Nooit meer

Ze zouden rond 7 uur komen bezorgen maar kwam al 30 minuten te laat.. Koelkast zette die gewoon buiten af.. Wilde niet mee helpen hem even binnen te zetten alles werd zo in de tuin gezet.. Bestek was ronduit smerig... Met de hand alles maar afgewassen koelkast heeft echt zijn beste tijd gehad.. Was smerig en bleef niet goed staan.. Zelf voor plankje moeten kijken om hem goed te laten staan.... Buffet tafel was ook smerig er maar een tafel kleed over gelegd... Barkrukken helemaal bestoft dit eerst schoon moeten maken.. Betaal je zoveel geld krijg je smerige dingen geleverd.. Nooit meer is dat ik het nodig had die dag anders had ik het meteen terug gegeven. Op WhatsApp persoon aangesproken had er maar foto's van moeten maken.. Ja daar denk je ook meteen aan op bruilofd me vrienden en ik hebben het zo snel mogelijk gefixt omdat ik geen stress wilde verder die dag.. Daarna krijg je een fractuur.. Gaf ik aan dat betaald had kon het als niet verzonden beschouwen... En nu krijg betalingsherinnering... Ik word zo moedeloos van dit bedrijf.. Via WhatsApp na ophalen slecht contant te krijgen met ze.. Lezen wel maar reageren niet ja das makkelijk geld verdienen..... Als 0 sterren kon geven deed ik dat!

Vriendelijk en correct

Ondanks het feit dat de levering te laat was is het vervolgens heel goed gegaan. Vriendelijke mensen en mooi op tijd weer alles opgehaald. Aan te bevelen.

Zeer slecht

Onbereikbaar, geen respons op ingesproken berichten en e-mail, geen communicatie mogelijk . Niemand aanwezig op afhaalpunt. Gevolg: op d-day geen producten en last minut nog moeten kijken voor alternatieven.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super informatie en goede kwaliteit van partytenten zeer vriendelijk

Pluspunten

Super geregeld allemaal.

Nee alles was perfect we waren tevreden

voldoende, een redelijke ervaring

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Alles keurig geregeld.

Vermelden betaalmogelijkheden (contant of pin) op mail.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede service, prijs

perfect, definitely recommended

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering, en service