Snelle levering en goed ingepakt

Levering al de volgende dag. Theepotten met voldoende bescherming (vulling) in de dozen ingepakt. Fijn!

Veel keuze met goede (faire) prijzen

Zeer snel en efficiënt!

Zéér efficiënt en de bestelling volgende dag geleverd.

Positief

Telefonisch goed te woord gestaan met duidelijke tekst en uitleg, kwalitatief goed product.

Mooi product

Snelle zeer nette verzending. Theepot is van zeer goede kwaliteit in een mooie donkerblauwe kleur.

Goed en snel contact met veel begrip voor wijzigingen.

Zie boven.

Snel en correct

Zoals ik al vermelde was mijn bestelling zoals aangegeven op de site snel verzonden en bezorgd

Mooie thee doos snelle verzending

Keurig verpakt mooie thee doos snelle levering

Zeer snelle correcte levering

Snelle bezorging

Snel geleverd. Uitstekend verpakt.

Snel bezorg

Precies zoals het hoort

Goede service en OP Tijd ! verstuurd worden

Deze online winkel dikke compliment geven

uitvoering kan iets beter.

Het is een geweldig kopje, precies goed voor een dubbele espresso. De levering was prima en op tijd, dus eigenlijk 5 sterren voor Bredemeijer. Voor mij persoonlijk was de bovenrand iets te rond, waardoor ik na een slokje een beetje knoei als ik niet oplet.

Correct en snel.

Goed product al jaren, daarom wederom.

Geweldige dubbelwandige 2 liter theepot

Ontzettend blij met dit pracht product. Ik heb de matte roestvrijstalen versie. Heerlijke pot voor grote theedrinkers. Heb ook het Theefilter erbij gekocht.

theepot goed, deksel slecht

de theepot voldoet goed, echter de deksel is een iel geval, klemt nauwelijks en valt zelfs van de theepot als je het laatste restje wil uitschenken

Goede actie.

Snelle en correcte levering zonder gedoe of gezeur.

Probleemloos

Bestelling van een theepot via de website. Duidelijke en snelle website, alles wijst zichzelf. Goede communicatie na de bestelling, dus duidelijke opvolging

Super snelle levering, mooi product

Zeer tevreden met prima service en prachtige theepot.

Ik ben al 20 jaar tevreden over de theepot en ben blij dat ik hem kon vervangen.

Gebroken deksel en wat barsten in de pot, deden ons besluiten om weer precies dezelfde pot te bestellen. Hij houdt zeer goed warm en is degelijk en sierlijk.

Vlotte levering en helemaal conform verwachting

Ik was blij met de vlotte levering van mijn product. De theepot was precies conform mijn verwachting: de website geeft voldoende en juiste informatie waardoor ik mijn keuze goed heb kunnen maken.

Goede kwaliteit, maatvoering klopt niet

Er kan geen liter water in.

Zoals verwacht. Prima

Snel en correct gekeverd

Er zat een kleine beschadiging aan de nieuwe fluitketel die ik had besteld. Ik kreeg, na een email, gelijk een nieuwe en de oude kon retour sturen op hun kosten. Geweldig en snel geregeld!!

Mooi artikel; kwaliteit.

Mooi artikel; kwaliteit. Wel een dag te laat bezorgd. Niet handig met verjaarscadeautjes.