Klantvriendelijke behandeling in combinatie met prima producten, een aanrader

Niet tevreden over levering

De bestelde stoel zat beschadigd in verpakking

Hi Lieve, wat vervelend om te horen dat je nieuwe stoel beschadigd in de verpakking zat. Zou je ons een foto van de beschadiging willen sturen naar [email protected] en daarbij je ordernummer en het probleem willen vermelden? We hopen dat we het samen op kunnen lossen!

Snelle service, mooie kwaliteit!

Echt heel blij met mijn nieuwe bank. Top service!

Hi Heidi, bedankt voor de positieve review en hopelijk tot snel!

Vertrouwd bedrijf en uitstekende service en kwaliteit

Producten zijn kwalitatief goed en levering en service is prima. Wel is mij duidelijk geworden dat, a;s je een set panelen en tussen-veren koopt, op de site de indruk wordt gewekt dat dan ook de desbetreffende palen erbij zijn. Dat is helaas niet zo, dus daar moet je goed op letten

Hi Peer, bedankt voor de positieve review en hopelijk tot snel!

Keurig geholpen met zeer goed advies.

Nemen alle tijd om vragen te beantwoorden en geven op ons verzoek duidelijk advies. Zeer tevreden

Hi, bedankt voor de positieve review en fijn dat je tevreden bent met onze service!

Goed gecommuniceerd vooraf- en tijdens transport. Netjes voor de deur afgeleverd in afgesloten doos. Product voldoet aan de verwachtingen. Blij mee!

Hi, bedankt voor de positieve review en hopelijk tot snel!

Netjes en op tijd geleverd

Ok

Hi, bedankt voor de positieve review en hopelijk tot snel!

Super materiaal en snelle levering die precies op tijd was!

We hebben een composiet vlonder besteld bij HomingXL inclusief bevestigingsmateriaal en latten. De bezorging was keurig op tijd, al het materiaal was netjes in orde en de vlonder was makkelijk zelf te leggen (ook zonder veel kluservaring).

Hi Rick, bedankt voor de positieve review en heel veel plezier met je nieuwe vlonderplanken!

Goed geinformeerd en afgehaald op afgesproken tijdstip. Prima

Hi Hans, dankjewel voor je positieve review en hopelijk tot snel!

Goede service en prachtige producten

Wij zijn heel blij met de prachtige stoel.

Hi Nicole, dankjewel voor je positieve review! Veel plezier met je stoel gewenst en hopelijk tot snel!

Mijn bestelling geheel volgens wens

Ik heb recent 29 bankirai planken van 4,90 meter en hardhouten leggers van 3,90 meter besteld gehad voor mijn vakantiewoning in Drenthe. Levering was conform afspraak. Chauffeur was zeer aardig bracht de bestelling tot mijn tuin. Kwaliteit van het hout is top.

Hi Roland, fijn dat onze service je zo goed bevalt! Dankjewel voor de positieve review en hopelijk tot snel!

Zeer tevreden over mijn bank en stoelen

Hi Marjorie, dankjewel voor je positieve review! Veel plezier met je bank en stoelen en hopelijk tot snel!

Top bedrijf.

Super goeden service ga zo door toppie.

Hi José, fijn dat onze service je zo bevalt! Hopelijk tot snel!!

Top bedrijf

Zijn eerst in de showroom gaan kijken, dit zag er al goed uit. Werden goed te woord gestaan. Alleen de levering was wel een dingetje, link werkte niet, dus gebeld met het transportbedrijf, datum ingepland, vrij gevraagd, kreeg ik paar dagen voor de levering een mail dat de levering een dag was uitgesteld. Erg vervelend. Maar de levering was zelf top, materialen goed verpakt en het resultaat is geweldig.

Hi Anne-Marie, dankjewel voor de positieve review! Hopelijk tot snel!

Prima geholpen, service

Prima geholpen, service

Hi Kirsten, fijn dat onze service je zo goed is bevallen! Hopelijk tot snel!

Heel prettig contact gehad na een bestelling ik werd keuring gebeld of alles klopte

Hi Stephan, wat fijn dat onze service je zo goed is bevallen! Dankjewel voor de positieve review en hopelijk tot snel!

prima levering

snelle en correcte levering en de set met grondspots was prima

Hi, dankjewel voor de positieve review en hopelijk tot snel!

Prima. O

Hi Johan, dankjewel voor de positieve review en hopelijk tot snel!

Besteld

Goed geleverd op afspraak. En netjes afgeleverd

Hi, dankjewel voor de positieve review en hopelijk tot snel!

Voldeed aan de verwachtingen

Heb een vlonder C-woord besteld. Levertijd was wel ruim 2 weken, omdat de transporteur maar enkele levermomenten aanbood. Een aantal planken waren aan een kant een beetje beschadigd. Omdat ik niet de volle lengte nodig had heb ik de beschadigingen weg kunnen zagen. Er werd wel precies geleverd wat ik had besteld. Bij de bestelling kreeg ik desgevraagd prima advies.

Hi Kees, fijn dat onze service je zo goed is bevallen en veel plezier met je vlonder!

Mooie kwaliteit voor een goede prijs. Medewerker hielp mij met inladen in de auto.

Hi Peter, bedankt voor de positieve review en fijn dat onze service je zo goed is bevallen!

Niet ontvangen wat ik besteld heb en geen oplossing

Ik heb geschaafde balken van 2,5cm dik besteld. Helaas van de tuin 30, maar 10 juiste ontvangen. Een groot gedeelte van de balken is ongeschaaft en de dikte varieert tussen de 1,8 en 3 cm. Hier kan ik helaas niets mee. Helaas krijg ik (na 2 weken!) nog geen oplossing. HomingXL wil eerst de eigen voorraad inventariseren om te zien waarom het mis gegaan is. Waarom deze interne chaos mijn probleem gemaakt wordt? Ik wil asap ontvangen wat ik besteld heb. Het gaat om veel geld en dit is echt een slechte kwaliteit. Zowel in product als in service. Daarnaast zullen mijn kosten voor arbeid van de timmerman zullen nu ook dubbel zo hoog uitvallen.

Top shop

Mijn 2de traprenovatie alweer geslaagd met de overzettreden van HomingXL. Treden zijn aangekocht in juni 2023. Totaalproject is sinds gisteren voltooid en is zeer geslaagd waarbij de trap centraal staat. Graag wou ik ook enkele foto's delen.

Hi Guy, bedankt voor de positieve review en wat fijn dat de trap zo goed bevalt! Hopelijk tot snel!

Alles was netjes geleverd

Goede service netjes geleverd en nog snel ook wat ik niet verwacht had schutting ziet er prachtig uit

Hi Ron, bedankt voor de positieve review en fijn dat onze service je zo goed is bevallen!

formidable

op tijd geinformeerd telefonischs tav aankomsttijd, zeer goede service van chaffeur met binnen zetten meubels.

Hi Chris, fijn dat onze service je goed is bevallen en veel plezier met je meubels!