Pluspunten

Ze hebben op een plezierige wijze gedaan wat wij afgesproken hadden

Pluspunten

Prima hulp en uitleg over de spullen

Pluspunten

Snelle reactie op mails, goede prijs

Pluspunten

Goede stevige tent gehuuurd. Duidelijk instructie en voorwaarden. Tent goede geprijsd, was elders 50,— duurder uitgeweest.

Geen. Vlotte bediening in de loods.

Pluspunten

Aardig personeel, duidelijk hoe je om moet gaan met het product.

Geen verbeterpunten of tips. Top bedrijf.

Pluspunten

Prima op tijd geleverd

Communicatie nav mail wat vertraagd en tijd bezorging moest ik zelf achteraan bellen maar toen kwamen ze ook op tijd! Verder niets dan lof

Pluspunten

snel

Niet vergeten de instructies bij te leveren!

Pluspunten

heel vriendelijk en correct afspraken nagekomen. geen extra kosten in rekening gebracht. gewoon gedaan wat beloofd. mvg

Pluspunten

Alles was juist geleverd, iets later als gepland, maar kan gebeuren. had geen partytent gehuurd die had ik zelf, maar kreeg toch wat tips van ze. helaas waaide het veel te hard voor onze eigen partytent, en was ten einde raad en zouden over 2uur 40gasten komen. Party tent verhuur gebeld of zei mij konden helpen, ik kon direct een grote partytent komen halen, geen extra borg fantastische service

Pluspunten

Alles verliep soepel en snel! Het opzetten van de partytent was binnen 25 minuten klaar. Goede en vriendelijke service, er werd zelfs geholpen met de tent in de auto krijgen!

Mijn order was kwijt. Gelukkig werd dit snel opgelost en kon ik de partytent gewoon meenemen

Pluspunten

Zeer aardig en flexible. We wilde een extra tafel en dat was total geen problem. De tent was eenvoudig op te zetten en was van zeer goede kwaliteit. Het heeft het feest een leuke uitstraling gegeven en had het Mogen regenen, dan was dit geen problem geweest.

De uitleg was uitstekend, misschien hadden ze nog net een extra hint kunnen geven. De letters van het dak moeten aan de zijkant komen. Nu dachten we dat de letters aan de voorkant moest komen. Dan is het dak te klein. Toen we het zagen hebben we het dak 90 graden gedraait.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snelle reactie per mail dat reservering gedaan is snel reactie dat reservering definitief is en wanneer eea gehaald kan worden gelukkig kon ontbrekende zijkant zelfde dag gehaald worden en bleef men wachten totdat wij dat gedaan hadden prettig geholpen en goed te woord gestaan

er ontbrak 1 zijkant, misschien idee om bij klaarzetten te controleren of alles compleet is

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vriendelijk klantgericht

Pluspunten

gemakkelijk om de artikelen te huren

Pluspunten

Goeie service en netjes op tijd

Pluspunten

Stipte levering, alles keurig in orde, vriendelijke en hulpvaardige chauffeur.

geen

Pluspunten

Fijn dat de spullen werden gebracht!

Pluspunten

Denk goed mee met de klant en komen afspraken na.

Pluspunten

Afgelopen weekend had ik een tent opgezet welke door de wind toch niet helemaal stabiel bleek. Het was in al 15.00 uur smiddags zie dan maar eens ergens een tent te huren. Vele adressen afgebeld, allemaal gesloten, zo ook party en verhuur Haaglanden, Ruud nam toch de Telefoon op en zei dat hij eigenlijk gesloten was. Toch opende hij de zaak en kon ik een tent huren voor die avond. Binnen 10 minuten was hij op de zaak en ik had een tent!!! Geweldig!,! En tegen het normale tarief, top Ruud. We hebben een geweldig feest gehad!!!

Pluspunten

zaterdag ochtend opgehaald maar kon hem niet maandag voor 17 uur brengen. Was geen probleem kon maandag na 19 uur nog gewoon terug brengen zonder exstra kosten. Stevige tenten met goede beschrijving erbij

Ga door met jullie service

Pluspunten

Vriendelijk. Goede locatie ivm parkeren.

Binckhorstlaan 291 2516 BC Den haag

06 33 76 21 59