Geweldige theepot!

Mooie theepot, prima service!

Mooie Classic theepot gekocht, die volgende dag werd geleverd .

Een super theepot

Erg blij met mijn mooie dubbelwandige roestvrijstalen theepot. Praktisch en mooi!!

Een aanbeveling, in alle opzichten

Correcte behandeling, een goede track en trace, op tijd de faktuur. Goed ingepakt. Toppie!!

Top product en snel geleverd

Staat in de zin hierboven.

Goede en snelle service

Een prachtige theepot besteld. Bella ronde bubblegum een zeer fijne theepot die het water lang warm houdt. Binnen twee dagen thuis bezorgd. was goed verpakt en er zat een handige beschrijving voor het onderhoudt bij!.

Zeer positief.

De vormgeving van de theepot is erg mooi, maar misschien is de plaatsing van het handvat niet optimaal. We vinden dat de theepot, (1,5 l.), als die gevuld is niet lekker in de hand ligt, hij is dan n.l. erg zwaar.

Fijne website met goede spullen en scherpe prijzen

Fijne website met goede spullen en scherpe prijzen. RVS theepot en aantal kleinere dingen besteld. Goed verpakt na 2 dagen aangekomen. Prima.

Pluspunten

Pluspunten

Prachtige theepot en bestelling en levering (volgende dag) ging vlot en volgens verwachting

Pluspunten

Erg goede en snelle service. Bij telefonisch contact zeer klantvriendelijk en behulpzaam te woord gestaan en uitermate goed geholpen. Hier word je blij van. Chapeau, ga zo door!!!

Pluspunten

Razendsnelle levering, goed verpakt en juiste product levering. Kortom: super!

Pluspunten

Duidelijke website, zeer snelle levering

(nog) geen

Pluspunten

Mijn bestelling is keurignetjes en na alle tevredenheid en snel bij mij thuis bezorgd. Tussendoor kreeg ik netjes bericht over de status van mijn bestelling. Dik tevreden Vr gr. Ria N

Pluspunten

Binnen één etmaal was mijn nieuwe theepot in huis. Voldoet volledig aan de verwachtingen en is schitterend uitgevoerd en afgewerkt.

Zou ik niet weten.

Pluspunten

Goede service snelle levering

Pluspunten

Doet precies wat het belooft! Geweldig product en inderdaad de volgende dag in huis. Top!

2 sterren: slechter dan verwacht

Op mijn verzoek deze bestelling, na bijbetaling , 's avonds te bezorgen is mislukt. Het pakket was vertraagd en is een dag later bezorgd. Jammer.

Pluspunten

snelle levering en goede service. hoogwaardig materiaal, maar de theepotten zijn dan ook erg duur.

betere uitleg waar de grote prijsverschillen in zitten. kan toch niet bij dezelfde types alleen in de kleur zitten lijkt mij.

Pluspunten

Snel geleverd, mooi product, duidelijke communicatie, mogelijkheid tot achteraf betalen.

Pluspunten

Zeer snelle levering van een theepot met zeef

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk en prima service.

Pluspunten

Pluspunten

Snelle levering. Mooie theepot, een echte eyecatcher voor op tafel, wij zijn er heel blij mee.

Over Bredemeijerstore.nl