Bestelling annuleren

Bestelling geplaatst en na 12 uur geannuleerd. Aan de telefoon werd gezegd dat ik het per mail moet aangeven. Dit gedaan en vervolgens geen reactie meer krijgen. Weer een telefoontje gepleegd en de mail is blijkbaar niet goed aangekomen. Ik moest nogmaals een mail sturen. Daarna nogmaals teruggebeld en het zou geregeld worden. Helaas op de afgesproken dag geen terugstorting ontvangen en weer gebeld. Ik zou later teruggebeld worden (is niet gebeurd) Weer opnieuw gebeld en moest een whatsapp berichtje sturen. Na 6 telefoontjes + 2 e-mails en whatsapp berichten, werd er mij verteld dat ik 50% annuleringskosten moest betalen. Terwijl aan de telefoon was aangegeven dat het bedrag teruggestort zou worden. Ik ben echt over de zeik betreft de communicatie van dit bedrijf. Hoe moeilijk is het om een bestelling te annuleren? Waarom zoveel belletjes, berichtjes en E-mails? En dan achteraf nog annuleringskosten betalen. Had dit Mij bij het eerste telefoontje verteld. Echt een slechte service. (Check ook Google reviews, want ze zijn allemaal niet zo goed en de reactie van de eigenaar is om te schamen)

Tevreden.

Alles verliep zoals verwacht en gewenst.

Goede service en materiaal

A

Heel goed. Duidelijke afspraken die goed worden nagekomen. Nette levering van materiaal

Fijn bedrijf om ff snel te huren

Had van de week nog snel ff wat spullen nodig voor ons feestje (tent, heater, statafels). Kreeg binnen 5 min keurig antwoord via de app en 10 later was alles gereserveerd. Afhalen was binnen 5 min geregeld. Snel en klantvriendelijk dus.

Fijne en vriendelijke service

Voor de verjaardag van mijn vrouw tenten, heaters etc gehuurd. Keurig op tijd bezorgd en weer opgehaald. Vriendelijke bezorgers!

Ruime keuze, goede service en nette prijzen

Goede en fijne website, na het bestellen kreeg ik snel een bevestiging. In de avonduren kunnen afhalen wat erg prettig is. Je wordt netjes ontvangen door vriendelijk personeel: zeer behulpzaam. Betaling en afhandeling gaat vlot. Netjes een factuur ontvangen. Dank voor de service!

Betrouwbaar en goede service

Komen afspraak na fijne mensen om mee te werken en keurig materiaal tegen een acceptabele prijs

Slechte service

Ik heb een speakerset gereserveerd en moest het op de aangegeven moment ophalen. Ik heb gebeld om te vragen hoe het afgehandeld dient te worden en kon volgens Marcel pinnen of contant betalen. Daar aangekomen was het niet mogelijk om het te pinnen. Ik zou een factuur krijgen, wat niet gebeurd is want ik zou een digitale factuur ontvangen bij het terug brengen van de speakerset. Bij terug brengen van de speakerset kreeg ik ook geen factuur. Toen de medewerker vroeg of ik de volgende keer moet aangeven wat ik wil, gaf ik aan dat ik de hele procedure niet soepel vond lopen en dat ik nooi meer bij hun iets wil huren, werd hij heel onbeschoft. Ik vind ze heel onproffesioneel en klantonvriendelijk.

Wij zijn een professionele organisatie met 25 vestigingen en vele positieve beoordelingen. Uit navraag bij onze betreffende medewerker was er niets bekend over dit voorval. Pinnen is normaal gesproken gewoon mogelijk mits banken een storing hebben uiteraard. Facturen worden doorgaans altijd per e-mail verzonden direct na het afhalen van de gehuurde producten. U kunt via de klantenservice een kopie factuur krijgen. Mvg klantenservice Partytentverhuur Tilburg

Prima adres voor een redelijke prijs

Een easy-up tent gehuurd: zag er keurig uit en was makkelijk op te zetten. Dhr Weijtmans is zeer behulpzaam.

