Fijne winkel

Prima assortiment en zeer snelle levering!

Snelle levering goed verpakt en mooi product

Goeie prijs sneller levering

Zie titel niks meer aan doen

In deze drukke tijd netjes de volgende dag geleverd. Mooi product.

Heel blij met deze prachtige en praktische theepot met net iets meer inhoud. Blijft ook redelijk lang warm. Dus geen gedoe meer met theemutsen en theelichtjes.

Aanbevelingswaardig!

Mooie dubbelwandige theepot besteld. Supersnelle levering, correcte afhandeling m.b.t mailcontact en levering. Ik ben supertevreden!

geen poespas, wel service waar je om vraagt

geen poespas, wel service waar je om vraagt

Mooie theepot

Theepot kwam goed aan Het is mijn 3e theepot van dit merk Maar: het deksel sluit niet goed/soepel en draait niet soepel rond Ook zat er geen pakbon in de doos. Hoe kan ik ooit reclameren???

Snel ontvangen, prachtige producten

Ik heb geen enkel verbeterpunt. Ben uitermate tevreden over de service en de productkwaliteit.

Hele mooie japanse theeset

Goeie kwaliteit, degelijk verpakt en heel snel verstuurd. Top!

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede prijs-kwaliteit verhouding, snel geleverd en verrast met stickers voor de theeboxen

Alles naar wens

Goed en snelle bezorging

De theepot voldoet aan alle verwachtingen

Geweldig Super snel . geweldige theepot

Super theepotten de vorige is 20jaar meegegaan

Alles is goed verlopen behalve de betaling

Bestelling en levering bestelde artikel gingen prima. Ik heb gekozen voor betaling After Pay. Ik zou een e-mail ontvangen met betaalinstructies. Deze e-mail heb ik niet ontvangen en derhalve ben ik nog niet tot betaling van de bestelling over gegaan.

Snel geleverd en een goed product

Prima service, precies geleverd zoals afgesproken

Ik heb goede ervaringen met de store. Ik zal het zeker bij iedereen aanbevelen.

Keurig verzorgd en erg snel geleverd

Makkelijke website, vlot geleverd.

Bestellen was makkelijker. Vlot geleverd

Erg mooie theepot

Zeer mooie theepot voor een mooie prijs en zeer snel geleverd.

Prima service. De ene dag besteld en de volgende dag aan huis bezorgd. Door Bredemeijerstore goed op de hoogte gehouden wanneer mijn pakket ingepakt en afgegeven was aan Post nl. Vervolgens ook door Post.nl goed op de hoogte gehouden van het te verwachten tijdstip waarop mijn pakket afgeleverd zou worden. Al met al ben ik dus een erg tevreden en blije klant.

theepot nodig? Bij Bredemeijer kijken!

Oude theepot begon steeds meer te lekken en ik kende de Bredemeijers. Binnen 24-uur geleverd en dat in deze tijd.

Alles werkt prima en is tevens erg mooi qua uiterlijk

Het was allemaal goed verzorgd.

Alles was prima geregeld,bezorging verpakking. Top !