Prima "tent" vriendelijke & professioneel

Prima ervaring, wordt snel geholpen, spullen liggen klaar op afgesproken tijd, en retourneren gaat even vlot.

Duidelijk, snel en betaalbaar

Geen toevoeging aan die ene zin.

Levering tijdig

Tip is wel om onderdelen die niet gebruikt worden wel ter plaatse te laten liggen. In ons geval ben ik de onderdelen later op gaan halen en we bleken het ook nodig te hebben.

Top ervaring

Jammer dat jullie maar 1 werknemer sturen voor zo’n grote tent. Veel te veel voor 1 persoon, wij vonden het gewoon zielig en hebben hem moeten helpen! Voor de rest top!

Dankjewel voor jullie behulpzaamheid! We hebben inderdaad ook van onze collega gehoord dat het een uitdaging was om deze maat tent precies passend in de tuin op te bouwen. Daarom hebben we voor het afbreken deze keer 2 medewerkers gestuurd. Goede tip voor de volgende keer!

Prettig bedrijf en mooie tent.

Prettig bedrijf en mooie tent!

Heel goed!

Het bestelproces is gemakkelijk en snel. Goede service en uiteraard een prachtige tent. Dit was de tweede keer dat wij een tent en verlichting hebben gehuurd. Graag tot een volgende keer!

Wat een mooie beoordeling, dankjewel!

vriendelijk en behulpzaam

ze hebben de tent netjes op gezet en weer afgehaald.

Goede service door vriendelijke klantgerichte medewerkers

Goede service door vriendelijke klantgerichte medewerkers

Snel, vriendelijk en flexibel!

Onlangs heb ik easyup partytenten gehuurd. Mooie tenten die idd zeer eenvoudig op te zetten zijn. Eemland Partytentenverhuur biedt goede service en goed advies! Fijn bedrijf om mee te werken!

Meedenkend en flexibel

Plezierig en klantvriendelijk team

Goede prijs en kwaliteit verhouding, snelle en adequate service.

Dankzij partytent verhuur Eemland was het feestje zeer geslaagd.

goed materiaal, goede service en flexibiliteit in ophalen en retourneren

makkelijk te bestellen op de website, goed stevig materiaal, met handleiding voor opzetten tent. Flexibele in ophaal- en retourneer-tijdstip. Wat nog zou kunnen verbeteren: betalen met pin mogelijk maken in plaats van contant.

2 dagen van te voren tent 4x4 besteld en 2 staantafels. Ze kwamen alles keurig brengen. Alles zag er schoon uit.

Goede service, schappelijke prijs

Goede service, snel en duidelijk antwoord per mail en telefoon.

Snel. Goede prijs. Goede kwaliteit

Alles ging goed en het feestje was een success. Ik mis misschien meer info over de tent metingen om beter in mijn tuin te monteren, maar gelukkig ging alles goed.

Erg prettig.

Snelle reacties. Snel geregeld. Geslaagd feest gehad met mooie tenten.

Prima bedrijf

Prima bedrijf

Vriendelijke en goede service!

Geen nadere toelichting

Fantastisch - hier moet je zijn

Tweede keer dat ik ze gebruik en ze zijn fantastisch. Prijs goed, service uitmuntend, producten top. Je kan hier vol vertrouwen je spullen huren.

Wat een prachtige beoordeling, dankjewel!

Goede service. Prima attributen

Goede service en goede apparatuur

Ik vind de website al heel overzichtelijk en duidelijk. Je weet wat je huurt. Et wordt goed meegedacht en prima communicatie en service.

Makkelijk, niet duur en goede service.

Party tent gehuurd voor de verjaardag van onze dochter. Bij aankomst is de tent netjes in de auto gelegd. Het was makkelijk in elkaar te zetten. En ook weer af te breken. Volgend jaar weer.

prima service

prima service. wat lastig dat de borg contant betaald moet worden.

Snel, goed, compleet, met een glimlach en als service de spullen naar de auto brengen (en halen).

Beide keren leuk en goed geholpen door zeer servicegerichte medewerkers. Ik kwam nooit bij dit verhuurbedrijf maar zal hier in de toekomst zeker gebruik van maken.