Pluspunten

De levering was top, de bezorger was vrolijk en hielp goed mee met in en uitladen. Ook was de bezorger tussen de opgegeven tijden. De bezorger nam ook de moeite om even met mij alles door te lopen en stond klaar om alle vragen die ik zou hebben te kunnen beantwoorden. Aangezien hij alles goed uitlegde had ik geen vragen ;) O ja, de prijzen zijn erg goed. Zeker een aanrader en in het vervolg ben ik weer van de partij!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

*Grote voorraad aan spullen die je kan huren; *Snelle service; *No nonsense mentaliteit; *Bijbestelling werd zonder problemen aan de eerste levering toegevoegd (geen dubbele verzendkosten).

*We hadden het Maxi Feestpakket, maar we kregen hem zonder de microfoons en de feestverlichting geleverd (kwamen we later achter). Misschien goed om de verzending vooraf door iemand te laten controleren; *Bij het ophalen wist uw collega niet dat we borg hadden betaald. Hij had geen envelop meegekregen. Hij kwam de borg wel netjes een uurtje later brengen; *De zak voor de stokken van de tent was in erbarmelijke staat; aan beide kanten open. Misschien goed die te laten repareren; *Jullie kwamen veel eerder dan afgesproken, maar dat is goed gekomen. Misschien goed om van te voren even te bellen.

Pluspunten

Ik ben heel aardig en professioneel geholpen. Heb 3x formaat tent gewijzigd wegens onvoorziene omstandigheden. Bij elk gesprek was het personeel zo aardig en begripvol en meedenkend. Ophalen en terugbrengen ging ook makkelijk en snel.

Pluspunten

Flexibel, betrouwbaar en geven goed advies

geen

Pluspunten

Afspraken nakomen, vriendelijkheid van het personeel

Pluspunten

Goede uitleg bij het brengen van de tent, top!

Pluspunten

Perfecte snelle service!

Pluspunten

10 + Zelfs met storm werden de tenten opgezet! En zijn erg meedenkend. Professionele onderneming.

Geen

Pluspunten

Snelle service, en mooie springkussens!

Pluspunten

Op tijd geleverd en op tijd weer op gehaald. Spullen zagen er netjes uit. Goede uitleg gekregen.

Na de online bestelling krijg je geen bevestiging waar op staat wat je moet betalen en wat je precies gehuurd hebt. Tijdens het reserveren zie je dat natuurlijk wel maar als je een maand later als het bijna zover is wilt kijken hoeveel je moet klaarleggen en wat je precies hebt gehuurd kan dat niet.

Pluspunten

Goede, vriendelijke en vlotte service.

Pluspunten

Goede service, correcte prijzen en altijd een lach.

Pluspunten

snel en goed

Pluspunten

Goede spullen voor een goede prijs

openingstijden zijn moeizaam als je werkt

Pluspunten

Vriendelijke, snelle service Scherpe prijs voor de tent

Extra waarschuwing voor gebruik van Patioheater in de tent zou fijn zijn. Ze mogen er absoluut niet tegen aan komen..

Pluspunten

Prima service en uitleg.

Pluspunten

Topservice en prima materialen

Tip om zo door te gaan

Pluspunten

Service

Waterdichtheid Party tent zou beter kunnen. Nu op een paar plaatsen enige last van druppels. Maar ja na een paar bier heb je dat niet meer door.

Pluspunten

Super ! Helemaal op tijd, product funtioneerde goed en vriendelijk personeel

niets

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Ik was niet echt tevreden

Zijn te haastig met opzetten van de tent.Wordt niet naar suggesties gevraagd of advies gegeven voor wat beter zou zijn. De tent was te open aan de onderkant en sloot niet aan de gevel zo hadden we veel last van de tocht. De Heater deed het ook niet naar behoren

Pluspunten

Prima verhuur

Zichtbaarheid vanaf straat

Pluspunten

Snelle, goede en vriendelijke service.

Pluspunten

Snelle reactie op mijn aanvraag. Mooie, nog vrijwel nieuwe tent gehuurd, duidelijke uitleg over het opzetten compleet met tekening. Bedrijf makkelijk bereikbaar! Prijs is prima!!