Vriendelijk en professioneel

Helder en vriendelijk contact vanaf het begin. Last minute aanpassingen waren geen probleem. Op en af bouwen van de tent ging super snel en kwaliteit was top. Al met al een uitstekende service.

Tent gehuurd. Netjes opgezet en afgebroken op tijd. Goed bereikbaar voor vragen. Positieve ervaring.

Snellle reactie en levering

Goede ervaring!

Eenvoudig een offerte aanvragen, tent was van goede kwaliteit en de vloer al helemaal! Ik zou ze aanraden

Fijn verhuurbedrijf

Inmiddels al voor de 3e x een tent gehuurd en altijd zonder problemen. Spullen en bezorging zijn netjes op orde.

Fijne tent, netjes geplaatst, komt afspraken na!

Ik heb de tent besteld voor een feest. Keurig volgens afspraak opgebouwd en afgebroken. Netjes en heel fijn met een beschaafde prijs. Aanrader voor een volgend feest!

Top geregeld!

Ik had een tent, springkussen en wat tafels gehuurd. Alles netjes op tijd geleverd en opgehaald. We zullen hier vaker bestellen.

Maakt waar wat ze beloven

Heeft een ruime voorraad waaruit je kunt kiezen. Reageert snel, is netjes en komt zijn afspraken na. Het opzetten doen ze vakkundig en is zo gedaan. Ook het afbreken doen ze netjes en zijn netjes op tijd. Koelkast is nieuw en werkt als een trein. Toppers zijn het.

Snel geschakeld

We hebben vrij laat een aanvraag gedaan in de vakantietijd. Gelukkig is er snel geschakeld voor ons en is alles geleverd en gemonteerd en een dag later ook weer keurig opgehaald. Top geregeld

Erg slecht, spullen dubbel verhuurd

Spullen niet geleverd op tijdstip zoals afgesproken. Je wordt niet gebeld bij vertraging dus zelf bellen. Hadden geen tijd meer om te komen op afgesproken dag plus barkrukken waren al verhuurd aan iemand anders. De volgende dag deels spullen geleverd, weer niet op afgesproken tijd. Barkrukken had hij geen oplossing voor. Zelf rondgebeld in de omgeving en hij heeft daar de barkrukken opgehaald en geleverd. Tijd afgesproken om alles op te laten halen, weer niet op de afgesproken tijd. Erg veel pech dus voor een relatief kleine bestelling... Hier doe ik geen zaken meer.

Super !

Prachtige tent. Keurig op tijd gehaald en geleverd. Vriendelijke eigenaar en beleefd personeel! Een 10 waard!

Top bbq

Heerlijk weekend gehad zonder zorgen. De houtskool bbq deed het fantastisch! Bedankt!

Duidelijke afspraken

Positief van betaling tot ophalen/terugbrengen

Goede service, snel en flexibel

Fijn bedrijf, goede afspraken en snelle levering.

Blije kinderen

Mooi springkussen voor een prima prijs. Nette staat. En mochten er het hele weekend gebruik van maken.

Last-minute nog 2 statafels kunnen huren voor een feestje. Snelle service en heldere communicatie!

TOP

Snelle reactie, goeie prijs. Alles snel geregeld.

springkussen

net springkussen alleen was het vies , hiervoor kregen we een compensatie . netjes op gelost netjes geregeld mooie prijs niet te duur

Goede kwaliteit van spullen

De tent , statafels en barkrukken zijn van goede kwaliteit. Het enige min puntje is telefonisch bereikbaarheid.

Vriendelijk geholpen met 6x3m partytent

3x6m partytent gehuurd voor een verjaardag. Makkelijk op te zetten, goede gebruiksaanwijzing, spullen prima in orde, vriendelijk geholpen

Partytent van 3x4 en 4x8 besteld inclusief verlichting, partybox 300 en heater. Heel goed geprijsd, service perfect en tent is simpel opgezet. Eigenaar een topper!

Netjes op tijd geleverd en weer opgehaald. Zijn eerlijk in wat je echt nodig hebt

Goede service en heel blij dat we hadden gekozen voor een springkussen met aflevering en montage!

Alles top geregeld

Alles was snel en uitstekend geregeld. Voor de huurspullen die niet meer beschikbaar waren kwam Bram direct met een alternatief. Fijn contact met Bram. Toen hij wat vertraagd was bij het afleveren, belde hij direct. Volgend jaar komen we zeker weer bij hen terug voor de buurt-bbq.

Doet dat stapje extra voor zijn klanten!

Mooie spullen die je feestje helemaal af maken. Kwaliteit is erg degelijk, kan tegen een stootje maar ziet er nog als nieuw uit. Bij onze bestelling was iets verkeerd geleverd. Volgende dag gebeld en het werd snel opgelost. Het goede product werd zelfs hier aan de voordeur afgeleverd. Zoiets moet kunnen gebeuren, als het dan maar weer goed wordt oplost en dat werd het. Echt super! Wij komen zeker weer terug hier voor ons volgende feestje.

Over Partytentverhuur Den Bosch

Partytent- en Springkussenverhuur Den Bosch is actief in de regio Den Bosch sinds 2013. Wij verhuren een divers aantal soorten en maten tent en de volledige inrichting ervan. Meubilair, bbq's, verwarming, licht en geluid, springkussens, stormbanen, drank, houten spelletjes JBL Partyboxen, grote koelkasten, steigerhouten barren etc. Daarnaast bieden wij als service het bezorgen van het geheel, of het opbouwen en afbreken. Kortom, wij hebben alles in huis om uw feest volledig aan te kleden.