Prima service, goed werkend materieel

Besteld heaters keurig op tijd geleverd en opgehaald. Apparaten werkten naar behoren.

Top service en professioneel personeel.

Alles op tijd geleverd en weer opgehaald

Superrr

Een geweldig tuinfeest kunnen organiseren met hulp van Partytentverhuur. Zeer goede hulp bij het leveren van de materialen en het opbouwen van de tent. Dit is voor ons een onvergetelijk feest geworden.

Fijne spullen voor een geslaagd feest

Prima partij, prima spullen. Flexibele opstelling. Qua communicatie was het niet altijd even vlot of duidelijk. Maar we zijn er prima uitgekomen uiteindelijk!

Goede service en goede kwaliteit

Alle producten zijn goed onderhouden en in goede kwaliteit. Prijzen zijn aanvaardbaar. Snelle reactie.

Heel erg tevreden hoe alles is verlopen.

Goede communicatie vriendelijk mensen. Alles verloopt prima. Heel tevreden.

Goedeservice & Goede materialen

Begin Juli online een BBQ aangevraagd om te huren. Binnen 1 dag kwam er een bevestiging op de mail inclusief een linkje om direct online te betalen. Ophalen & terug brengen is ook prima geregeld snel en geen gedoe. Kortom zeker een aanrader, wij komen terug!

Fijne service, snel respons, geen poespas

Een koelkast gehuurd voor 11 dagen. Vlotte communicatie met Klantenservice, en de chauffeur(s). Lekker Brabants bedrijf zonder poespas. Zeker fijn om mee te werken!

Fijn contact, snelle reacties

Super snel reactie op de gevraagde offerte. Verder makkelijk en goed telefonisch bereikbaar en denken echt mee! Heel fijn bedrijf en bij een volgend bedrijfsfeestje komen wij zeker terug.

Super blij met de service en producten

Staat van de tafels en tafelkleden waren top. Zal zeker weer gebruik van maken!

Uitstekende communicatie en perfect geregeld!

Ik ben heel enthousiast over Partytentverhuur Eindhoven. Ze denken met je mee, zijn goed bereikbaar en reageren snel. Bovendien leveren ze prima materialen! Ik kan hen zeker aanbevelen!

Top service goede spullen

Drank was lekker koud de hele avond

Prima geregeld

Snelle reactie op email, vooraf betaald via ideal en daar alleen een borg achter hoeven laten. Ik werd snel geholpen bij het ophalen en er was verder geen papieren rompslomp. Ook het terugbrengen verliep vlot en makkelijk. Simpelweg gewoon prima geregeld.

eens, en zeker weer

makkelijk te bestellen, en daarna bij bestellen. stond bijna klaar.. dus ophalen ging snel en goed. terugbrengen, ook weer snel en goed zeker nogmaals hiernaar toe voor benodigdheden.

Top!!

Goede service en aardige mensen!

Goed materiaal

Tent is degelijk. Snel opgezet. Geeft gedegen advies.

Ik raad het iedereen aan!!!

We huurden een luxe tent voor een feest. Dankzij de meegeleverde instructies hebben we de tent heel vlot kunnen monteren.

Supervriendelijk en goed geregeld

Reageert snel op aanvragen. Maakt duidelijke afspraken. Is vriendelijk en denkt mee in oplossingen. Wij maken zeker nog vaker gebruik van dit bedrijf. Top!

Voldoen aan verwachtingen.

We misten een afdichtingsrubber bij een van de terraskachels en haringen om het tentzeil aan de grond vast te zetten.

goed geholpen

prima service kom er zeker terug

Erg goed en super vriendelijk

Ze waren erg vriendelijk en de prijzen waren ook super voordelig ik zal hier zeker nog eens huren. Daarnaast met het ophalen en weg brengen zijn het ook erg fijne tijden die voor iedereen haalbaar is

Flexibel, meedenkend en prettige communicatie

Prettige en directe communicatie met Han, erg meedenkend en flexibel. Super bedankt!

Uitstekend!

Voor een feest op het werk wat materialen via hun gehuurd! Telefonisch goed bereikbaar en er was snel contact opgekomen met mij. Vriendelijk personeel en alles was top geregeld! Zeker een aanrader en ons zien ze volgend jaar weer terug!

Prima service en goede producten, toppertje

Tafels en 9 klapstoelen gehuurd. Alles prima.cerlopen . Van de aanvraag tot en met t retourneren