Zeer tevreden over contact, service en afhandeling. De week vóór het feest op proef een tent op mogen halen om precies in mijn tuin uit te meten hoeveel (meters) tenten er nodig waren. Na uitlevering werd vlot ingespeeld op een niet functionerende terras-gasheater: binnen enkele uren werd deze nagekeken en werden als vervanging andere (elektrische) heaters achtergelaten. Creditering zonder dat erom gevraagd hoefde te worden.

Fantastisch. Ze denken met je mee en maken het onmogelijke mogelijk!

Ik had dezelfde dag nog heaters nodig, omdat we de trouwdag van mijn zusje naar voren moesten halen. Ze hebben alle zeilen bijgezet om ervoor te zorgen dat we ze een paar uur later al konden halen. Werkelijk een fantastische service!!

Klantgericht

Het bestellen, reserveren gaat (geautomatiseerd) makkelijk en snel. Zeer prettig om te ervaren dat er zeer klant gerichte personen achter zitten. Hoop snel weer een feestje te moeten gaan organiseren. Kan ik weer een mooie tent huren!

Snelle en top service

Handelen snel en geven een top service.

Verstand van zaken en snel geregeld

Meteen na de offerte reactie, persoonlijke begeleiding en snel schakelen bij verandering van wensen. Prettig werken en voor een goede prijs.

Makkelijke website Vlotte reactie. Zeer vriendelijke medewerkster aan telefoon Goede haal en breng service. Prima materiaal.

Heel vriendelijk en behulpzaam geholpen.

Anneke heeft ons buitengewoon goed geholpen.

Partytentverhuur Eemland, echte persoonlijke professionals

Attente groep mensen

Alles in huis en bestelling goed en optijd geregeld

Goede communicatie en zeer behulpzaam!

Spullen kunnen terugbrengen op een andere tijd dan normaal doordat de originele tijd vergeten was. Vriendelijk te woord gestaan en goede spullen!

Makkelijk

Soepele verhuur

Prima partytent, prima service!

Prima materiaal, prima service. Een pin-apparaat zou het nog makkelijker maken.

Altijd goed en perfecte service

Wij huren regelmatig bij Partytentverhuur Eemland en producten en service zijn altijd top!

Alles was prima voor elkaar. De tent was eenvoudig in elkaar te zetten. Ook fijn dat je de tent de dag voor gebruik op kunt halen en de dag erna weer kunt inleveren. De verschillende onderdelen zitten netjes verpakt. De prijs is ook prima. Bij een volgende gelegenheid kom ik hier zeker terug.

Goede service!

De partytentverhuur was netjes op tijd en alles was goed aangeleverd. Een bord was kapot gegaan, maar daar is verder niet moeilijk over gedaan. Kortom, aan te raden!

uitstekend

alles conform afspraken uitgevoerd

Zeer goed geregeld en flexibel

Het bedrijf heeft Last minute een tent geregeld/bezorgd die zeer gemakkelijk op te bouwen is!

Toppers

Toffe mensen, snel geholpen. Vriendelijke service! 1 klein min puntje; het brengen en ophalen kreeg er geen tijd indicatie voor! Wel handig

Matig service, verder wel ok.

Ik vond dat de partytent wat slordig in elkaar werd gezet: een kant was scheef en niet alle punten aan de zijkanten waren dicht gemaakt. De klant vriendelijkheid was ook matig: ik vroeg om een zijkant van de tent open te laten, eenmaal opgezet vond ik die kant te open en vroeg of de wand opgezet kon zetten zodat we het naar wens open/dicht konden zetten. Dit werd in eerste instantie geweigerd, er werd gezegd dat ze geen tijd meer hadden, en pas na wat aandringen en aanbieden om zelf mee te helpen werd dit gedaan. Wel jammer dat het zo ging.

Erg goed!, flexibel en erg klantvriendelijk. Topbedrijf!

Goed, voordelig en vriendelijk

Alles verliep vriendelijk en volgens afspraak en ik kreeg van Roos nog een leuk setje versieringen er gratis bij!

perfect

alle was goed, goede service en aardige mensen. Het werd snel geleverd en nog sneller neer gezet en opgeruimd.

Prima geregeld, netjes en snel.

Ik had een tent nodig om al mijn gasten een droog onderkomen te geven mocht het gaan regenen. Ik heb de tent laten bezorgen en opzetten. En na het feest kwamen ze de tent de volgende dag weer afbreken. Het is allemaal gegaan zoals was afgesproken. En dat is gewoon fijn. Kortom Top.

Heel erg goed

Op tijd gebracht en netjes opgehaald. Vriendelijke mensen.