• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle leveringen, keurig

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijke mensen en aantrekkelijke prijzen. Goed bereikbaar per mail.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

bezorger was erg prettig

communicatie was erg onprettig, niet servicegericht.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Op afgesproken tijd en netjes geleverd en op de afgesproken tijd ook weer opgehaald. Super service!

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk, makkelijk om er iets te bestellen! Goed op de hoogte gehouden over gang van zaken!

Iets ruimere openingstijden en wellicht een bezorgservice??

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles netjes conform afspraak geleverd en weer opgehaald. Prijzen zijn marktconform.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Flexibel Scherpe prijzen Goed bereikbaar Goede en duidelijke communicatie

Extra informatie en/of waarschuwingen, b.v. dat koelkasten kunnen lekken. Ophalen van de spullen op zondag, hoewel het in mijn geval prima opgelost was.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prijs Flexibliteit

Materiaal reinigen zo nu en dan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Kwamen eerst kijken voor de exacte afmetingen van de tuin. Later werd pas de tent opgezet. Aardige mannen. Alles weer netjes op de afgesproken dag opgehaald. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

komt op afgesproken tijdstip. vriendelijk personeel goede prijs/kwaliteit verhouding goede kwaliteit van geleverde artikelen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed contact vooraf, alle wensen konden gerealiseerd worden. Voor wat er niet meer was, werd een alternatief geboden. Alles is netjes op tijd geleverd en volgens afspraak weer opgehaald.

1 deel van 1 barbecue deed het niet (gelukkig hadden we ruime capaciteit) Ik kreeg bij het ophalen borg terug van een andere klant. Ik heb het eerlijk geweigerd, maar door onoplettendheid van personeel had het zomaar fout kunnen gaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

flexibele en goede service!!

de koelkast was tamelijk vies en stonk van binnen: heb ik eerst schoongemaakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Afspraak is afspraak

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

betrouwbaarheid

communicatie met klant

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede snelle service. Bestellen gaat makkelijk via internet.

Ik had een zwarte partytent besteld en ik kreeg helaas een witte/grijze. Maar dat detail mocht de pret niet drukken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Denken goed mee en zijn flexibel

niet alle items die gehuurd kunnen worden staan op het aanvraagformulier vermeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Flexibel

iets langere openingstijden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en prettige communicatie, spullen netjes op tijd afgeleverd en opgehaald, Heel vriendelijk personeel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Afgelopen zaterdag stoelen en (sta) tafels gehuurd omdat het om een surprise party ging wilde ik het na een bepaalde tijd geleverd hebben. Dit was echter geen probleem en werd paar dagen voor de levering gebeld met de tijd dat zouden komen en alles werd keurig op tijd geleverd. Top bedrijf met top medewerkers. Kom bij een volgend feestje zeker terug.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Denken goed mee over wat nodig, hoe te bestellen, afleveringsopties etc.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De levering was top, de bezorger was vrolijk en hielp goed mee met in en uitladen. Ook was de bezorger tussen de opgegeven tijden. De bezorger nam ook de moeite om even met mij alles door te lopen en stond klaar om alle vragen die ik zou hebben te kunnen beantwoorden. Aangezien hij alles goed uitlegde had ik geen vragen ;) O ja, de prijzen zijn erg goed. Zeker een aanrader en in het vervolg ben ik weer van de partij!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

*Grote voorraad aan spullen die je kan huren; *Snelle service; *No nonsense mentaliteit; *Bijbestelling werd zonder problemen aan de eerste levering toegevoegd (geen dubbele verzendkosten).

*We hadden het Maxi Feestpakket, maar we kregen hem zonder de microfoons en de feestverlichting geleverd (kwamen we later achter). Misschien goed om de verzending vooraf door iemand te laten controleren; *Bij het ophalen wist uw collega niet dat we borg hadden betaald. Hij had geen envelop meegekregen. Hij kwam de borg wel netjes een uurtje later brengen; *De zak voor de stokken van de tent was in erbarmelijke staat; aan beide kanten open. Misschien goed die te laten repareren; *Jullie kwamen veel eerder dan afgesproken, maar dat is goed gekomen. Misschien goed om van te voren even te bellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik ben heel aardig en professioneel geholpen. Heb 3x formaat tent gewijzigd wegens onvoorziene omstandigheden. Bij elk gesprek was het personeel zo aardig en begripvol en meedenkend. Ophalen en terugbrengen ging ook makkelijk en snel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Partytentverhuur Haaglanden

Filter op Taal