Laden reviews...
Laden reviews...
107 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het algemeen melden klanten consistente kwaliteit en betrouwbare service. Levering en afhandeling van bestellingen worden door bijna iedereen geprezen. Een paar problemen worden genoemd, maar deze worden doorgaans snel opgelost. De tevredenheid blijft hoog en er wordt veel benadrukt dat de prijs-kwaliteit verhouding gunstig is.
Goed product! Levering goed verlopen!
Beveelt aan
26 June 2026
Evelien Bauwens
EVERGEM
Ook via de mail contact gehad uitstekend geholpen.
Beveelt aan
24 June 2026
Jan
Zutphen
Wat goed om te lezen dat je tevreden bent over het contact via e-mail. Zo hoort het! Veel plezier met je aankoop 🌟
We stonden. Ín de winkel, moesten het alsnog online bestellen en 10 euro extra betalen om het 5 Meter verderop mee te nemen, belachelijk!!!
Beveelt niet aan
24 June 2026
Saskia Schot
Putte
Bedankt voor de review. We begrijpen dat het vreemd kan overkomen om afhaalkosten te betalen terwijl het magazijn zich op slechts een paar meter van onze showroom bevindt.
Het is goed om te weten dat wij geen winkel zijn, maar een showroom. Bestellingen worden altijd via ons magazijn verwerkt. In uw geval lag de bestelling toevallig in het magazijn naast de showroom, maar wij beheren onze voorraad verdeeld over meerdere magazijnlocaties. Ongeacht de afhaallocatie brengen het verwerken van de order, de administratie en het verzamelen van de producten dezelfde vaste kosten met zich mee.
Daarom rekenen wij bij bestellingen onder €250 afhaalkosten van €10. Met de afhaalkosten kunnen wij onze vaste kosten compenseren en de mogelijkheid houden dat klanten kunnen afhalen. Deze kosten staan vooraf vermeld op onze website en je orderbevestiging.
We begrijpen dat u dit als teleurstellend heeft ervaren, maar hopen dat deze toelichting onze werkwijze verduidelijkt. Ondanks deze ervaring hopen we dat u tevreden bent over het advies in de showroom, de afhandeling van uw bestelling en natuurlijk veel plezier heeft van uw aankoop.
De schutting die we besteld hebben werd geleverd op de dag die werd aangegeven, het was eenvoudig om in elkaar te zetten en het resultaat is top!
Beveelt aan
9 June 2026
Yvonne
Sint Pancras
Mooi dat alles volgens afspraak is geleverd en dat het plaatsen van de schutting soepel verliep. We zijn benieuwd naar het eindresultaat, we hopen dat je meedoet aan onze fotocampagne; hierover ontvang je binnenkort automatisch een e-mail. Veel plezier met de schutting! 🌟
Goed materiaal Alles netjes geleverd
Beveelt aan
8 June 2026
Sjaco
Julianadorp
Bedankt voor de 5 sterren Sjaco!🤩
Deur is prima produkt, in elkaar zetten wel lastig, Gelukkig zelf genoeg gereedschap, Heb je dat niet bestel dan een gemonteerde deur.
Beveelt aan
1 June 2026
Jakob Dijk
Delfzijl
Bedankt voor de review! 😊 Fijn om te horen dat je blij bent met de deur en tevreden bent over de kwaliteit. Bedankt ook voor het delen van je ervaring met de montage. Veel plezier met het eindresultaat! 🚪✨
Heel blij mee, staat prachtig. Makkelijk montage
Beveelt aan
1 June 2026
Joanne
Poortugaal
Wat leuk om te horen dat je tevreden bent en dat de montage eenvoudig verliep. We wensen je veel plezier van je aankoop en zien graag eens een foto van het eindresultaat! 📸
Mooie overzettreden en goede service. De kit was niet geleverd, na een kort belletje en via de website een melding te maken het geld snel terug gekregen.
Beveelt aan
31 May 2026
Niek
Sint Jansklooster
Fijn om te horen dat je tevreden bent met de overzettreden en onze service. Jammer dat de kit niet direct was meegeleverd, maar goed om te lezen dat dit na je melding snel en naar tevredenheid is opgelost. Bedankt voor je begrip en veel plezier met je nieuwe trap! ✨🏡
Snel en flexibel, makkelijk contact en flexibele levertijden bespreekbaar.
Beveelt aan
31 May 2026
Michael
Velserbroek
Hi Michael, super! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen en hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! ✨
Hallo , Mijn aangekocht product was een goede aankoop van goede kwaliteit en een mooie afwerking . Groetjes
Beveelt aan
28 May 2026
Jacques
Moorslede
Bedankt voor de review Jacques! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten. We zien je graag weer terug 😇
Eenvoudig bestellen, duidelijke.informatie, behukpzaamheid bij twijfel, erg snel handelen in geval van kkacht of probleem. Keurige communicatie zowel.schriftelijk als mondeling.
Beveelt aan
6 April 2026
Ron
PURMEREND
Bedankt voor de complimenten, Ron! We zijn blij dat je het bestellen, de informatie en onze service als prettig hebt ervaren. We zien je graag weer terug 😁
Vantevoren goede communicatie over levering e.d Netjes op tijd afgeleverd. Heel blij met m'n mooie bank. Ook betaalbaar.
Beveelt aan
25 March 2026
Winny
Hagestein
Wat fijn, Winny! Veel plezier met je nieuwe bank 🛋️ We zien je graag weer terug.
