Goed geregeld!

Mooie stormbaan! Super service, brengen en halen! De volgende keer weer!

Fijn bedrijf

Fijne service

prima service, goede producten en snelle reactie !

betrouwbaar en het wat je verwacht krijg je ook !

Fijne communicatie en prima materiaal

Goed contact onderhouden, leuk springkussen , komen zeker terug.

Denken fijn mee!

Fantastisch kinderfeest gehad met springkussen, popcornmachine en suikerspinnen! Perfecte op en afbouw en alles keurig op tijd.

Was top!

Ondanks de regen, hebben we toch mazzel gehad dat op het feestje zelf alles droog was en het springkussen geen moment onbemand is gebleven.

Super leuk luchtkussen

Hele leuke en goede ervaring en dat voor een betaalbare prijs, in 1 woord dus helemaal toppie!

Top! Goed geregeld en opgelost!

Positieve ervaring! Ze hadden bij ons het verkeerde springkussen geleverd, maar hebben het vervolgens meer dan netjes opgelost. We kregen de volgende dag een ander kussen en mochten hem een dagje langer gebruiken. Erg netjes! Het springkussen was heel leuk, de Kids hebben genoten.

Vriendelijk en vakkundig!

Super service, goed geholpen met een geweldig prinsessen springkussen voor de verjaardag van onze dochter.

Uitstekende service en erg klantvriendelijk

Aanrader!

Uitstekend !

Springkussen werd optijd afgeleverd de instructies werden ook duidelijk uitgelegd!

Een aanrader !

Prima verhuurlocatie; ik kom er vaker.

De kinderen vonden het super leuk!

Bram is altijd op tijd en werkt snel en netjes. Als je niet precies weet of alles past komt hij langs en bespreekt van tevoren alles met je. Dank je wel voor alles.

Afgelopen zondag op ‘gepaste wijze’ de communie van onze dochter gevierd... we hadden het ‘jungle fun’ springkussen en daar hebben alle vriendjes en vriendinnetjes zich heerlijk op vermaakt... perfect voor een groep van 10 kindjes (8 en jonger)... zelfs met z’n alle tegelijk was het goed te doen! Communicatie en levering waren ook goed!

Fantastische ervaring

Een mooie opblaasbare stormbaan gehuurd voor een feest. Duidelijke en vriendelijke communicatie. Afspraken worden keurig nagekomen. Voor herhaling vatbaar.

Vriendelijk, flexibel en prima prijs

We werden snel en vriendelijk geholpen, nette offerte en prettige en flexibele afhandeling.

Excellent

Goed service missed en paar dingen Hele snel opgelossed

Prettige ervaring

Fijn contact met Bram. Ook in het weekend te bereiken.

Prima tent

Fijne vent die het heeft opgebouwd en afgebouwd. Tent was perfect voor het weekend

Gave ster tent en super service!

Gemakkelijk te bestellen. Bij het ophalen goede hulp gekregen. Mooie stevige spullen gehuurd, die eenvoudig te vervoeren en op te zetten zijn.

prima spul tegen een nette prijs.

Top, ophalen geen probleem. Apparatuur werkte naar behoren en het terugbrengen was top service!

Over Partytentverhuur Den Bosch

Partytent- en Springkussenverhuur Den Bosch is actief in de regio Den Bosch sinds 2013. Wij verhuren een divers aantal tenten en de volledige inrichting ervan. Meubilair, bbq's, verwarming, licht en geluid, springkussens, vleespakketten voor de bbq, stormbanen, drank, kleine tapinstallaties en grote steigerhouten barren etc. Daarnaast bieden wij als service het bezorgen van het geheel, of het opbouwen en afbreken. Kortom, wij hebben alles in huis om uw feest volledig aan te kleden.

Over Partytentverhuur Nederland

Partytentverhuur Nederland is jouw partner voor het huren van een partytent in o.a. Achterhoek, Doetinchem, Winterswijk, Amsterdam, Assen, Breda, Den Bosch, Dordrecht, Amersfoort, Soest, Eindhoven, Flevoland, Biddinghuizen, Lelystad, Hardewijk, Almere, Arnhem, Ede, Gouda, Groningen, Den Haag, Hoofddorp, Leeuwarden, Heerenveen, Drachten, Nijmegen, Heerlen, Rotterdam, Apeldoorn, Deventer, Zutphen, Tilburg, Enschede, Hengelo, Utrecht, Roosendaal, Bergen op Zoom.