Tent en rubberen tegels verhuur

Een heel onbeleefde bezorger. Wij hadden rubberen vloer tegels bij gehuurd die vies geleverd en geplaatst werden.Na een opmerking van ons over hoe vies de tegels waren vroeg de bezorger ons om een bezem. Zelfs met een bezem was de vuiligheid er niet af te halen.Zaten gewoon vlekken op. Geen korting niks want wij hebben de volle mep betaald.

hallo Nisa Seetal, vloer die feest in en uit gaat kan stof en vlekken hebben omdat vloer best intensief gebruikt wordt en voor die vlekken en stof vragen wij klanten geen schoonmaakkosten omdat dit ook een probleem is. we vinden jammer dat zo gegaan is maar ,we hebben u 2 oplossingen op die dag aangeboden: 1- we hebben van u netjes om een bezem gevraagd om stof en vlekken weg te halen , maar u wou uw bezem niet aan ons geven. 2- wij hebben u ook aangeboden om later die dag met onze eigen bezem terug te komen om vloer voor u schoon te vegen maar u accepteerde deze oplossing ook niet en u wou zelf gaan doen . ik vind ook erg onvriendelijk dat u dan ook later deze review gaat plaatsen terwijl u geen een oplossing heeft geaccepteerd. we hebben alles getracht om voor u op te lossen maar u heeft geen een oplossing geaccepteerd en ik weet wat er onbeleefd hieraan is of was. juist we hebben onze best voor u gedaan. met vriendelijk groet , partytentverhuur flevoland.

Prima tent en goede service

Heel prettig bedrijf om spullen voor een feestje te huren. Goed advies, levering op tijd en aardige mensen.

Bij het volgende feestje weer

- alle afspraken precies nagekomen en kwamen op tijd -snel en efficiënt -vriendelijke medewerkers -spullen netjes en schoon -alles goed en duidelijk uitgelegd Conclusie : elke keer weer Misschien een klein kritiekpuntje: een van die lampjes van de feestverlichting deed het niet

Prima levering

Tent is netjes opgezet door hun. Ook een bestelling op t laatste moment was geen probleem. Alles geleverd conform afspraak, ook qua tijd.

Correcte en goede service

Op korte termijn alles goed geregeld en duidelijke en goede afspraken! Vriendelijk geholpen!

Alles prima geregeld

Heren waaren bij het brengen en ophalen netjes op tijd. Prima prijs voor heel weekend. Volgend feestje weer partytent bij hen.

Prima service, prima spullen en erg aardige behulpzame meneer die de tent is komen opzetten.

Makkelijk en snel geregeld

Heater gehuurd voor een weekend. Makkelijk en flexibel

Vriendelijk personeel

Fijn dat ik heater kon huren voor mijn feestje. Erg vriendelijk personeel.

Zeer slecht!!

Mondeling was er afgesproken om de gehuurde spullen naar de 3 de verdieping te brengen, maar de dag van bezorging tot mijn verbazing vertelde de eigenaar dat hij zo iets nooit zou afspreken....alle stoelen en de stastafel waren erg vies en niet alle stoelen zaten lekker...stoelen hadden geen bescherm nopjes waardoor ik krassen heb op mijn hoogglans tegels heb wat er nooit af zal gaan. K ZAL NOOIT MEER BIJ DEZE GASTEN HUREN NOOIT MEER!!!!!!!!

hallo mevrouw gulcicek Karapinar, we hebben nooit deze beloofde gemaakt. u schrijft onwaarheid hierin. ik vind jammer dat u teleurgesteld bent. Alvorens mijn excuses er voor .ik vind dat u zich vergist dat ik u beloofd had spullen gratis naar 3 hoog zou brengen. In onze voorwaarden hebben we in artikel 15 betreft levering regels opgenomen . daarin hebben we opgenomen dat we spullen niet gratis naar boven zullen brengen indien er geen lift aanwezig is. indien er lift aanwezig zal zijn dan zijn de kosten ook wat minder. als we dit in de voorwaarden opgenomen hebben dan zou ik u nooit toezeggen dat we spullen gratis 3 hoog zullen brengen . zie onze voorwaarden welke al jaren daar vast staat : https://partytentverhuur-flevoland.nl/huurvoorwaarden

Goed geregeld

Vriendelijke medewerkers en was goed geregeld allemaal. Duidelijk hoe laat zij de spullen kwamen brengen en halen, top!

Prima sta-tafels

Zeer strak en efficiënt georganiseerd bedrijf met aantrekkelijk en eerlijk prijzen

Goeie service

Goed bereikbaar, fijne service. Alles in goede staat.

Goed contact, duidelijke afspraken. Product was een gas heater. Die heeft heel goed gewerkt, lekker warm in tent. Is ook licht en makkelijk te vervoeren.

Prima bedrijf om je spullen voor een feest te huren.

Nette en ruime tenten die makkelijk op te zetten zijn. Bezorging en afhaal perfect geregeld. Prijzen zijn wat mij betreft zeer redelijk.

goede ervaring

Bij het ophalen een duidelijke uitleg gehad over hoe het apparaat werkt. zeer fijn.

Uitstekend adres voor partytenten

Bestellen gaat makkelijk via de website. Prima follow-up vanuit verhuurder: telefoontje met afspraakbevestiging. Kwam op afgesproken tijd afleveren. Vriendelijk en duidelijke uitleg. Opzetten en afbreken eenvoudig te doen. Ook ophalen volgens planning en netjes borg terug gekregen. Enige minpunt was dat de tent hier en daar al wat beschadigd was en dat was vooraf niet gemeld.

helemaal top

volledig volgens de afspraken, netjes op tijd geplaatst en weer keurig op de afgesproken tijd verwijderd. De tent voldeed volledige aan onze wensen.

Alles volgens afspraak, prima!

Duidelijk en goede spullen

Partytentverhuur Flevoland communiceert duidelijk per mail en de spullen die geleverd werden waren goed schoon. Ik ben tevreden over de service.

vriendelijk en behulpzaam

eigenaar heeft het gewoon allemaal netjes gedaan, vloertje gelegd, en nog gratis tips en tricks gekregen over onze partytent.

Betrouwbaar, snel en secuur

Zeer goede ervaring. Ze denken mee, zijn secuur in hun afspraken bevestigen en waren keurig op tijd voor het opzetten van de tent. Ook het afbreken was snel en op tijd. Spullen zagen er goed en verzorgd uit. Niks op aan te merken.

Prima geregeld!

No nonsense, alles soepel en goed geregeld, duidelijk.

Komen afspraken netjes na

Ze bellen netjes terug zoals beloofd en zetten zich in om wensen mogelijk te maken. Voelde mij echt klant.

Een en al positief

Afgelopen donderdag heb ik een groot aantal artikelen ingehuurd voor een huwelijksfeest. De ervaring was uitermate positief. De artikelen werden keurig op tijd afgeleverd en opgehaald en waren in goede, schone staat. Ook de uitleg voor de opbouw en het gebruik van de artikelen was vriendelijk en deskundig. Ik zou Partytentverhuur zonder meer aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Markerkant 1046 1316 AJ Almere

06 23 94 76 57