Goed bereikbaar en vriendelijke service!

Goede communicatie, goed spul en netjes geleverd.

Communicatie verliep goed en snel. Spullen waren netjes en werden op tijd geleverd en gehaald, niets op aan te merken!

Prettig bedrijf om mee te werken.

Wij waren heel laat met onze aanvraag voor de huur en alles kon toch nog snel geregeld worden. Heel flexibel!

Fijn contact en denken mee, prijs en kwaliteit goed. Een aanrader

Gewoon goed, weten van de bestelling tot de aflevering al een feest te maken

Betrouwbare service

Vaker dingen gehuurd. Alles precies volgens afspraak en goede kwaliteit!

snelle goede service eerlijke prijs

kreeg snel reactie op mijn vragen en de prijs voor de te huren materiaal is een eerlijke, nette prijs.

Heel Goed

Prima dienst Goed geprijst

Super fijn

Bij opzetten super gedaan en afhalen ook werken netjes en zijn op tijd zeker aanrader

mooie stevige easy-up partytent

makkelijk reserveren en tenten zijn van goede kwaliteit

Goede service, alles stond klaar toen we de spullen op kwamen halen. Ook de prijs is goed.

Very good expereince. Communication is clear

After i filled out the form, partytentverhuur contacted me and offered alternate funrniture as some of the requested funriture is not available. I quickly chose the furniture and the process went smooth. Prompt on delivery and pickup.

Ben tevreden klant

Snel reactie - eerlijke prijs - vriendelijke mensen - afspraken nagekomen. Prima dus!

Mooie tent

Mooie stevige en handige easy up tent.

Website is duidelijk, goede communicatie. Snelle reactie per mail op vragen. Ophalen spullen gaat snel en ook het inleveren. Een positieve ervaring, dus wij komen zeker nog eens terug!

Goede spullen

2 statafels en een koelbox gehuurd. Ophalen en terugbrengen ging makkelijk, goede communicatie, prima prijs.

Gewoon goed en volgens afspraak

Gewoon goed en volgens afspraak

Keurige behandeling en afhandeling.

Er zou op de side vermeld moeten worden dat er een borg betaald moet worden die men niet kan pinnen. Had mij zeker 30 minuten gescheeld.

Beste Bert, bedankt voor je beoordeling. Even voor de duidelijkheid. Huurbedragen kunnen altijd gepind worden echter de borg niet. Bij inlevering van de spullen betalen wij de borg na controle meteen terug. Mijn collega heeft n.a.v. jouw aanvraag 2 e-mails gestuurd waarop niet is gereageerd. Wij zijn er dan ook vanuit gegaan dat de huuraanvraag niet meer door zou gaan. Bij een reactie op de email hadden we namelijk jou laten weten welk bedrag er gepind kan worden en dat de borg contant betaald moet worden. Hopelijk zien we je desondanks toch een volgende keer terug. Mvg Partytentverhuur Eindhoven

Heel tevreden.

Goede spullen en service.

Super services, goede communicatie, mooie spullen

Superservice, flexibel, compleet, betrouwbaar, kwaliteit

Op 30 september hadden we een event georganiseerd voor de Bestse huisartsen en apothekers. Als niet ervaren organisatoren, hadden tot op het laatste moment nog aanpassingen. Partytenten ging hier flexibel mee om, waardoor we op het moment dat het nodig was, alles ter plekke hadden voor een geslaagd feest.

Helemaal goed

Flexibele levering

Prima geregeld.

Afspraken waren duidelijk, spullen op het afgesproken moment beschikbaar, vriendelijk geholpen.

Raedeckerstraat 3 5623 EX Eindhoven

040-2093100