heel fijn ervaren

Is goed te bereiken en komt afspraken na. de verplaatsbare bar met koeling was een succes. het springkussen voor de kinderen was ook geweldig. kortom zeker voor herhaling vatbaar.

Tevreden gasten, mooi feest, volgend jaar weer

Keurig geregeld voor het drukste weekend van het jaar: burendag. Zelfs last minute nog een grote tent kunnen regelen omdat het ging regenen. Mooie materialen en op tijd geleverd. Super!

snel, duidelijk en eenvoudig

alles stond netjes en duidelijk verpakt, klaar!

Hele vriendelijke mensen en niet duur

Klantvriendelijk, snelle reactie mooie tent

Leveren een goed product af. Reageren snel en zijn flexibel met leveren en ophalen.

Snelle reactie, goede afspraken en nette producten

Leuke spullen en goede prijs

Leuk springkussen gehuurd wat maar voor 1 dag was en dan 75 euro maar heb m van vrijdag tot en met maandag thuis gehad dus vind het perfecte prijs ,en verder hebben ze nog meer leuke spullen voor de verhuur .en ok een feestje te bouwen .

Vriendelijk en hoogwaardig

Apparatuur van hoge kwaliteit, partytent is goed stevig en makkelijk te monteren en demonteren. Door de drukte van het moment (eind seizoen) en het feit dat we een "last minute" aanvraag hebben ingediend (1 weekje vooraf) was de eigenaar in het begin wat moeilijk te bereiken maar uiteindelijk is alles soepel verlopen. Bij ophalen was hij zeer vriendelijk en heeft zijn excuses aangeboden zonder dat wij echter geklaagd hadden.

vriendelijk , meedenkend en goed materiaal

2 tenten 3x4 meter gehuurd. Netjes ingepakt om makelijk te vervoeren. Goede kwaliteit tent.

Persoonlijke service met aandacht en de juiste beleving.

Ik doe al enkele jaren een beroep op Partytentverhuur en altijd weet ik wat ik kan verwachten en krijg ik op tijd een realistische offerte. En de service is persoonlijk en er wordt met je meegedacht.

Top kwaliteit tent, betrouwbare eigenaar

Op korte termijn een tent bij Bram kunnen regelen. Zowel brengen als ophalen top geregeld. Mede hierdoor was ons feest zeer geslaagd. Dank daarvoor!

Top service tegen een goede prijs

Bram levert al 3 jaar tenten voor onze evenementen. Hij is altijd betrokken en behulpzaam. Ook als er iets mis gaat dan staat hij altijd meteen klaar en wordt het opgelost. Eerlijke, betrokken ondernemer.

Positief

Wel paar punten van aandacht Voicemail bericht klopt niet Graag beschrijving waar de palen van de tent van 4x4 moeten komen Bereikbaarheid niet altijd goed

Kwaliteit en flexibiliteit

Last minute zeer goed geholpen.

Duidelijke communicatie en snelle levering

Benodigde spullen zijn volgens afspraak geleverd; communicatie verliep goed. Alleen ophalen was een puntje, omdat er te weinig tijd was om de spullen weer in te nemen. Maar ook daarover werden goede afspraken gemaakt.

Voor herhaling vatbaar

Prima website, duidelijke communicatie en de locatie is ook goed te vinden. Bram is erg vriendelijk! Ruime keuze dus wij komen er zeker nog terug

top service

Aanrader

Gewoon volgens afspraak

Niks op aan te merken

Gewoon goed en alles tot in de puntjes geregeld

Super aardige mensen met nog eerlijke prijzen en alles netjes tot in detail geregeld..

Er werd goed meegedacht. Komen afspraken goed na. Perfect op tijd en flexibel

Mooi groot springkussen

De kinderen hebben heel veel plezier gehad van het springkussen Het halen en terugbrengen ging goed ook het opblazen

Top service en zeer vriendelijk

Top geregeld

Plezierig contact en afspraken worden keurig nagekomen.

Alles volgens afspraak

Goede ervaring, duidelijke offerte en op tijd geleverd.

Over Partytentverhuur Den Bosch

Partytent- en Springkussenverhuur Den Bosch is actief in de regio Den Bosch sinds 2013. Wij verhuren een divers aantal soorten en maten tent en de volledige inrichting ervan. Meubilair, bbq's, verwarming, licht en geluid, springkussens, stormbanen, drank, houten spelletjes JBL Partyboxen, grote koelkasten, steigerhouten barren etc. Daarnaast bieden wij als service het bezorgen van het geheel, of het opbouwen en afbreken. Kortom, wij hebben alles in huis om uw feest volledig aan te kleden.