Goede prijs kwaliteit verhouding. Snel geregeld!

Top service die meedenkt voor de mogelijkheden

Fantastische service die meedenkt voor de mogelijkheden. Alles zoals afspraak en meubilair netjes op karren geleverd/opgehaald

Prima bedrijf, sympathieke eigenaar Bram, alles in orde, goede kwaliteit

Tent van 3 x 6 meter en vloer 27 M2 gehuurd, normaal 3 dagen termijn, maar we konden een dag eerder (zonder kosten) de spullen ophalen die al volledig en kompleet klaar stonden. Op het laatste moment wilden we 3M2 vloer extra huren, geen probleem, direct een aangepaste factuur ontvangen. Vloerdelen zijn kunststof 50 x 50 cm, makelijk hanteerbaar en eenvoudig te monteren. Het buizenframe van de tent is dik, het doek is ook erg stevig en je kan op de site een makkelijke montage handleiding downloaden. Ook het terugbrengen op de afgesproken tijd gaat heel snel. Bram vertrouwt er helemaal op dat alles in orde is als je het gehuurde terugbrengt. Al met al een relaxte manier om hier spullen te huren.

Goed, compleet en meedenkend

We hadden de tent eerder op de dag nodig dan de afgesproken afhaaltijd tussen 17:00 - 18:00 uur. Dat kon niet op de dag zelf maar wel de avond daarvoor. TOP!

Prettig contact, flexibel, bijzonder servicegericht, goede spullen. Aanrader!

Goed en netjes geleverd

Zeer tevreden!

Goed geregeld

Spullen netjes en handzaam verpakt. Goede handleiding om de tent op te zetten.

Houtskool

Ik heb goed mee gedaan met die houtskool BBQ.

Goede service en goede kwaliteit

Tevreden, aanrader en zeker voor herhaling

Goede service en een goed product snel geregeld ook !

Goede prijs-kwaliteit combinatie

Eerlijke prijs. Snelle reactie op de bestelling. Prima communicatie. Jammer alleen dat er geen papieren gebruiksaanwijzing bij zat. Buizen waren gelukkig wel gemerkt. Constructiefilmpje online is niet helemaal duidelijk. Partytent 4x4 heeft geheel aan mijn verwachtingen voldaan. Voor herhaling vatbaar!

Schone en complete tenten

Bram dacht met ons mee, door aan te geven dat wij ook 2x 4x3 m tenten aantal elkaar konden plaatsen. Wij hadden ervoor gekozen om de tenten zelf op te halen en op te zetten. Aangeleverde onderdelen waren goed gemerkt, compleet en schoon. De gebruiksaanwijzing is via de site te downloaden. Dus handig!

Makkelijk om afspraken te maken, goeie spullen, aardig en behulpzaam. Kortom, komen zeker terug

Perfecte service

Alles helemaal goed. Alles op tijd geleverd en last minute om extra artikelen gevraagd die ook gelijk beschikbaar waren. Top service! Dank voor het compleet maken van ons feestje Bram!

Gewelidge service en prima tent!

We zijn ontzettend goed geholpen, zelfs met ons last-minute verzoek. Binnen no-time was het geregeld en was ons feest gered. Perfect!

Goede partyartikelen verhuur

Goede kwalitatieve spullen, goede service met leveren-opzetten-ophalen.

Goed, vriendelijk en flexibel.

Vrij last minute een springkussen gehuurd en er werd goed meegedacht over de mogelijkheden (halen/brengen). Snel en vriendelijk contact via whatsapp...

Snelle dienstverlening en je krijgt wat je besproken hebt.

Heb je (last minute) behoefte aan een partytenty en/of toebehoren (statafels, rokken, etc) dan is dit bedrijf een goede keus. Er zijn snel afspraken te maken en ook voor ophalen en terugbrengen is Bram flexibel. Een aanrader!

Vlot

en duidelijk

Fijne service.

Goede en fijne service. Tent werd netjes opgebouwd en afgebroken. Kreeg veel complimenten van gasten over de ster tent.

Duidelijk en goed geregeld!

Voor ons bedrijfsfeest twee koelkasten gehuurd, netjes bezorgd en opgehaald. Bij vragen kun je makkelijk contact opnemen en helpen je graag verder.

Top springkussen

Stevig, groot springkussen - kinderen vonden het geweldig

Goede kwaliteit

Top geregeld

Aardige vent, stoelen stonden al klaar.

Ertveldweg 40 5231 XA

06-36120412

Over Partytentverhuur Den Bosch

Partytent- en Springkussenverhuur Den Bosch is actief in de regio Den Bosch sinds 2013. Wij verhuren een divers aantal soorten en maten tent en de volledige inrichting ervan. Meubilair, bbq's, verwarming, licht en geluid, springkussens, stormbanen, drank, houten spelletjes JBL Partyboxen, grote koelkasten, steigerhouten barren etc. Daarnaast bieden wij als service het bezorgen van het geheel, of het opbouwen en afbreken. Kortom, wij hebben alles in huis om uw feest volledig aan te kleden.