Trapbekleding

Ik had trapbekleding besteld. Deze werd op een andere dag bezorgd dan aangeven. Ik was pas 2 dagen later thuis. Gebeld naar homingxl. Als er schade was aan het pakket zou dat onder de garantie vallen! Er werd niet moeilijk gedaan!

Hi Daan, bedankt voor je review. Vervelend dat de bezorging veel eerder was dan aangegeven, maar gelukkig is het uiteindelijk allemaal goed gekomen. Veel plezier met de trapbekleding en hopelijk tot ziens bij HomingXL! Groetjes Danique

De bestelling ging prima. De website is heel duidelijk. Mooie aanbieding. De levering op de 4e verdieping ging perfect.

Beste Gijs, bedankt voor je positieve review en aardige woorden. We zien je graag terug bij HomingXL. Groetjes Danique

prima service

snel en netjes geleverd tegen een scherpe prijs. we zijn er blij mee

En wij zijn blij met zo'n positieve review! Bedankt Erwin, en veel plezier met je bestelling! Groetjes Danique

Hi Martin, bedankt voor je positieve review!

Goede service en lage prijzen

Bedankt voor de 10, Wim! Daar zijn we enorm blij mee. Groetjes Danique

Goede informatie ,duidelijk uitgelegd , alles compleet klaargezet.

Beste Jan, bedankt voor je positieve review! We zien je graag terug bij HomingXL! Groetjes Danique

Bank aangeschaft bij HomingXL in Vianen. Kreeg, zoals beloofd, keurig een track en tracé mail van de vervoerder die ik helaas niet kon volgen. Was blijkbaar iets mis gegaan bij deze vervoerder. Eén telefoontje naar Homing was voldoende om dezelfde middag toch nog de bank te laten leveren. Met een fysiek beperkte partner en de vorige dag de kamer leeggeruimd was dit een 1e klasse service. Groet Ernst Notenboom

Beste Ernst, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een uitgebreide review achter te laten, daar zijn we enorm blij mee! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Veel plezier met je nieuwe bank! Groetjes Danique

Super snel geregeld

Fantastisch cijfer Karin, bedankt!

prima afhandeling

product lag netjes klaar toen ik kwam, kwaliteit prijs verhouding was prima

Hi Klaas, bedankt voor je positieve review! Groetjes Danique

Heel erg tevreden klant

Goede prijs, snelle service en ook de klantenservice zeer professioneel.

Beste Olga, bedankt voor de 10! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Veel plezier met je bestelling! Groetjes Danique

Goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle en adequate antwoorden op vragen. Snelle levering Vlotte nalevering ontbrekend onderdeel

Beste Rene, bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service! We zien je graag terug bij HomingXL. Groetjes Danique

Heel erg goed

Uitstekend en snelle levering

Hi Miranda, bedankt voor je positieve review! Daar zijn we enorm blij mee. Groetjes Danique

Perfecte en snelle levering

Bedankt voor de 10, Hub!

Mooi spul!

Erg mooie kwaliteit! Er was een beschadiging maar dit is uiterst netjes opgelost! Homing XL beveel ik bij iedereen aan!

Hi Madelon, bedankt voor je positieve review en aardige woorden! We zien je graag terug bij HomingXL. Groetjes Danique

Fijn contact en goede levering

Homing is goed bereikbaar als je wat vragen omtrent je levering hebt. Details van de bestelling, route en levering konden snel kortgesloten worden

Beste Bert, bedankt voor je positieve review, daar zijn we erg blij mee! Veel plezier met je bestelling en graag tot ziens bij HomingXL. Groetjes Danique

Bank besteld voldeed niet aan de verwachting , andere besteld , deze geleverd en de andere retour , dit in 5 dagen . En heel snel geld terug van de 1 eerst geleverde bank . PERFEKT

Beste Izaak, bedankt voor je 10-sterren review! Fijn dat je zo tevreden bent over onze service. We zien je graag terug bij HomingXL. Groetjes Danique

Slechte service, slechte communicatie, slechte after sales

Simpele stompe deur met loopslot besteld en betaald, op 22-11-2019. 4 tot 8 dagen levertijd volgens de website. Na 11 dagen maar eens gaan mailen en bellen m.b.t. de stand van zaken. Verschillende berichten later dan toch bevestiging dat er met 3 weken geleverd gaat worden. Helaas. Geen stompe deur maar opdek. Geen loopslot erbij. Weer mailen, bellen en na 3 verschillende ( foutieve) bezorgmomenten dan toch eindelijk de goede deur. Zonder loopslot... De foutieve deur zou worden opgehaald. Helaas. Die deur staat er nog steeds... Verkoopteam geeft niet thuis. Nietszeggende excuses. Klachtenformulier ingevuld en ook al zijn er wat feestdagen tussendoor; 2 weken niets van je laten horen; er zijn genoeg bedrijven die dat veel beter doen. Nu dan toch, 2 januari, reactie. Gaan we het maar niet over hebben, het voorgestelde handjeklap gedrag van HomingXL m.b.t. de geleden schade en het niet willen vergoeden. Geen aanrader.

Beste Tom, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven over HomingXL en wat jammer om te lezen dat jouw ervaring niet positief is. Hier wil ik namens HomingXL mijn excuses voor aanbieden! Het had natuurlijk nooit mogen gebeuren dat er zoveel is mis gegaan met jouw bestelling en ik snap dat dit erg frustrerend is. Ik heb begrepen van mijn collega's van verkoop/klantenservice dat de foutieve deur inmiddels bij jou is opgehaald en dat er een bedrag naar je is gecrediteerd. Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan kun je altijd contact opnemen via info@homingxl.nl of telefonisch via 0183 629 788. Met vriendelijke groet, Danique

zeer klantgericht en hele goede service

zeer goede service

Beste Hennie, bedankt voor de 10! Daar zijn we erg blij mee. Hopelijk tot ziens bij HomingXL. Groetjes Danique

uitstekend online verkoop

snel vriendelijk goedkoop en zeer goede levering

Accuraat, mooi product, vlotte levering

Een mooi product voor een redelijke prijs. De levering ging vlekkeloos.

Bedankt voor je positieve review, Anne! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze producten en service. We zien je graag terug bij HomingXL. Groetjes Danique

Schuttingen netjes geleverd, goede communicatie met Homing

Tevreden met de geleverd bestelling.

Hi Emile, bedankt voor je positieve review! Veel plezier met je nieuwe schutting. Groetjes Danique

Zeer vriendelijk, flexibel in denken en vlug gehandeld. Perfecte service noem ik dat

Ik had een foutje gemaakt bij de onlinebestelling. De medewerkers van de klantenservice hebben dit na een simpel telefoontje onmiddellijk recht gezet. Na de levering vond ik een foutje in het materiaal. Ook dat werd op een vriendelijke, correcte en vlugge manier opgelost, ook al ben ik Belg:) Prima service kortom

Beste Benny, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten en dan nog 5-sterren ook! Daar zijn we erg blij mee. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service! We zien je graag terug op HomingXL. Groetjes Danique

Top.

Bestelling op tijd en in goede staat geleverd. Bankstel zit prima.

Beste Peter, bedankt voor je positieve review. Veel plezier met je nieuwe bank! Groetjes Danique

Medewerkers zijn vriendelijk en professioneel.

Ik heb trap laminaat gekocht en ben zeer tevreden. Medewerkers waren super behulpzaam en dachten met ons mee. Ik had de artikelen gekocht en paar dagen later waren ze in de aanbieding. Ik heb netjes mijn korting bedrag terug gekregen.

Snel en gedegen

Goede kwaliteit en snelle service