Nette service en net personeel

Levering en op halen binnen de afgesproken tijd. Zou alleen het advies willen geven, geef n papiertje af waar de betaalde borgsom op staat zodat hier geen misverstand over kan ontstaan.

Beste klant, dank voor uw vriendelijke beoordeling. De betaalde borgsom vindt u o.a. terug op de bevestiging die u heeft ontvangen en op de nota. Daarnaast noteren wij dit normaal gesproken op de afleverbon.

zoals afgesproken

geen problemen

Klantvriendelijk en professioneel

Zowel aan de telefoon als ter plaatse word je netjes en met geduld geholpen. Doen wat ze beloven.

Pluspunten

Erg vriendelijke medewerkers, keurig volgens afspraak geleverd. Tent was in mijn geval bijna nieuw en van goede kwaliteit. Nette spullen.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Ruime keuze, thuisbezorgen is vlot en op het afgesproken tijdsvak. Bellen netjes van te voren. Afspraak is afspraak.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Vriendelijk personeel, vlotte service. Bij mij in de buurt dus perfect!!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Alles dik in orde! Ruim assortiment is handig, werkelijk alles is hier te krijgen, dus 1 aanspreekpunt. Het afhalen en retourneren is zeer goed georganiseerd en gaat vlot. Mooie kwaliteit spullen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prima materialen

Beperkte openingstijd is minder handig.

Wij zijn 1 van de weinigen verhuurders die ook in de avond geopend is. Het in en uitladen van uw spullen duurt bij ons maximaal 5-10 min door een efficient systeem, dit is voor onze klanten prettig en doordat we niet de hele dag aanwezig zijn kunnen we voordelige prijzen hanteren.

Pluspunten

Redelijke prijs, levering/ophalen op tijd. Vriendelijke man

Beschadigde spullen vervangen. Is kostbaar maar niemand wil beschadigde barkrukken

Bedankt voor uw beoordeling. Alle spullen worden door ons grondig onderhouden, wij gaan voor de hoogste kwaliteit! Beschadigde artikelen worden door ons doorgaans direct vervangen. Wist u trouwens dat u bij ons oude voorraad tegen zeer lage prijzen kunt overnemen? Informeer gerust naar de mogelijkheden.

Pluspunten

makkelijk contact te leggen, heldere uitleg, goed afspraken te maken en na te komen

hulp bij het opstapelen en ophalen

Pluspunten

Goede service en levering. Fijn dat er wordt meegedacht over het soort feest dat je geeft zodat je de juiste spullen hebt.

Pluspunten

Accuraat en werkt netjes en snel

Geen

Pluspunten

Goede ervaring met dit bedrijf. Wij gingen voor de verjaardag van mijn dochter voor een easy-up tent: deze zag er zo goed als nieuw uit en was makkelijk op te zetten. Vriendelijke eigenaar die mee helpt met inladen en een leuk praatje maakt. Afhalen gaat zeer vlot en overdekt, bedrijf ligt aan de Ringbaan-Oost, dus gemakkelijk te bereiken en veel parkeerplaatsen. Prijzen zijn scherp, zeker bij een Partypakket zijn ze zeer voordelig!

Pluspunten

Goeie website. Veel leuke spullen voor een goei feestje. Ze helpen met inladen en dat gaat echt super snel. Voor de rest toffe prijzen niet te duur. Tot volgend jaar.

Pluspunten

Voor de 50 jarige verjaardag van mijn vrouw een tent gehuurd, feestlichtjes, statafels en geluidsset. Vloer voor in de tent. Tenten zijn stevig en zien er netjes uit, gemakkelijk op te zetten. Bezorger was exact binnen de tijd. Volgend jaar weer (dan wordt ik 50)

KAPITEIN HATTERASSTRAAT 7 5015 BB Tilburg