Snelle en vriendelijke service

Een goeie gozer, goed materiaal, snelle reactie, alles zoals beloofd, volgende x weer

Uitstekend en volgens afspraak geleverd en opgehaald!

Zeker makkelijk te huren Goed kwaliteits materiaal en met duidelijke instructie. In vergelijking met de rest zeer goed qua prijs.

prima service

In eerste instantie toen ik de sneeuwmachine kwam ophalen, werkte hij niet goed. De dag erna zijn ze hem komen brengen bij mijn werk. Dat was erg prettig.

Super goede tenten

Eigenaar was behulpzaam met in en uitladen van de tenten. Tenten waren makkelijk op te zetten, ook wij hadden regen op ons feestje en de tenten niet helemaal droog gekregen, maar dat was voor de eigenaar geen probleem. De elektrische heater die wij er bij hadden gehuurd, was makkelijk op te hangen. Normaal heb je 3 dagen dat je de artikelen kan huren, maar omdat de eigenaar op de dag dat we de artikelen hadden terug moeten brengen niet kon, mocht het een dag later teruggebracht worden, dat vonden we heel goed. Dus ze zijn niet zo stijfjes maar heel erg flexibel qua tijden en dergelijke. We hebben hierdoor een knalfeest gehad. En juist alle gebreken die we melden worden ter harte genomen en onderzocht/gecontroleerd.

Kwalitatief hoogwaardige tenten. Wij hadden erg veel regen en wind maar tent hield het prima! Goede instructie om op te zetten, opzetten eenvoudig. Niet duur.

Goede service, schappelijke prijs

Spullen werden op afgesproken tijd gebracht en weer gehaald. Wij hebben regen gehad op ons feest maar we mochten de tent gewoon nat inleveren en dit werd dan natuurlijk zelf door het bedrijf opgehangen/schoongemaakt. Dus prima ervaring.

Goede en snelle service

Snel opgehaald met uitleg en ook weer snel ingeleverd.

Goede en vriendelijke service!!

De gehuurde artikelen/materialen werden prima afgeleverd en opgehaald door een vriendelijke man.

Betrouwbaar, snel en flexibel

Tafels, koelkast en biertafels gehuurd. Alles volgens afspraak en planning geleverd en weer opgehaald.

Geweldig personeel

De man die de tent kwam brengen en opzetten was aardig en behulpzaam.

Super service!

Het afspreken rondom leveren en ophalen verliep goed. Er werd op tijd geleverd en met ophalen werd er rekening gehouden met onze agenda. Alle spullen zagen er keurig uit. We hebben mede hierdoor een geweldige avond gehad!

Betrouwbare leverancier

We hebben voor onze bedrijfsbarbeque een tent, statafels, biertafels, een springkussen en een koelkast gehuurd. Tent pas op het laatste moment besteld (er werd toch wat regen verwacht) en ook dit was geen probleem. Prima en vlotte communicatie. Materialen werden keurig op de afgesproken tijd en plaats afgeleverd en 's avonds ook weer netjes opgehaald. Wij zijn zeer te spreken over Partytentverhuur Groene Hart.

functionele tenten, behulpzame mensen

Ik heb een partytent gehuurd voor een feestje. De tenten zijn makkelijk op te zetten en erg stevig (we hadden redelijk slecht weer). Ook wilde ik een andere indeling van de deuren naar de tent toe. Hiervoor heeft de eigenaar goed met mij meegedacht en andere zijflappen meegeleverd. Enige aanmerking is dat de tenten iets vaker gecontroleerd/schoongemaakt moeten worden. Er was een zijflap die erg goor was (maar die heb ik dus zelf ook niet gebruikt) en er zat nog confettie in het dak van een feest ervoor, schoonheidsfoutjes.

Tevreden.

De elastieken om de tent vast te zetten waren soms kapot, en de tent lekte bij de randen toen het regende. Verder prima geregeld en op tijd met brengen en ophalen.

Warrig

Slecht te bereiken en andere spullen gekregen dan bestelt..

Prima !

3 sta tafels en een buffettafel voor mijn feestje gehuurd. Ideaal. Ook terugbrengen op een fijn moment.

Goede service en vriendelijk personeel

Duidelijk uitleg naast meegeleverd instructies, vriendelijk en flexibel toen we ons plannen moesten even aanpassen. Top service!

Er is een mooie schone tent geleverd. Bij ophalen en terugbrengen ook iedere keer iemand op tijd aan

iedere keer iemand op tijd aanwezig. Super geregeld.

Geleverd zoals afgesproken

Na telefonisch contact werden de tenten bezorgd zoals besproken. 1 tent had wat scheuren. Koelkast met onderstel op wieltjes zakte bijna door zijn voegen maar heeft het gelukkig de avond gered. Tent werd de dag erna zoals afgesproken netjes opgehaald.

Goede en snelle service!

Spullen op tijd geleverd en opgehaald volgens afspraak.

Vriendelijke service en afspraken worden nagekomen

Op korte termijn kon nog van alles geregeld worden. En de afspraken werden stipt nagekomen. En er werd ook met ons meegedacht en goede suggesties gedaan.

Denkt mee

Tent plaatsen was toch lastiger dan gedacht. De verhuurder dacht met ons mee en er kwam zelfs een goedkopere oplossing uit. Ook op tijd gebracht en weer opgehaald. Super tevreden!

Bijzonder goed en professioneel.

Contacten en communicatie prima. Tijdige offerte en prima prijs/kwaliteit verhouding

Goede communicatie en flexibel

Goed ervaring, alles volgens afspraak

Vriendelijke mensen en alles netjes volgens afspraak.