Goede en complete evenementenuitrusting

Bedrijf met heel veel mogelijkheden op het gebied van feesten en evenementen. Weer een mooi feestje georganiseerd mede mogelijk gemaakt door partyverhuur groene hart. Een echte aanrader voor een buitenfeestje.!!

Mijn eerste ervaring bij Partytentverhuur Groenehart en gelijk een hele goeie. Fijne mensen/service/kwaliteit en wij waren erg geholpen voor een redelijke prijs.

1 woord is genoeg!! Top!!

top service!! Hele vriendelijke man, heeft geholpen tot waar de bestelling moest komen staan en alles netjes volgens afspraak. Super tevreden en ga er volgende keer zeker weer gebruik van maken.

Duidelijke communicatie, aangevraagde items in prima staat.

Eerste ervaring, zeker voor herhaling vatbaar

What you see is what you get! Top kwaliteit!

Snelle service, goede kwaliteit. Duidelijke instructies!

Top ervaring!

Goede service, dacht goed mee en kwam met betere oplossing als ik in gedachte had. Hielp ook mee met het inladen in de auto en goede communicatie over hoe laat ik de spullen kon retourneren. Aanrader!

Goed materiaal, goede service en een goede prijs!

Prima ervaring.

Perfect deal

Everything was fine. Service, instructions, choosing in web side... I'm satisfied.

Goeie tafels, prima spullen

Goede service en stevige tenr

Hele vriendelijke en goede service wat betreft het halen en brengen vd tent. De stokken waren gemerkt waardoor het eenvoudig was om de tent op te zetten. Stevige, solide Partytent

Eigenlijk precies wat je wilt van deze service: snelle reactie na het plaatsen van de order, het materiaal staat klaar op de afgesproken tijdstip en alles is snel en vriendelijk afgehandeld. We hadden voor een feestje statafels met tafelrokken gehuurd. Het zag er top uit en we konden alles zo weer inleveren. De volgende keer komen we zeker weer terug.

Hele goede service!

Aardige mensen en denken mee! Bij een volgend feestje bel ik ze zeker weer!

Snelle reactie, komt afspraken na

Een grote opblaasbare Sara pop gehuurd. Snelle reactie op aanvraag, pop zag er goed uit en stond ruim op tijd klaar, borg direct gekregen bij terugbrengen. Kortom, prima bedrijf!

goede service!

Voor onze kerstborrel hadden wij tenten plus inrichting gehuurd. Alles netjes op tijd geleverd/opgezet en op tijd afgebouwd. Goede klantenservice, wordt goed meegedacht. Top service! Zeker voor herhaling vatbaar.

Keurig. Zelf gehaald. Alles stond netjes klaar

Voor ons feest een koelkast, wijnglazen en koffiekopjes gehuurd. Stond keurig klaar. Koelkast schoon. Borg werd meteen netjes terug gegeven.

Zeer positief

Bijzonder aardige mensen die de tent kwamen opzetten in de gietende regen (en later weer keurig afgebroken) De tent hield het prima met harde wind en regen Helaas liep een gootje uit op t terras De heaters deden t prima We hebben een fantastisch en onvergetelijk feest gehad

Alles zoals afgesproken

Spullen van goede kwaliteit en alles zoals afgesproken. Gewoon ouderwetse goede service.

Goede spullen voor een prima prijs en goede service

Bij het ophalen een heldere instructie voor het opzetten van de tent gekregen, welke ook geschreven erbij zat. Kinderen kregen nog een kleinigheidje. Goede service en prima prijs!

Alle afspraken werden prima nagekomen!

Er werd helder gecommuniceerd. Bijna alle afspraken werden 1-op-1 nagekomen. Financieel coulant.

Prima bedrijf,komen hun afspraken na.

Heel prettig bedrijf om zaken mee tedoen

prima service, alles verliep volgens planning!

Wij huurden biertafels inclusief banken voor een bedrijfsfeest. Banken en tafels waren in goede staat. Ophalen en inleveren na het weekend was geen probleem.

Goede service en materiaal

Goede service en materiaal

De popcornmachine die ik huurde werkte goed. Van te voren was het duidelijk uitgelegd. Over de haal en terugbrengtijden was overleg mogelijk.

Tevreden, maar ruimte voor verbetering

Wij hadden een partytent gehuurd, inclusief tafels, heaters, verlichting en een koelkast. Prima op tijd geleverd en erg vriendelijk en behulpzaam. Tijdens opbouwen zag ik een gaat je in het raam van de tent, maar kon de pret niet drukken. Wel had ik schimmel in de koelkast en in de rubbers zitten, wat ik zelf schoon heb gemaakt. Alle begrip dat dit eens kan gebeuren. Maar wat mij stoort, is dat je het tijdig meld per mail. Dat er een aantal zaken miste, het gaatje in de tent en schimmel in de koelkast. Wat toch wel een punt van aandacht zou moeten zijn. Maar nul reactie op mijn mail. Ik vroeg niet om korting of iets dergelijks, maar een excuus, zou het minste kunnen zijn. Daar valt nog wat service punten te verdienen. Maar des al niet te min, volgende keer zou ik hier, weer huren. Prima materiaal en goede prijzen.