Savonds besteld, volgende dag in huis.

Snelle en adequate levering. En dat voor een goede prijs. Heel chill

Supersnel geleverd

Vandaag besteld en morgen in huis, wordt vaak gezegd maar niet nagekomen. Theepot besteld en volgende dag geleverd, top!

Super theepot

Mooie dubbelwandige theepot, ideale inhoud van 1,4 liter. Super snelle levering

Snel geleverd en schitterende theepot, heerlijk in gebruik

Snel en op tijd

Het dóor u aangegeven profijt heb ik niet besteld

Snelle levering, retouren voor eigen kosten

Ik ben tevreden over de snelle levering, binnen een paar dagen had ik de theedoos al in huis. Helaas bleek het niet helemaal naar mijn verwachtingen te zijn. Toen ik het wilde retouren zag ik dat de kosten voor eigen rekening zijn, erg jammer. Had ik vooraf graag iets meer duidelijkheid over gewild.

Een super fijne theepot

Deze theepot is geweldig, er zit een filter bij voor losse thee. De theepot heeft een ruime inhoud, is toch niet zwaar en de thee blijft heerlijk warm. Je kunt schenken zonder druppels en het schoonmaken is super makkelijk. Gewoon omspoelen, afdrogen en geen vlekje te bekennen op het mooi, matte roestvrijstaal. Het design is ook heel mooi, strak, maar niet té en past daarom in vrijwel elk interieur. Dit is echt mijn ideale theepot!

Goede service en artikelen netjes verpakt

Goedkoopste en snelle levering!

Bij Bredemeijerstore een theepot besteld als cadeautje voor een verjaardag. Bij Bredemeijerstore sowieso het goedkoopst en de snelste levering. Enige kleine puntje was dat er op de website stond dat als je voor 23.45 uur bestelde, je het de volgende dag in huis had. Dat is helaas niet gelukt, maar dat kan natuurlijk ook door het weer komen. Alsnog een hele goede ervaring met deze webshop en zeker aan te raden!

nostalgie....vroeger ook zo`n theepot!

Duidelijk en snel

Een goede webshop met duidelijke omschrijving, snelle levering en theepot voldoet ook aan mijn verwachtingen.

Super , super snel.

Super snelle leverring . 2230 besteld de volgende morgen al geleverd. klasse, hier kunnen veel web shops nog iets van leren.

blij met mijn nieuwe theepot

zeer snelle levering. En een hele mooie theepot ben er heel blij mee

Erg blij met gietijzeren theepot en assesoires.

Afwerking mooi, oogt degelijk. Webshop levert prima service, levering strak op tijd. Aanrader.

Uitstekend !

Goeie site, snel te bestellen en zeer snel geleverd . Top dus

Onze favoriete theepot was aan vervanging toe. Even online bestellen en de volgende dag al geleverd.

Fijne theekan, goede service

Top kan, snelle levering en prima contact!

Prima theefilter

afhandeling van de order ging goed, product werkt goed

alles supersnel, supermooi, gewoon heel professioneel...

Een fijn product, dubbelwandige theepot die de thee lang warm houdt. Ik denk dat ik er heel lang mee kan doen, dus duurzaam ook nog. De prijs lag lager dan bij een aantal winkels in mijn stad, dus fijn om rechtstreeks te kunnen bestellen. Geen enkel negatief punt te bedenken, alleen maar positieve.

Snelle levering en precies wat ik zocht

Wij hadden een theepot van meer dan 80 jaar oud maar was kapot. Laat Bredemeijer deze nou nog in z’n assortiment hebben! Heel blij mee en staat te pronken in de servieskast!

mooi en degelijk materiaal waarvan de theepot is gemaakt

de thee blijf warm in de pot, schenkt prima uit en is mooi om te zien! Toch heb ik een opmerking ter verbetering van de theepot in combinatie met het bijbehorende theefilter. De theefilter zwabbert binnen de cirkelvormige opening van de theepot net zoal het deksel weer zwabbert in de cirkelvormige opening van het theefilter. Ik zou wensen dat er een theefilter was die beter in de ronde opening van de theepot net zo als in het deksel in de ronde opening van de theefilter. Het zou er allemaal wat chiquer uitzien en in overeenstemming met het kwaliteitsaanzien van de Bredemeijer theepot en merk. Doe u er uw voordeel mee.

Goed.

Goede communicatie, levering keurig verzorgd verpakt en op tijd. Mooi product.

Mijn bestelling werd snel bezorgd en ik ben er erg blij mee!

perfect

Zeer snelle levering; goed product. Wat op de website wordt waar gemaakt.

Het kwam eerder aan dan verwacht. Ik vermoed dat iemand daarvoor speciaal zijn best heeft gedaan nadat ik er over belde! Hartelijk dank daarvoor

Bruggestraat 18 3841CP Harderwijk