Alles goed voor elkaar en prima verzorgd

Zie hierboven

Prima geregeld

Zeer op tijd geleverd

Tijdstip van de spullen weer ophalen had wat later gemogen na een avondje feestvieren.

prettig samengewerkt.

Jullie waren mooi op tijd. Tof.

Duidelijk en goede communicatie

Het huren van de statafels op de site was makkelijk. Al snel krijg je bericht van partytentverhuur. Op de factuur staat duidelijk wanneer op te halen. Het tijdstip was voor mij niet mogelijk. Direct werd een nieuw tijdstip en datum voorgesteld. Top was dat.

Goed, compleet pakket

Mooi product. Waar voor je geld.

Prima tent, makkelijk op te zetten. Goeie service.

Tent had wel enige slijtage plekken, maar was functioneel in orde.

Super geregeld

Snel en discreet

Mooie stevige partytent!

Mooie stevige partytent gehuurd van 6x4 Zeker voor herhaling vatbaar

Professioneel, snel en goed

Goed en prettig en duidelijke communicatie. Ophalen en brengen is geen overbodige luxe ( bij huren van een vloer in de tent).

Professionele service!

De service is perfect, ook al veranderde ik een paar maal van keuze. Top!

Prima prijs kwaliteit verhouding. Halen en brengen misschien wat lastig. Het pakket is groot en zwaar en de haal en breng tijd beperkt. Bij het wegbrengen werd ik goed geholpen door een jongeman die de tassen en dozen uit de auto tilde.

Goede service, duidelijke handleiding, aanrader!

goed.

Snelle actie en prettig geholpen.

Ze zijn vriendelijk, duidelijk en komen op tijd

Ik heb zondag een feestje gegeven en ze hebben alles om er een geslaagd feest van te maken, je kan duidelijke afspraken met ze maken over de bezorging van de artikelen. Je kan ze altijd bereiken als je wilt weten hoe alles in zijn werk gaat.

Duidelijke communicatie en goede service

Goede service, alles keurig op de afgesproken tijd geleverd en opgebouwd. Was alleen jammer dat de tenten niet aansloten of er een gootje was gemaakt waardoor we nu (helaas hadden we regen) niet overal droog konden staan.

plezierig

snelle reactie via telefoon, plezierig contact, denken mee.

professioneel en klantvriendelijk

Professioneel en klantvriendelijk zowel aan de telefoon als bij het ophalen en terugbrengen.

Goede, duidelijke, vriendelijke en snelle communicatie

Prettig contact over alle zaken (levering, kosten, montage etc) Enige wat iets minder prettig was, was dwt de tenten later dan gepland afgetuigd en opgehaald werden. Hierover is wel gebeld maar er was weinig ruimte om de geplande dag aan te houden

Prima materiaal en service

A

Prettig bedrijf. Alles ziet er keurig uit en ze komen de afspraken goed na.

Super goede service

Goed bereikbaar!! Aardige mensen Denken goed mee Flexibel

Absolute topservice

Dit jonge bedrijf verdient een dikke 10, persoonlijke aandacht, meedenken en altijd in voor een praatje!!

Goede service, goed materiaal tegen een normale vergoeding.

Alles ging volgens afspraak, brengen het ophalen, goed materiaal en een goede prijs. Bedankt.

Easy up partytent snel geregeld.

Prima tenten, makkelijk en snel op te zetten. Goede service. Denken met je mee.

Kosmonaut 21 A

3824 MK Amersfoort