Geweldige mensen top geregeld.

graag gedaan !!

Keurig geregeld volgens afspraak

We hebben een partytent gehuurd en alles was volgens afspraak geregeld. Volgende keer zeker weer bij jullie huren!

Makkelijk en goedkoop

Zeer vriendelijke mensen, duidelijke uitleg en goedkoop. Volgende keer zeker weer.

u ook bedankt voor de bestelling en graag tot ziens.

Artikelen op voorraad en compleet. Prettig contact. Volgende keer weer.

dank voor uw bestelling en tot volgende keer .

Alles is uitstekend geregeld. Ik was wat aan de late kant met huren. Maar meneer heeft heel goed meegedacht en kwam zelf met een oplossing zodat wij toch nog een tent met toebehoren konden huren. Dank hiervoor!

hallo , hartelijk dank voor deze mooie beoordeling .

Goede, vriendelijke service

Zeer vriendelijke heren. Keurig op tijd, alles werd netjes uitgelegd en de op- en afbouw ging goed en voorspoedig.

Netjes, snel en goed

Op afgesproken tijd geleverd en weer opgehaald.

dank u voor uw bestelling en goede beoordeling .

Onbeschofte manier van omgang met de klant

Spullen die verhuurd worden zijn prima, alleen de manier van omgang bij het ophalen met mijn kinderen vonden we onbehoorlijk. Er bleek schade te zijn aan de stoel, klein gaatje, waarvan ik twijfel of dat echt bij ons is ontstaan omdat we van te voren dit niet gecheckt hadden. Onvriendelijk werden ze behandeld. Toen wij hier de volgende dag over belde om deze feedback te delen kregen we een stroom van verdedigende woorden over ons heen en werd de telefoonverbinding door hun verbroken. Als je zo met je klanten omgaat ben je wat mij betreft geen goed bedrijf. We hadden spullen gehuurd voor 500 euro, dan mag je een beetje service en vriendelijkheid wel verwachten. Ik ga hierdoor niet meer terug als klant en zou anderen adviseren dit ook niet te doen.

hallo Vito Calandra en Margareth, u heeft barkrukken zonder schade gekregen en u levert een van de barkrukken met schade op daar zijn uiteraard kosten aan verbonden. u of uw man had gebeld en werd geklaagd en we hebben hierover uitleg gegeven maar onze uitleg is u niet goed bevallen en u bent boos geworden en dat vinden we jammer . met vriendelijk groet , partytentverhuur flevoland.

Goed geregeld, strakke planning.

Goeie prijs voor prima spullen. Ik had twee opklaptafels gehuurd voor 18 EUR van zaterdag op zondag. Was wel een beetje strikt met de ophaal en breng tijden. Achteraf was dat allemaal niet zo extreem strikt als aan de telefoon deed vermoede. alles cash betalen.

Een zeer professioneel bedrijf!

Voor een klein bedrag grootse service! Duidelijk, stipt en correct!

Ruim assortiment voor een goede prijs en goede bezorg en haal service.

Heel goede service en vriendelijke medewerkers!

Online alles aangevraagd, netjes terug gebeld en alles uitgelegd. Daarna keurige bezorging waarbij alles op de plek is gezet en korte uitleg gegeven. Bij het afhalen ook alles weer netjes meegenomen door zeer vriendelijke medewerkers!

Snel, vakkkundig en flexibel

Ik heb een partytent pakket besteld. Vooraf werd er contact opgenomen over de ruimte in de tuin en wanneer ze langs zouden komen. En ze waren stipt op tijd. Later realiseerde ik me dat er ook nog een extra koelkast nodig zou zijn. Even bellen en geregeld. Geen extra bezorgkosten, geen gezeur. Professioneel! Prima bedrijf.

hallo , heel erg bedankt voor uw bestelling en vertrouwen . graag tot ziens .

Goede communicatie en spullen

Ik had last minute spullen nodig. Kreeg snel reactie en kon het de volgende dag ophalen. Snelle en fijne communicatie. Vriendelijke eigenaar.

Ik had tent van 3x8 nodig maar die bestaan niet. Party tent verhuur heeft twee tenten aan elkaar vast gemaakt. Hierdoor had ik toch gewenst effect. De tent is gebracht in elkaar gezet en uit elkaar gehaald en opgehaald op afgesproken tijdstip. Last minute vroeg ik om een party heater en ook deze is meteen geleverd. Kortom aanrader!

hallo , heel erg bedankt voor uw bestelling en vertrouwen . graag tot ziens .

Goed geregeld

Prima afspraak qua tijd, bij wijziging wordt je tijdig geïnformeerd.

dank u wel voor de bestelling en voor deze leuke review.

Ze nemen voor iedereen de tijd om de gehuurde producten uit te leggen. Jammer dat je niet kan pinnen

heel graag gedaan.

Netjes en precies volgens afspraak.

Een aanrader

hallo Tanya dank u wel

Op tijd en alle afspraken correct nagekomen

Zeer duidelijk, je wordt via de mail op de hoogte gehouden. Als er iets niet klopt wordt er telefonisch contact opgenomen en men denkt met je mee. Prima bedrijf met een goede service.

heel graag gedan en met alle plezier en tot volgende keer .

Heb goed advies gekregen bij mijn vraag wat ik het beste kon huren. Alles werd netjes volgens afspraak gebracht en weer opgehaald. De gehuurde materialen zagen er netjes uit. Beleefd personeel. Geen enkele klacht of verbeter tip!

heel graag gedan en met alle plezier en tot volgende keer .

Zeer goede service, apparatuur en vriendelijke mensen

Een elektrische heater gehuurd, zag bij aankomst te klein voor een party tent van 8 x 4. Ik kon ter plekke zonder probleem deze omruilen voor een gaskanon voor een mooie prijs! Feest was zeer geslaagd hierdoor en heerlijk warm op een ijskoude avond! Volgend feest huur ik hier mijn spullen!

Goede services

Partytent en heaters gehuurd. Werd op en afgebroken voor een klein bedrag, prima services en goede communicatie vooraf. Heater wijken wel af van de foto maar werken verder goed.

heel graag gedan en met alle plezier en tot volgende keer .

De tent werd vrijdag geplaatst en maandag opgehaald. Geen extra kosten. Wel zo fijn !

Goed geregeld allemaal

Geslaagd!

Goede organisatie! Mede door partytentverhuur Flevoland een geslaagd 40-jarig jubileum gevierd van kringloop Rataplan. Bedankt!