Goed advies. Op tijd geleverd en zelfs geholpen met het naar binnen brengen. Het resultaat is super mooi.
Beveelt aan
24 March 2026
Marry
Schalkwijk
Bedankt voor je mooie woorden over het advies en de levering, Marry! Heel veel plezier met je nieuwe producten. We zijn benieuwd hoe het bij je thuis is geworden – leuk als je dat met ons deelt via de fotocampagne waar je binnenkort een mail over ontvangt 😊
2x iets besteld, bij de 2e levering 2 hekken beschadigd, geen probleem om te vervangen.
Beveelt aan
22 March 2026
Ingrid
Heist-op-den-Berg
Fijn dat je tevreden bent met het materiaal en onze service, Ingrid 😁 We zien je graag weer terug!
Zeer nette prijzen van binnen deuren veel keuze voor ieder wat wils.netjes op de hoogte gehouden via de mail over de verzending en levering. Zeker de moeite waard om hier te bestellen.
Beveelt aan
11 March 2026
J M Hobbel
Nieuwe-Tonge
Bedankt voor de review! Wat fijn om te horen dat je enthousiast bent over onze prijzen en service. Veel plezier met je nieuwe binnendeuren 😊
Het product komt helemaal overeen met de beschrijving op de website, en is van goede kwaliteit. De levering verliep probleemloos, en was goed op te volgen.
Beveelt aan
4 March 2026
Xavier
Brugge
Fijn dat het product helemaal overeenkomt met de beschrijving op onze website en je tevreden bent over de kwaliteit en levering! We zien je graag weer terug Xavier 😁
Ik heb de ronde eettafel bank besteld, kwam netjes binnen de aangekondigde levertijd. Kreeg ruim op tijd een mail om een leverings afspraak te maken. De bank is echt super mooi! Wij zijn verliefd ❤️
Beveelt aan
3 March 2026
Yvette
Monster
Super, Yvette! Fijn dat alles rondom de levering naar wens was. Veel plezier met jullie nieuwe eetkamerbank ❤️
Het assortiment is reuze, bestellen gaat gemakkelijk en de afspraken worden nagekomen.
Beveelt aan
3 March 2026
Ron
Moerkapelle
Bedankt voor de review, Ron! Wat fijn om te horen dat je blij bent met onze service. We zien je graag weer terug 😁
Nette service. Erg veel medewerking om de stoel in mijn auto te krijgen. Zeer tevreden met de stoel.
Beveelt aan
1 March 2026
Edwin De jong
ROTTERDAM
Fijn dat je tevreden bent met onze service Edwin! Veel plezier met je nieuwe stoel 😊
Groetjes Larissa
Heel mooie schutting, makkelijk te monteren en levering door koerierdienst was perfect geregeld.
Beveelt aan
26 February 2026
Pauline
Mijnsheerenland
Wat goed om te lezen dat alles klopt, van de uitstraling tot het monteren en de levering. Daar worden we blij van.
Een schutting moet niet alleen mooi staan, maar ook gewoon prettig werken tijdens het plaatsen. Fijn dat dat zo is ervaren. En top dat de bezorging strak geregeld was, zo hoort het.
Geniet van jullie nieuwe schutting! 🌿
Groetjes Larissa
Makkelijk contact, geleverd volgens afspraak en kwalitatief prachtig product!
Beveelt aan
23 February 2026
Ben
Beesel
Bedankt voor de review Ben! Fijn om te horen dat je blij bent met je product ☺️
Groetjes Larissa
Handige en duidelijke website. Kon makkelijk zien wat ik nodig had voor mijn vlonderterras aan planken, onderliggers, clips etc. Het standaard pakket is handig maar kwam voor mij niet op de juiste hoogte uit ivm de eerdere voorbereidingen die ik al had gedaan. Dus ik had hogere onderliggers nodig. Maar die lever HomingXL ook en dankzij hun standaard pakketen kon ik heel nauwkeurig inschatten wat ik nodig had. Mede daarom hier besteld. En het wordt ook nog eens snel geleverd. Gewoon top!
Beveelt aan
23 February 2026
kornalt
Deventer
Heel veel plezier met je nieuwe vlonder, Kornalt!
Dank voor je vertrouwen in HomingXL — met deze kwaliteit kun je er voorlopig tegenaan 😉
We zien je graag weer terug!
Groetjes Larissa
de goederen waren zoals beloofd op voorraad en snel geleverd door een vracht bedrijf. Goed op de hoogte gehouden wanneer het zou komen zowel door homingxl als door de vervoerder. Top!
Beveelt aan
22 February 2026
Nmd Joosten
Bad nieuweschans
Bedankt voor de review! Fijn dat alles naar wens was 🤩
Groetjes Larissa
Prima geholpen in de winkel,levering ging ook goed,kreeg netjes een bericht met een tijdslot,en werd gebelt door bezorger toen zij richting mij kwam.
Beveelt aan
19 February 2026
K de Vries
Alphen aan den Rijn
Fijn om te horen dat je blij bent met onze service, we zien je graag weer terug!
Groetjes Larissa
Mijn bestelling werd netjes op tijd geleverd. En de kwaliteit van het materiaal was heel erg goed. Erg tevreden met onze bestelling
Beveelt aan
19 February 2026
Wesley
Boskant
Wat leuk om te horen dat je blij bent met onze kwaliteit! Veel plezier met je bestelling. 😊
Groetjes Larissa
Stuartweg 4 C
4131 NJ Vianen
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops