Wederom helemaal blij!

Perfecte service! Goede en snelle afstemming

Heerlijk springkussen, goede service

Goede communicatie

Goede communicatie Het allerbelangrijkste, de tent was top. Flinke regenbuien gehad, maar door tent geen last van gehad. Makkelijk in elkaar te zetten L6xB4

prettige service

Tent was ietwat oud maar voldeed wel prima. Geluidsbox met microfoons waren een groot succes! Bram is prettig in de communicatie en regelt het betrouwbaar.

Goede service!

Last minute een party tent gehuurd bij deze verhuurder. Alles erg goed geregeld. Op donderdag is de tent gebracht en opgezet dit verliep erg snel en soepel. Zaterdag gebruik gemaakt van de tent. Erg veel regen gehad, de tent lekte niet dus kwam erg goed van pas. Zondag om 12.00 uur is de tent weer opgehaald.

Erg goed bedrijf

Mooie springkussen Niet duur

Flexibel, klachtgericht en meedenkend

We hebben een super tof springkussen gehuurd, waar de kids erg blij mee waren. Omdat mijn leerlingen dit zelf moesten regelen was de communicatie soms wat lastig, maar daarin waren ze heel meelevend en werd de situatie begrepen. Super service.

Goede service en spullen!

Prima assortiment tegen bescheiden prijs en snel geregeld.

Al vaker gebruik gemaakt van de diensten van deze leverancier. Makkelijke website, ruim assortiment en prima in de prijs. Levering volgens afspraak en borg direct retour bij terugbrengen van de gehuurde spullen.

Goede en snelle service en flexibel ik ben erg tevreden

Goed geregeld!

Mooie stormbaan! Super service, brengen en halen! De volgende keer weer!

Fijn bedrijf

Fijne service

prima service, goede producten en snelle reactie !

betrouwbaar en het wat je verwacht krijg je ook !

Fijne communicatie en prima materiaal

Goed contact onderhouden, leuk springkussen , komen zeker terug.

Denken fijn mee!

Fantastisch kinderfeest gehad met springkussen, popcornmachine en suikerspinnen! Perfecte op en afbouw en alles keurig op tijd.

Was top!

Ondanks de regen, hebben we toch mazzel gehad dat op het feestje zelf alles droog was en het springkussen geen moment onbemand is gebleven.

Super leuk luchtkussen

Hele leuke en goede ervaring en dat voor een betaalbare prijs, in 1 woord dus helemaal toppie!

Top! Goed geregeld en opgelost!

Positieve ervaring! Ze hadden bij ons het verkeerde springkussen geleverd, maar hebben het vervolgens meer dan netjes opgelost. We kregen de volgende dag een ander kussen en mochten hem een dagje langer gebruiken. Erg netjes! Het springkussen was heel leuk, de Kids hebben genoten.

Vriendelijk en vakkundig!

Super service, goed geholpen met een geweldig prinsessen springkussen voor de verjaardag van onze dochter.

Uitstekende service en erg klantvriendelijk

Aanrader!

Uitstekend !

Springkussen werd optijd afgeleverd de instructies werden ook duidelijk uitgelegd!

Een aanrader !

Prima verhuurlocatie; ik kom er vaker.

De kinderen vonden het super leuk!

Over Partytentverhuur Den Bosch

Partytent- en Springkussenverhuur Den Bosch is actief in de regio Den Bosch sinds 2013. Wij verhuren een divers aantal tenten en de volledige inrichting ervan. Meubilair, bbq's, verwarming, licht en geluid, springkussens, vleespakketten voor de bbq, stormbanen, drank, kleine tapinstallaties en grote steigerhouten barren etc. Daarnaast bieden wij als service het bezorgen van het geheel, of het opbouwen en afbreken. Kortom, wij hebben alles in huis om uw feest volledig aan te kleden.