Top service bij Partytentverhuur Flevoland

Zeer goede service en contact!

Vriendelijke service.

Last minute nog een tafel kunnen bestellen voor de kerstdagen. Super vriendelijk te woord aan de telefoon en duidelijk omschreven hoe de bestelling online ingevuld moet worden om het snel te regelen. Fijne kerstdagen!!

Vlotte en vriendelijke service

Behulpzaam en vriendelijk!

Zeer betrouwbaar

Goed en betrouwbaar bedrijf. Spullen besteld en twee dagen ernaar belden ze op over wanneer ik het kon ophalen , en terug brengen.

Goede service!

Alles goed geregeld!

Goeie service

Goed geholpen vriendelijke personeel zou iedereen aan raden

Vriendelijke service

Ik word altijd goed geholpen en goede communicatie.

Helemaal naar wens

Zonder centje pijn werd de tent opgezet en weer afgebroken en alle spullen meegenomen.

Prima geregeld

Vriendelijk geholpen ondanks de drukte bij ophalen. Prima geregeld allemaal.

Fijn!

Fijn!

Perfect geregeld!

Fijn bedrijf, perfect geregeld!

Prima, alleen halen en brengen kan verbeterd worden

Oplichters

De biertap deed het niet. We tapte alleen schuim. We konden nog net op tijd bierkratten halen bij de Albert Heijn. Bij melding alleen een sorry. Geen geld terug, geen begrip. Toen nog 35 euro van de borg afgehaald omdat er een krat miste. Wat zullen wij met dat krat hebben gedaan? Er stond ook niets op papier over hoeveelheid kratten geleverd. De gehuurde tent was oud en vies. De wijnglazen super klein. Gelukkig wel heel leuk feest gehad maar ik zou kiezen voor iets hogere prijs en betere service. De man sprak slecht tot geen nederlands.

hallo anne, koert of arthur (u heeft veel verschillende namen vermeld) en bij de bestelling ook nog eens een andere naam : Ragus BV ANJM Hoffman Keizersgracht 568a 1017 EM Amsterdam 0610204780 [email protected] wij geven garantie of herstellen of bieden oplossing indien fout aan ons te verwijten zou zijn. fustkoeler stond op stand 1 welke heel laag is en daar door heeft u veel schuim gehad. maar u heeft ook fust helemaal op gemaakt. hierdoor is het aan ons niks te verwijten. bij levering waren bierkoeler en borden met 2 verschillende kratten gekomen en bij ophalen waren er beide zoek geraakt.u zei dat we deze niet meegenomen hadden. alsnog krat van borden kwam in uw keuken met uw kruiden naar boven drijven en krat van bierkoeler kon u niet vinden en daar zijn natuurlijk kosten aan verbonden. u bent niet eens met kosten en u plaatst deze oneerlijke review maar dat is dan jammer . wij zullen altijd kosten in rekening brengen indien u een product niet terug levert. bij oneerlijke review plaatsen wij uw volledige gegevens er bij omdat onze gegevens staan ook er bij en dat vinden wij eerlijk. ANJM Hoffman Huizerweg 30 1261 AX Blaricum met vriendelijk groet van , partytentverhuur-flevoland.nl

Goede service prima uitgelegd.

Zeer gewaardeerde verhuurder

Via een goed en overzichtelijke site hebben wij een tent, stoelen en statafels gehuurd. Buiten het feit dat de prijs/kwaliteit verhouding ongelooflijk goed is, worden deze artikelen op afgesproken tijd geleverd en opgebouwd. De eigenaar komt zelf opbouwen en daarbij krijg je buiten een grote glimlach ook een goede uitleg over het hoe en wat van bv de tent. Wij zullen er dan ook niet aan twijfelen om dit bedrijf wederom in te schakelen bij een volgend feest en hebben hem ook aanbevolen bij onze vrienden en familie.

Prima !!!

Goede ervaring en correct zowel bij de aflevering als retour nemen.

Goede, vlotte service, voor herhaling vatbaar!!

Geweldig assortiment aan goede, nette spullen voor elk feest. Ben blij via Partytentverhuur Assen alle zaken geregeld te hebben.

Heel servicegericht, duidelijke afspraken

Meedenkend, eerlijk en komt afspraken na.

Goede service!

De spullen (tent en heather) waren perfect en alles stond mooi klaar. Kregen goede uitleg en het inleveren ging ook goed!

We hadden wat problemen met de afmeting, maar we hebben het kunnen oplossen. Hartelijk dank daarvoor. Het was een geweldig feestje.

Netjes op tijd

Goed op tijd en nette sprekende man

Goed en duidelijk geholpen

de gehuurde spullen stonden klaar en de uitleg was duidelijk. Voor herhaling vatbaar.

Alles was naar verwachting

Alles was goed en snel geregeld.

Ruim en goed

De barbecue was mooi ruim en makkelijk te huren. Alleen het schoonmaken was een dingetje, maar desondanks toch tevreden.

Good Service, fast response time

very good service, the gentleman that helped was very busy but made time for each customer. My only comment would be to add a choice of wine glasses (slightly bigger and red or white wine)