren tafels en stoelen.

Prima geregeld!

Wij hebben een familiedag gehad en daarvoor een partytent en meubilair gehuurd. Prima in orde allemaal! Bij het op bouwen en afbreken werd rekening gehouden met onze mogelijkheden. Top geregeld dus!

Uitstekend bedrijf en dienstverlening!

Wij kunnen Partytentverhuur Den Bosch van harte aanbevelen. Van offerte tot opbouw eb afbouw van de tenten, alles keurig verzorgd. Gebruik van goede en degelijke materialen. Snelle beantwoording van mails en zeer flexibel om op het laatste moment nog aanpassingen in de offerte te doen. Grote klasse! Bram en zijn vader hele fijne en hardwerkende mensen om zaken mee te doen, top!

Geweldige service

Krukken gehuurd stonden netjes allemaal klaar.

Over Partytentverhuur Den Bosch

Partytent- en Springkussenverhuur Den Bosch is actief in de regio Den Bosch sinds 2013. Wij verhuren een divers aantal soorten en maten tent en de volledige inrichting ervan. Meubilair, bbq's, verwarming, licht en geluid, springkussens, stormbanen, drank, houten spelletjes JBL Partyboxen, grote koelkasten, steigerhouten barren etc. Daarnaast bieden wij als service het bezorgen van het geheel, of het opbouwen en afbreken. Kortom, wij hebben alles in huis om uw feest volledig aan te kleden.