Goede service, fijn contact, mooie tenten!

Dit weekend heb ik voor de 2e keer gehuurd bij Partytentverhuur Hoofddorp. Samen met mijn beste vriendin hadden wij een partytent (3x4) en een statafel gehuurd. Net als vorige keer liep het contact heel soepel. Ondanks dat er even niemand in het pand was werd er toch gezorgd dat mijn spullen opgehaald konden worden. Ook kon ik de tent niet terugbrengen binnen de 4 dagen op zondag. We mochten toen zonder problemen of extra kosten de tent op maandag terugbrengen. Deze partytenten zijn makkelijk (met of zonder hulp van het bedrijf) op te zetten. De handleiding is duidelijk, alle onderdelen worden altijd compleet meegeleverd, de instructiefilmpjes op YouTube helpen enorm en de tenten zijn redelijk snel opgezet. Daarnaast hebben ze ook hele handige accessoires als warmtelampen of andere handige machines die ik zeker eens wil gebruiken. Al met al kan ik dit bedrijf opnieuw enorm aanbevelen voor alle feesten en partijen :) Top service!

Top service, super compleet!

Wat een super bedrijf! Wij hadden de intentie alleen een tent te huren maar er is, voor zeer schappelijke prijzen, zoveel meer te huren waardoor je een heel mooi feest kan organiseren! Super service, bereikbaarheid kortom 👌🏻, ga zo door!

Mooj materiaal!

Voor een buiten feestje hebben wij in september een prachtige overkapping gehuurd van Partytentverhuur welke eenvoudig was op te zetten en in te klappen. Materiaal werd keurig ter plaatse (3e verdieping) bezorgd en weer opgehaald. Ook de gehuurde bierkoelkast kwam goed van pas!

Goed geregeld!

Alles was goed geregeld. Ondanks de zware windstoten bleef de tent goed staan. Als ik weer een tent nodig zou hebben zou ik het weer hier regelen.

Nette tent, prettig contact, betaalbaar.

Last minute een tent gehuurd voor tuinfeestje. Kon niet meer bezorgd worden, maar uitleg om zelf de tent op te zetten was duidelijk (inclusief filmpje op website). Wel blij dat ik grote haringen erbij had gevraagd, want die hadden we i.v.m. wind wel nodig. Het was een prima ervaring, kom graag weer terug.

Redelijke ervaring

Het contact krijgen met Partytentverhuur verliep aanvankelijk moeizaam. Dit had blijkbaar te maken met de verschillende locaties van de firma. Deze locaties hadden geen goede afspraken onderling over het afhandelen van aanvragen. Uiteindelijk werd geleverd en dat met volle tevredenheid.

Zeer goed.

Prima om iets te huren. Luisteren en zijn meegaand.

Prima service.

Betrouwbaar en plezierig

Goede tent Keurig volgens afspraak

Last minute spullen nodig en dus perfect geregeld! Zeer flexibel en goed. Knappen tent neergezet, goeie handleiding en verdere afhandeling tegen een zeer goeie prijs!

Goeie spullen maar niet helemaal compleet

We hebben 2 party tenten gehuurd en zelf opgehaald. Ze waren niet compleet bleek tijdens het opzetten. Kwaliteit spullen is prima. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prima spullen, goede service. Alles werd bezorgd tegen een kleine prijs en de volgende dag weer netjes opgehaald.

Professioneel en vriendelijke service. Precies wat je nodig hebt voor een feestje!

Super service.

Super service. Alles wordt op tijd gebracht en weer opgehaald .

Super service.

Mooie schone tenten. Goeie service en als je mailt met een vraag krijg je snel antwoord. En denken met de klant mee.

Goede tent en vriendelijke levering en ontvanger.

Prima tent, wat moeilijk om weer droog te krijgen, maar dat is alsnog gelukt. Vriendelijke mensen. Goede zaken.

Super!!!

Snel en goed geholpen Duidelijke uitleg Makkelijk in het maken van passende afspraken

Onze ervaring was prima! Alles verliep volgens afspraak

Voor herhaling vatbaar

Scherpe prijzen en vriendelijke en snelle afhandeling!

Ik ben nog steeds onder de indruk van het aanbod, de prijs, de kwaliteit en de service. Dit is onze 3de keer (als het niet meer is) spullen huren waaronder partytent en ze stellen niet teleur. Goede afspraken over flexibele tijdstippen, prijzen en voorwaarden via email en ook telefonisch goed bereikbaar voor eventuele vragen. Spullen zelf kunnen vervoeren en er is ook een optie voor laten bezorgen en opzetten tegen meerprijs.

Goede service. Word op de hoogte gehouden bij veranderingen.

Had de pech dat de tent wat lekte, maar dit werd meteen goed gemaakt met compensatie met de prijs.

Nummering of kleur tentijzers kan beter verder prima

👍

Super service.

Snelle reactie, goede prijs, snel en goed geregeld allemaal

Snel, vriendelijk en perfect op afspraak. Goede spullen!

Prima materialen, niet splinternieuw, maar niets mis mee

Geen gedoe, je krijgt wat je wilt hebben geen ingewikkelde toestanden met halen / brengen