Uitstekende service ten mooie prijs

Snel en adequaat afgehandeld Conform afspraak geregeld Volgende keer weer

Nooit aan beginnen

235 euro armer en geen druppel bier gehad. Ik geef eerlijk toe bij het aansluiten heb ik eerst de stroom aangezet en toen pas de tapkraan geopend ik kreeg 4 glazen spoelwater en daarna alleen wat lucht verder geen druppel bier gehad. Volgens het bedrijf was de tap bevroren. Uren gewacht maar er gebeurde niets. Tap en het volle fust van 30 liter retour en al je geld kwijt inclusief de borg omdat de tap nu stuk zou zijn. Ook geen terugkoppeling gehad of de tap daadwerkelijk stuk was, hij zou hem na laten kijken door een mannetje? En nog wat laten horen.

beste heer Engbers, bij levering heb ik u uitgebreid gebruik van de tap uitgelegde maar helaas heeft u tap op verkeerde wijze gebruikt en daardoor is de tap gaan vriezen en schade opgelopen . u vertelt het zelf ook dat u tap niet op juiste manier in gebruik heeft genomen. hierdoor kan je ook helaas niet meer tap gebruiken . op juiste manier in gebruik nemen geldt ook voor alle apparatuur die u thuis heeft anders gaan ze ook stuk. tap is naar leverancier gestuurd maar door vakantie periode konden we niet met een paar dagen u een antwoord van de reparatie geven . het spijt ons daarvoor.

super geregeld

fijne service en op tijd top

Goede communicatie

Alles was vlot een goed geregeld. De partytent miste wel wat onderdelen maar kon al met al prima worden opgezet

Prefect

Alles perfect geregeld

De tafels en stoelen mooi op tijd gebracht en gehaald,alles zag er goed uit

Netjes offerte doorgenomen en netjes aan de afspraken gehouden

Zeer goede ervaring.

Hele duidelijk afspraken en alles volgens afspraak. Een verademing.

Goede sevice. Duidelijke afspraken. Goede en overzichtelijke website

Fijne website, goed telefonisch bereikbaar en super behulpzaam.

Heel handig deze pakketten, alles wat je nodig hebt zit erbij! Genoeg keuzes, en het beste is, is dat je er eigenlijk geen omkijken meer naar hebt omdat alles al geregeld wordt voor je. Bedankt voor de service.

Zeer slechte afhandeling

Zeer slechte afhandeling, onterechte schoonmaak kosten gerekend. We hebben alle gehuurde spullen schoongemaakt alvorens ingeleverd. Hij beweerde dat hij de glazen hoe hij ze van ons terug gekregen had niet gelijk kon door verhuren aan een volgende verhuurder. Dit impliceert dat hij dit normaal gesproken wel doet (zeer opmerkelijk, zeker in tijden van corona). Hij wilde vervolgens totaal niet naar ons luisteren of in discussie gaan en heeft in incassobureau op ons afgestuurd, deze heeft onterecht een verhaalsonderzoek naar mij uitgevoerd. Ook waren de barbecues die wij hebben gehuurd niet schoon.

hallo ceres, u heeft voor uw verjaardag 2 grote houtskool bbq , glazen en zo voorts gehuurd. u heeft producten vies terug gebracht en daar zijn kosten aan verbonden. u kunt lange of korte ontevreden verhaal van maken om ons zwart te maken maar u had voorwaarden gelezen en getekend en u wist producten schoon moest terug leveren . helaas heeft u vies terug geleverd en wij hebben deze producten schoon moeten maken en daar zijn er kosten aan verbonden welke u niet wilde betalen. na veel schrijven en mailen u weigerde te betalen en wij waren genoodzaakt factuur over aan incasso te dragen . als u producten netjes had terug geleverd of factuur netjes had betaald was het voor u niet zo ver gekomen. wij betreuren ook dat zover gekomen is maar u weigerde te betalen zelfs na zo vaak u te schrijven en bellen vriendelijk verzoeken factuur te betalen. op de foto's die u geplaatst heeft kunt u zelf ook zien hoe producten vies terug gebracht zijn. zand lag in de glazen omdat uw feest op strand was, u ziet ook vet en voedsel op de bodem van houtskool bbq aangebrand achter gebleven. dit moesten wij schoon maken en daar zijn kosten aan verbonden en dat wist u. u kunt ook op onze website partytentverhuur-flevoland.nl onze beoordelingen zien dat we een gemiddelde scoor hebben van 9.4 en dat is niet zo maar gescoord. enorm veel klanten zijn dik tevreden over ons. u moest schoonmaakkosten betalen omdat u producten vies terug geleverd had en daarom bent u niet tevreden en boos. wij vinden jammer en ook oneerlijk dat u uw vrienden gevraagd heeft om een negatieve review te plaatsen om ons zwart te maken terwijl ze geen klant van ons zijn geweest en ze hebben nooit iets bij ons gehuurd en ze hebben geen enkele ervaring met onze servies . ze plaatsen een review omdat ze uw kant van verhaal gehoord hebben en omdat ze uw vrienden zijn. wij gaan uw vrienden juridisch aanschrijven wegens onterechte review. met vriendelijk groet , partytentverhuur flevoland.

Perfect geregeld .top

Alles naar wens.

Top !!

Hier ga ik al een paar keer naar toe wanneer ik spullen nodig heb voor mijn feestje. Elke keer ben ik vriendelijk geholpen. Klantvriendelijk en behulpzaam.

Prima ervaring

Nette service qua opzetten en ophalen. Goede beoordeling van de situatie thuis op afstand. Fijne tent en spullen.

We zijn heel erg tevreden over het contact en de dienstverlening

We hadden op zeer korte termijn spullen nodig en alles is snel en heel duidelijk afgehandeld. Uiterst vriendelijk contact, goede spullen en alles volgens afspraak verlopen.

Zeker voor herhaling vatbaar

Duidelijke communicatie Goeie spullen (tent , stoelen, koelkast, feestverlichting) Afspraken worden netjes nagekomen Breng en ophaal tijden kloppen perfect Hier gaan wij zeker nog eens iets huren.

Heel goed meegedacht!

We mochten de bellenblaasmachine op zondag halen en op dinsdag is hij keurig weer opgehaald. Onze schoolopening had zo een extra feestelijk tintje met een plein vol bellen om acht uur 's ochtends.

Super!!!

Leuk pakketje. Zit er alles in wat je nodig zou hebben. Duidelijk afspraken gemaakt. Weet waar ik volgende keer moet zijn.

Morteza is topp

Alles netjes geregeld binnen 15min!!! Lekker gefeest na het feestje heeft morteza alles opgehaald. Volgende feestje weer Morteza!!!!

Prima tent en goede service, komt afspraak na.

prima service

Wij hadden een party tent van 5x6 gehuurd, de tent hebben ze opgebouwd en ook weer afgebouwd. Goeie stevige tent is het. Klantvriendelijke personeel ook.

Snelle reactie goed geregeld en top service was helemaal blij. Had op kort termijn een partytent nodig.

Top prima service

Alles keurig geregeld online en prettig telefonisch contact met jullie bedrijf. De tent werd keurig opgezet met verlichting. Voor de volgende keer ga ik zeker gebruik van jullie service. Groetjes Ronny.

Goede en duidelijke service.

In 1 woord fantastisch. Snelle op en afbouw van de tent en geweldig die ijsblokmachine.

Markerkant 1046

1316 AJ Almere