Fijne partij om mee samen te werken

Voor burendag hebben we dit jaar diverse easy up tenten besteld. Ze hadden niet voldoende tentjes in een bepaalde maat beschikbaar. Als alternatief kreeg ik tentjes een slag groter aangeboden tegen dezelfde prijs. Alles wordt netjes en compleet aangeleverd en weer op gehaald.

Partytentverhuur Assen kan snel leveren en houdt zich aan de gemaakte afspraken.

Wij organiseren gedenkavonden op de natuurbegraafplaats. Toen op woensdag de voorspellingen qua weer slechter werden zijn we op zoek gegaan naar een bedrijf waar je partytenten kan huren. Het was korte termijn werk. Geen probleem voor Partytentverhuur! De tenten stonden op tijd daar waar ze moesten staan om de muzikanten te beschermen tegen de regen.

Prima.

Spullen geleverd, jongens hebben een leuke avond gehad

Producten zoals omschreven. Voor de dag op tijd geleverd. Met ophalen waren ze wel twee uur te laat, maar over all erg tevreden!

Reageren vlot op vragen. Reservering en betaling verloopt soepel. Tenten en andere materialen zijn van goede kwaliteit.

Prima geregeld

Duidelijke website, vriendelijke communicatie, materialen tip top in orde. Wij hadden gekozen voor brengen en ophalen en ze hielden zich ook keurig aan de afgesproken tijd. Betalen kon bij levering met pin. Ik zou zeker weer bij ze boeken.

Prima service!

Zeer positief, nette, vlotte afhandeling, prima materialen geleverd!

Klantvriendelijk,Betrouwbaar goed service.

Fijne service, denken met je mee. Afspraken komen na en altijd vriendelijk. Zeker een aanbeveling.

Goede service met duidelijke afspraken. Doen wat ze zeggen!

Zeer tevreden. Voor een feestje geinformeerd naar de mogelijkheden voor tenten. Goed advies, brengen en halen geen probleem en allemaal keurig volgens afspraak.

Mooi en degelijk materiaal, duidelijke afspraken

Wat een mooie, makkelijk op te zetten tent. Schoon, netjes. Ophalen en wegbrengen op afspraak.

Snel en volgens afspraak

Snel en volgens afspraak

Top geregeld

Netjes op tijd en correct spullen afgeleverd en geplaatst.👌

klapstoelen

Wij zijn erg tevreden over de huur van de klapstoelen. Ze werden in de flat geleverd en weer opgehaald.

Perfect geregeld!

Bestek + serviesgoed gehuurd, prima afspraken omtrent halen en terugbrengen. Keurig materiaal voor een zeer nette huurprijs. Zeer aan te bevelen!

Top!!

Netjes allemaal. Keurig optijd. Klasse!!!

We hebben 2 tafels en 15 stoelen gehuurd. In perfecte staat. Stoelen zijn zo stabiel zodat kleine kinderen die vaak niet stil zitten er op bleven zitten en niet kiepten met de stoel. Communicatie wat betreft leveren en ophalen was zeer goed. Het leveren en ophalen gebeurde volgens tijdafspraak. Echt voor herhaling vatbaar.

bijna goed

2 sta tafels gehuurd, rok (2x) om de sta-tafel bleek defect te zijn. tafels zelf prima, ook het afhalen en terugbrengen. De defecte rok is gemeld bij terugbrengen.

Kan niet beter.

Nu voor het 2e jaar tafels en banken gehuurd voor onze macro-dag. Kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen.

prima tent + springkussen

prijs komt overeen met wat je krijgt. het contact loopt ook goed tussen bedrijf en klant.

Lek, vies, stuk ennog geen excuses ontvangen

Zo lek als een mandje, echt smerig en stuk aan allerlei kanten.

Prima geregeld, ophalen en terugbrengen zo voor elkaar.

Prima geregeld, ophalen en terugbrengen zo voor elkaar.

Goede producten vriendelijke communicatie

Alles verlopen zoals besproken.

geheel volgens afspraak geleverd en opgehaald. Alles prima in orde.

De gehuurde tent, tafels en stoelen en serviesgoed waren in prima conditie. Stipt op tijd werd alles afgeleverd op vrijdagmiddag en maandagmorgen weer opgehaald. Aanvankelijk hadden we een andere (grotere) tent gehuurd met het oog op mogelijke regenbuien, maar twee dagen voor het feest bleek het weer juist heel zonnig te worden. Het was geen probleem om de bestelde tent om te ruilen voor een kleinere. Goede service.

Stipt op tijd. Geleverde goederen in zeer goede conditie. thuis geleverd

Als ik weer wat organiseer zijn zij de eersten die ik benader.

Goed geregeld en vriendelijk