fijn bedrijf om zaken mee te doen

bedrijf heeft mooie artikelen wij hadden oa twee partytenten (mooi materiaal vrij nieuw) bij afhaling wordt tijd afgesproken waardoor er geen wachttijd is spullen worden keurig in je auto gezet idem bij het afhalen bezorgen is ook mogelijk

Uitstekende service, goede prijs kwaliteit en makkelijke instructies

Uitstekende service, goede prijs kwaliteit en makkelijke instructies

Partytent, heater en statafels gehuurd. Heater werkte niet, maar ze hebben gelijk gezorgd voor een nieuwe heater.

Goede service, advies, en aflevering.

Ideale partytent voor winterfeestje in de tuin!

Perfecte service en vlotte communicatie. De partytent van 4x4 was erg solide en ideaal om in de winter te gebruiken voor een feestje waarbij het huis te klein is. Met de heater (ook gehuurd) lekker warm ondanks de buitentemperatuur van 3 graden. Prima prijs/kwaliteit!

Zeer prettig contact

Zowel per mail als bij aflevering persoonlijk, leuk contact.

Top geregeld

Snel, professioneel en goed geregeld.

Meer als verwacht

Snelle reactie op mijn aanvraag en prima geregeld met brengen en halen. Partytent was veel steviger dan ik had verwacht. Geen dunne buizen maar stevige dikke stalen buizen die vastgeklikt moesten worden. Tent stond als een huis. Makkelijk opzetten en afbreken mede door duidelijke instructie video op de site. Ik weet waar ik een volgende keer weer een partytent ga huren, hier dus!

Heldere website, makkelijke bestelprocedure en goede spullen

Voor m'n 50e verjaardag een 2tal tenten met vloer, verschillende soorten glazen, heater en randzaken gehuurd. Voor kleine meerprijs werd alles gebracht en weer opgehaald. Produkten zijn goed en met de bijgeleverde instructies kan iedereen een tent opzetten, de vloer leggen (aanrader!) of de heater aansluiten.

Heldere en duidelijke offerte Vlotte correcte bezorging

Website is helder en overzichtelijk Vlot contact per mail bij vragen Alles correct geleverd en weer opgehaald

Ga zo door!

Vriendelijk, behulpzaam, mooie tenten van goede kwaliteit.

Prima tenten

Partytent gehuurd mooi materiaal goede beschrijving om hem op te zetten prima zelf te doen. Jammer dat ze niet veel momenten hebben om de spullen zelf af te halen

Alle verwachtingen gehaald !

De tent met vloerdelen en muziekbox werden keurig op vrijdag gebracht in zondag opgehaald. Was allemaal prima georganiseerd.

geweldig

Deuglijk, praktisch materiaal dat werd geleverd. Prijs is niet te duur. Op vragen wordt goed meegedacht. Afspraken worden nagekomen; speciale wensen worden ook gehonoreerd. goede bijdrage aan ons feest

Goed geregeld

Ik kon snel een makkelijk op te zetten betaalbare partytent huren. Fijn met dat miezerweer en een geluidsinstallatie die buiten moest staan.

Behulpzaam, meedenkend, bereikbaar en duidelijke uitleg

Partytent keurig op tijd geleverd! Tent en verdere benodigdheden van prima kwaliteit. Keurig en verzorgd!

Goede ervaring, bezorgen top ophalen idem hoefden niet aanwezig te zijn. Borg netjes door de brievenbus.

goed, duidelijk en klantgericht

vriendelijk en goed geinformeerd. nette en goed uitziende spullen. goede prijs/kwaliteit verhouding. erg tevreden.

Super service tegen en niet duur!

Snelle Ik reakties op mails en snel geleverd en tent opgezet

Niets op aan te merken prettig geholpen. Het product dat ik in 1e instantie had besteld was helaas niet meer voorradig...

Prima service en goede kwaliteit

Nette spullen en behulpzaam bij halen en brengen.

Fantastische Tent!

Erg blij met de huur van de tent bij Partytentverhuur Eemland. De tent was perfect voor onze BBQ partij in de regen!

Nette, snelle levering.

Wij zijn erg tevreden. Keurig materiaal en snelle levering. Ophalen was precies zoals afgesproken was. Personeel is ook erg netjes.

Goede service na een klacht

Erg vriendelijk geholpen telefonisch. Echter de partytent die wij huurden was behoorlijk lek. Het regende hard en was moeilijk om een droge plek te vinden om te zitten Na een klacht ben ik direct gebeld om excuus aan te bieden en te kijken naar een oplossing. Feit dat ik gebeld ben en dat men de moeite nam en de klacht serieus, was voor mij prima. Ik heb een deel van het geld teruggekregen, en 10% korting op een volgende huur.

Zeer positief. Klantgericht, flexibel en meedenkend.

Het bedrijf is zeer klantgericht, flexibel en meedenkend met de klanten. Oplossingsgericht is ook een kerncompetentie van het bedrijf. Niets is teveel. Geen klantwens te moeilijk. Kortom een topbedrijf.

Wat een prachtige beoordeling, dankjewel!

Kosmonaut 21 3824 MK Amersfoort

06-18194476