Waardeloos...niet op komen dagen gisteren. Geen tafels en stoelen geleverd.

Afgelopen vrijdag nog mailcontact. Toezegging om zaterdag voor 3 uur tafels en stoelen te leveren. Niemand kwam opdagen. Bedrijf telefonisch niet bereikbaar.

gemengd

Levering super! Maar nu naar 2 weken nog steeds de borg van €100,- niet teruggekregen. telefonisch zijn ze niet bereikbaar en per mail duurt het dagen.

Proffesionele en stevige tent. Goede service dat het gratis geleverd word.

Rectificatie

Levering en ophalen keurig verzorgd. Goede kwaliteit tent. Zeer vriendelijke en hardwerkende mensen. Na een misverstand over de borg is het keurig opgelost.

Goede service!

Partytent gehuurd voor feestje van mijn dochter. De aanvraag verliep soepel. De tent werd keurig opgezet en later ook weer afgebroken. Kortom, tevreden.

Gelukkig de borg teruggekregen !

Bedankt voor de nette mails die we hebben ontvangen en uiteindelijk goed gekomen😀

Prima Service's, ondanks toch zéér kleine opdracht.

Wij zijn bijzonder tevreden met de service van Party verhuur Twente, vanwege de maar heel bescheiden opdracht voor het huren van hooguit zo'n 30 tot 50 stoelen, voor één dagdeel, en dan maar één keer in het jaar, worden we altijd zéér correct en vriendelijk behandeld, en wordt er zéér zorgvuldig omgegaan met de levering en het weer ophalen van de stoelen.

Goede stevige partytent.

Pluspunten

Tent is goed, snel en adequaat gereserveerd. Geplaatst en later weer afgebroken, netjes. We houden dit adres in gedachten!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Niet onder alle klapstoelen zaten doppen. Eén vergrendeling van een van de partytafels zat er niet meer aan. Dus betere controle voor men de spullen naar de klant brengt

Beste mijnheer Spanjer, Inmiddels zitten de doppen er allemaal weer onder.

Pluspunten

afspraken nakomen en meedenken in oplossingen bij calamiteiten. onze geboekte tent was weg gewaaid en een avond ervoor konden we een andere tent uit zoeken zónder bijbetaling. netjes gehaald en gebracht. Écht top als je een tentverhuurder zoekt die je ontzorgd.

Pluspunten

Pluspunten

Perfecte producten en super service Goede kwaliteit prijs verhouding, zeker in vergelijking met andere verhuurders Aanwinst voor Almelo en omgeving

GEEN Ga zo door!!

Pluspunten

Prima service, de statafels worden opgezet en van hoezen voorzien. Vriendelijk personeel!

Telefonische bereikbaarheid vergroten.

Door enorme drukte de afgelopen maand was de bereikbaarheid niet altijd even optimaal, inmiddels zijn we weer goed bereikbaar.

Pluspunten

Goede spullen en uitstekende service

Pluspunten

Snel, flexibel

Gevraagd om SMS na goedkeur terugbrengst tenten, niet gedaan. Is maar een klein dingetje, alles verder goed afgehandeld.

Pluspunten

Ze zijn duidelijk, je weet waar je aan toe bent. Zeer vriendelijk, komen afspraken na en zijn flexibel. De staat waarin de gehuurde goederen zich bevinden in goed. Je krijgt wat je huurt.

Pluspunten

Perfect voor elkaar. Zeer vriendelijk echtpaar.

Pluspunten

Roy denk positief mee met de klant en komt vriendelijk over.

Pluspunten

ze denken heel goed met je mee. producten die ze leveren zijn goed.

ga zo door

Pluspunten

Vriendelijke afhandeling, goede tent en materialen

Pluspunten

Vriendelijke medewerkers Mooi complete en schone tent Goede uitleg over opbouw

Mogelijk meer tenten van 4x6 mtr

Pluspunten

Makkelijk afspraken mee te maken. Goed prijs.