Prima verzorgd!

Wij hadden op korte termijn een biertap nodig voor een feest. Patrick reageerde snel op apjes en kwam de tap keurig op tijd brengen en aansluiten. We hebben genoten van heerlijke biertjes. Soms heb je biertappen waarvan je de helft weg kunt gooien omdat het niet goed schuimt of juist teveel. Dit voelde echt zoals vroeger in de kroeg waar ik werkte: perfect! Het kost wat, maar dan heb je ook echt wat. Glazen, spoelbak en bierviltjes zaten er ook bij. Volgend feestje appen we Patrick weer hoor! :D

Dank je Heidi, Een geslaagd feest, daar doen we het allemaal voor. En dit is ook precies de reden waarom we geen "thuistapjes" meer in het assortiment hebben. Ook voor een volgend feest helpen we graag weer mee om dat te laten slagen.

Superservice

Denken mee met ons plan om een feestje te organiseren en hebben nog extra tips gegeven om het nog leuker te maken. Wij hebben een mooi feest gehad en dank voor de service.

Fantastische service!

Enorm vriendelijke service, goede tent en wat was het fijn dat de tent opgezet en afgebroken werd!

Snel geregeld, top service

Wij hadden lastminute nog wat extra materialen nodig voor ons feest. Dat werd snel opgepakt en geregeld. 10 punten dik verdient.

super geholpen

Ondanks de vakantiesluiting werd onze bestelling uitstekend overgenomen door een collega van 45 Km verder weg. Niet het gehele bestelde assortiment was leverbaar vanwege de "locatie switch" maar samen met de Nijmeegse vestiging is het prima opgelost en heeft Partytentverhuur Nijmegen gezorgd dat er 's-avonds een prachtig en goed verzorgd feest gevierd kon worden. Dank jullie wel. Erik & Ilonka

Deskundig en utstekende service!

Een heel prettig en deskundig bedrijf. Duidelijke offerte en er wordt met je meegedacht. Toen de tent niet bleek te passen onder het balkon werd ter plekke een goede oplossing bedacht en uitgevoerd. Totaal geen paniek en uiteindelijk een prima tent waar we een mooi feestje konden bouwen!

Top Service.

Was echt een last minute bestelling, laat in de middag. Volgend ochtend meteen bezorgd, ondanks drukte in de planning. Goede prijs:)

Prima service!

Spullen in prima staat!

Netjes afgeleverd in fijne tassen, goede instructie en mooi materiaal. Het waait nogal bij ons in de buurt maar dat was geen enkel probleem voor deze tent. Top feestje gehad daardoor. Makkelijk aan te passen door zijkanten op te rollen e.d. Maakte het voor alle weersomstandigheden makkelijk.

Goede prijs kwaliteit verhouding en service

Accurate levering en Goede service!! Bij levering werd vantevoren gemaild en gebeld.

Tenten laten op- en afbouwen + tafels, stoelen en koelkast gehuurd en laten bezorgen. Alles keurig volgens afspraak, mooie tenten (nieuw!), schone koelkast. Erg aardige man die meedacht over waar alles te plaatsen.

Zeer goed, betrouwbaar

Binnen twee dagen geregeld. Goede tent. Opbouwen en afbreken netjes uitgevoerd.

Snelle reactie en alles piekfijn in orde. Aanrader.

Snelle reactie en alles piekfijn in orde. Aanrader.

Alles naar wens

Goede service, mooie goede spullen, makkelijk op te zetten

Goed materiaal en duidelijke uitleg

Bij afhalen nog duidelijke uitleg gekregen hoe we de tent op moesten zetten.

Pluspunten

Goede service, praktische uitleg, flexibele opstelling, goed materiaal

Pluspunten

Goede communicatie en prettige omgang.

Pluspunten

Veel keuze Goede prijs kwaliteit Goede service

Pluspunten

Vriendelijke behulpzame mensen. Prima materialen

Pluspunten

Goede spullen, netjes opgezet en weer opgehaald. Prima !

Pluspunten

Prima service. Vriendelijk en professioneel personeel Alles stipt op tijd

Was uitstekend

Pluspunten

Correct met afspraken, snel en goed antwoord op tussentijdse vragen. Super mooie spullen. De tent was stabiel en er zat een goede instructie bij. De koelkast was schoon en deed het erg goed.

Pluspunten

Prima. Goede spullen.

Pluspunten

Vriendelijke service, goede communicatie. Helemaal top!

Geen.