Goede service, duidelijke handleiding, aanrader!

goed.

Snelle actie en prettig geholpen.

Ze zijn vriendelijk, duidelijk en komen op tijd

Ik heb zondag een feestje gegeven en ze hebben alles om er een geslaagd feest van te maken, je kan duidelijke afspraken met ze maken over de bezorging van de artikelen. Je kan ze altijd bereiken als je wilt weten hoe alles in zijn werk gaat.

Duidelijke communicatie en goede service

Goede service, alles keurig op de afgesproken tijd geleverd en opgebouwd. Was alleen jammer dat de tenten niet aansloten of er een gootje was gemaakt waardoor we nu (helaas hadden we regen) niet overal droog konden staan.

plezierig

snelle reactie via telefoon, plezierig contact, denken mee.

professioneel en klantvriendelijk

Professioneel en klantvriendelijk zowel aan de telefoon als bij het ophalen en terugbrengen.

Goede, duidelijke, vriendelijke en snelle communicatie

Prettig contact over alle zaken (levering, kosten, montage etc) Enige wat iets minder prettig was, was dwt de tenten later dan gepland afgetuigd en opgehaald werden. Hierover is wel gebeld maar er was weinig ruimte om de geplande dag aan te houden

Prima materiaal en service

A

Prettig bedrijf. Alles ziet er keurig uit en ze komen de afspraken goed na.

Super goede service

Goed bereikbaar!! Aardige mensen Denken goed mee Flexibel

Absolute topservice

Dit jonge bedrijf verdient een dikke 10, persoonlijke aandacht, meedenken en altijd in voor een praatje!!

Goede service, goed materiaal tegen een normale vergoeding.

Alles ging volgens afspraak, brengen het ophalen, goed materiaal en een goede prijs. Bedankt.

Easy up partytent snel geregeld.

Prima tenten, makkelijk en snel op te zetten. Goede service. Denken met je mee.

Goed, snel

Snel

Prima bedrijf, vriendelijk en er is veel mogelijk.

Prima bedrijf, vriendelijk en er is veel mogelijk.

Uitstekend materiaal, service met een glimlach

Ik had verschillende spullen nodig voor een verjaardag zoals statafels, glazen, koelkast etc. Kon het afhalen en was allemaal netjes verpakt en schoon. Goed geholpen en inleveren ging ook prima. Absoluut een aanrader.

Perfect,laat gebeld en toch nog kunnen huren.

Perfect, laat gebeld en toch nog kunnen huren.

Fantastisch. Snel, accuraat, vriendelijk, handig verpakt, duidelijke handleiding.

Het was een fijn contact met Roos. Snelle reacties gekregen. Heel vriendelijk. Alles optijd. We hadden op het laatste moment een extra tent nodig en dit was de makkelijkste tent om op te zetten van de 4 die er waren. Ook hoe het aangeleverd wordt in tassen/kratten was super. Ook nog een vriendelijke prijs voor de maat tent die wij hadden (8x4) Ik raad ze aan!

Goede service, dienstverlenend en flexibel!

Zeker een aanrader! Klein bedrijf dat flexibel is in de vraag van de klant en bedieningstijden.

Zeer prettig!1 Duidelijk, vriendelijk, snel in reageren.

Zeer prettig!1 Duidelijk, vriendelijk, snel in reageren.

Top tent

Goede begeleiding

prima geregeld allemaal

Prima spullen. Alleen de terugbreng tijden waren voor ons niet ideaal.

Zeer tevreden over de afhandeling van de bestelling en -levering

Plezierig en ontspannen werkwijze schept vertrouwen wat zeker niet is beschaamt.

Autorijschool Liendert

Goede en snelle communicatie, klantvriendelijk en de locatie is goed bereikbaar (ook op zondag inlever mogelijkheid).

Bijzonder goede service en zeer vriendelijk personeel!

Prima ervaring

Over Partytentverhuur Nederland

Partytentverhuur Nederland is jouw partner voor het huren van een partytent in o.a. Achterhoek, Doetinchem, Winterswijk, Amsterdam, Assen, Breda, Den Bosch, Dordrecht, Amersfoort, Soest, Eindhoven, Flevoland, Biddinghuizen, Lelystad, Hardewijk, Almere, Arnhem, Ede, Gouda, Groningen, Den Haag, Hoofddorp, Leeuwarden, Heerenveen, Drachten, Nijmegen, Heerlen, Rotterdam, Apeldoorn, Deventer, Zutphen, Tilburg, Enschede, Hengelo, Utrecht, Roosendaal, Bergen op Zoom.

Over Partytentverhuur Eemland