Pluspunten

Goede communicatie , goede prijs, nette spullen

Pluspunten

Prima uitleg en service

Pluspunten

Tenten gemakkelijk op te zetten en zien er netjes uit. Telefonisch goed geholpen. Afhalen gaat vlotjes.

Pluspunten

Vriendelijk geholpen, nette tenten en snelle antwoorden op vragen. Ook veel te huur, mooi assortiment. Thuisbezorgen is een toffe service.

Pluspunten

Heel tevreden over Partytentverhuur Tilburg. Ik was op zoek naar een 3x4 partytent en partytentverhuur Tilburg was verreweg de goedkoopste. De stelling: goedkoop is duurkoop gaat hier niet op. De tent was perfect in orde, makkelijk te vervoeren en makkelijk op te zetten. Vooraf nog extra uitleg gekregen en gevraagd of ik hulp nodig had met het dragen van de spullen. Achteraf de tent ingeleverd en na een korte controle en gezellig praatje meteen mijn volledige borg teruggekregen. Daarnaast reageerde ze steeds snel op mijn vragen en werd er met mij meegedacht. Top!

Pluspunten

Voor de communie van onze dochter een themapakket genomen, alles compleet en voor een leuke prijs! De kinderen waren blij met het springkussen en de volwassenen konden lekker onze de tent zitten: ideaal. Ze leggen de spullen netjes voor je in de auto, vriendelijke eigenaar. Ook pinnen is hier geen enkel probleem, dus wat mij betreft, alles dik in orde!

Pluspunten

Keurige bedrijf: zijn behulpzaam met het in de auto leggen. Tenten zijn stevig en gemakkelijk in elkaar te zetten. Leveren vrij nieuwe spullen. Kan ook pinnen bij afhalen. Top!

Pluspunten

Tenten zijn netjes en goed van kwaliteit, door duidelijke gebruiksaanwijzing gemakkelijk op te zetten. Biertap is echt aan te bevelen, het huismerk is echt lekker en mijn gasten waren er enthousiast over. Spullen worden keurig aan huis geleverd en weer opgehaald. Je kunt per PIN betalen, top service!!

Pluspunten

Goede karaoke set!

Pluspunten

Makkelijk afspraak maken, betaalbaar prima tafels

Geen

Pluspunten

Tenten zijn stevig en van goede kwaliteit en makkelijk op te zetten. Ze hebben een eigen gemaakte gebruiksaanwijzing. Hierdoor is het nog eenvoudiger. Had er ook een tap bij gehuurd: bier is echt zeer goed, iedereen was er enthousiast over. Tot slot zijn de prijzen ook prima, er wordt met je meegedacht en ze helpen bij het in de auto zetten. Ze hebben hier alles, dus super adresje in Tilburg!

Pluspunten

Flexibiliteit met betrekking tot de aflever- en ophaaltijd. Prijs/prestatie.

Installatie voor kleine ruimte iets minder geschikt, want om de microfoons te kunnen horen, moest het totale volume te hoog.

Het is denk ik goed om te weten dat we 2 verschillende Karaoke installaties hebben: 1 voor kleinere ruimtes en woonkamers tot 30 personen en een grotere installatie tot 100 personen. Waarschijnlijk heeft u een te zware installatie gehuurd. Het beste kunt u ons daarom vooraf om advies vragen. Ook leggen wij u graag de bediening uit aangezien de installaties uitstekend in te regelen zijn. Het is dus niet altijd noodzakelijk om het volume omhoog te zetten: het is vooral een kwestie van goed instellen.

Pluspunten

goed werkende apperatuuur , heerlijk bier, ruim pakket, goede communicatie, betrouwbaar en dienstverlenend

Pluspunten

Prima service goed en duidelijk contact en afspraken

geen

Pluspunten

Vriendelijke ontvangst Duidelijke instructies Vriendelijke afhandeling van de dienst

Was even zoeken naar de afhaallocatie ; geen bordje zichtbaar van bedrijf in tuin woonhuis. Parkeren met meerdere auto's beetje lastig vanwege beperkte ruimte

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en feedback. Voor de deur is parkeergelegenheid voor een aantal auto's. Wij proberen echter klanten zoveel mogelijk te spreiden, zodat de afhandeling en parkeren vlot verloopt. Medio 2017 verhuizen we naar een grotere locatie met een zeer ruime parkeergelegenheid voor de deur. Ook is het mogelijk om de spulletjes tegen een kleine meerprijs bij u thuis te bezorgen.

Pluspunten

snel en goed bereikbaar

Pluspunten

Hele goede service! Op en top!

De boekjes van de muziek in plastic mapjes doen ivm het neerleggen op natte tafels

Pluspunten

alles volgens afspraak verlopen

Pluspunten

goede spullen. Redelijke prijs. Vlotte afwerking

Beetje strict w.b. De tijden dat kan worden afgehaald en teruggebracht.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed produkt en duidelijke gebruiksaanwijzing

Geen

Pluspunten

Flexibel, er wordt goed met je mee gedacht!

Geen

Pluspunten

Tenten zijn van goede kwaliteit en gemakkelijk op te zetten middels een duidelijke handleiding. Martijn (de eigenaar) is erg behulpzaam bij het in de auto plaatsen.

Pluspunten

Duidelijke website met een goed aanbod, je kunt er eigenlijk alles vinden. We hadden de biertap gehuurd en een karaokesysteem. De biertap was echt een super apparaat, bier wat erbij zit was van goede kwaliteit. € 99,- incl 30 liter bier is echt zeer goedkoop. Wat betreft de Karaoke: hun systeem is echt super, ook met de nieuwe liedjes! Alles wordt aangesloten en is gebruikers klaar, echt heel tof. Mooie spullen. TOP!!!

Pluspunten

goede service, zeer nette spullen. de gehele tijd via de mail contact gehad, de gehele tijd snelle reacties. alle afspraken die gemaakt zijn meteen nagekomen