Pluspunten

Flexibel, want we konden onze bestelling last minute nog aanpassen. Secuur, materiaal werd gecheckt.

Pluspunten

Duidelijke beschrijving bij de tent. Handig op te zetten en af te breken.

Openingstijden voor het ophalen/terug brengen zijn erg kort.

Pluspunten

Flexibel en goede kwaliteit spullen

Pluspunten

Flexibel en meedenkend

Pluspunten

Ze zijn erg flexibel en denken graag met je mee, prima service en bovenal erg aardig. De statafels welke wij gehuurd hadden waren zeer netjes en daarbij nog hulp bij het inladen. Erg tevreden!

Geen

Pluspunten

Zeer persoonlijke begeleiding en aandacht. Zeer vriendelijke man ( Mario). Zeer communicatief en zeer servicegericht. Een kapotte tafel werd onmiddellijk vervangen! Waar vind je dat nog hedentendage?

Misschien is het een idee om zwarte partytenten van steviger en isolerender materiaal te maken. Ook zou het misschien een idee zijn om houten vloerdelen te verhuren.

Pluspunten

- nette partytenten - prima service van vriendelijke verhuurder - goed bereikbaar

Pluspunten

Goede service, materialen van prima kwaliteit

Pluspunten

komt afspraken qua tijd en kwaliteit keurig na met goede spullen en op een plezierige manier.

houden zo.

Pluspunten

Scherpe prijzen en flexibele opstelling

Geen

Pluspunten

klantvriendelijk , goede service, goed materiaal

Pluspunten

Flexibel Meedenken Vriendelijk

Pluspunten

Snelle reactie en goed materiaal

Vreemde afhaal lokatie. Leek wel een straatdealtje :-)

Pluspunten

Goed bereikbaar Snelle reacties Klantvriendelijk en aardig

Pluspunten

Er werd snel gereageerd op mijn emails en aanvraag. De levering was prima. De heater was in prima staat en kon de hele partytent verwarmen.

Pluspunten

Makkelijk/ snel geregeld, en goede spullen met duidelijke instructies.

Pluspunten

We hebben Statafels, rokken en een 4x3 tent gehuurd. Alles was in topconditie! Goede instructies voor het opzetten en gebruik van de tent. Het contact met de verhuurder verliep lekker informeel en dat vinden wij prettig! De prijzen zijn stukken lager dan bij vergelijkbare bedrijven, +/- € 6,00 per tafel in vergelijk met enkele concurrenten! Als wij weer wat moeten huren, dan eerst naar Partytent.

Wij willen graag 6 zwarte rokken voor de tafels maar er waren er slechts 5 beschikbaar. Een paar extra rokken voor op voorraad moet kunnen toch?