Komt afspraken precies na.

Goede website, snelle levering, weinig verzend kosten. Ik dit bedrijf aanbevelen.

Fijne theepot!

Evenals voorgaande Bredemeijer theepotten is ook dit weer een prima product.

Alles snel en correct

Hele mooi product

Een hele mooie theedoos, nette uitvoering. Sluit perfect!

Attentvol en volgens afspraak!

Bestelling geplaatst, correcte opeenvolgende meldingen van leveringsproces - gewoon tevreden!

Snel en correct

Ik ken de theepotten van Bredemeijer al erg lang. Ze zijn (bijna) onverwoestbaar en hun prijs meer dan waard. Mijn laatste exemplaar was de "bolle ronde" in rvs. Nu heb ik het zelfde model in vuurrood. Je krijgt er een goed humeur van als je 'm op tafel zet.

Goede kwaliteit, klantvriendelijke service

Reacties klantenservice binnen 1 dag. Keurige communicatie, goed meegedacht. Ruilen probleemloos verlopen. Product kwalitatief hoogwaardig.

Erg tevreden over meedenken klantenservice

Theedoos 12-vaks had enkele zwarte spikkels die niet weg te vegen waren. Adequate- en bijzonder klantvriendelijke medewerker. Vervolgens kosteloos een andere ontvangen. Goede kwaliteit theedoos.

Prima web site, makkelijk en duidelijk.

Duidelijk en overzichtelijk en makkelijk te volgen.

Snelle levering en goed product

Niets op aan te merken! Alles verliep snel en soepel.

Perfect verlopen bestelproces

Van start tot levering perfect gelopen. Bestelling conform verwachting

Bestelling en afleveringen hadden niet beter gekund

Zelf had ik al zo’n mooi madera dienblad. Ik bestelde er een als cadeau voor mijn dochter, en het werd de volgende dag bezorgd.

Er bestaat geen betere dubbelwandige theepot dan de theepot van Bredemeijer. En tegenwoordig ook nog met zo'n handig theefilter erin. Ze zijn wel prijzig, maar staan voor jarenlang plezier!!!

Goeie kwaliteit, vlotte service

De door mij bestelde Minuet Ceylon dubbelwandige theepot voldoet prima aan de verwachtingen. Ook het model, op een foto ziet alles er meestal mooier uit, is ook in werkelijkheid erg mooi. Snelle en probleemloze levering.

Geweldige service!

Heb twee artikelen besteld, vooraf even contact gehad hierover via de chat welke prettig en redelijk vlot verliep. Dankzij de chat besloten de bestelling te plaatsen. Nette informatie berichten over de status van de bestelling (bevestiging, ingepakt, verzonden). Wordt dezelfde dag nog verzonden. Na de snelle levering in gebruik genomen en blijkt 1 van de twee artikelen een fabricagefout te hebben. Contact opgenomen per chat, wat foto's verstuurd per mail en omdat dit artikel niet heel duur was had ik de volgende dag alweer een nieuwe ontvangen, ditmaal zonder de fabricagefout. Een hele goede service!

Mooi

In het echt nog mooier dan op de foto

Verkopen OK, maar service Ho Maar!

Theepot gekregen, 5 jaar geleden, deze vertoonde lekkage. Na diverse mails was het antwoord: sorry, niks aan te doen. Een nieuwe kopen ging soepel en snel. Aan die theepot en aan het model mankeert niks. Maar 100% tevreden over de afhandeling, nee, dat niet.

Beste Leny uit Ruurlo, Er word vanuit de fabrikant een garantie gegeven van 2 jaar op een Bredemeijer Theepot. Wij hebben nog ons best gedaan om iets van een coulance regeling te verkrijgen bij de fabrikant. De theepot is 5 jaar oud en de garantie was dan ook meer als verstreken en ze hebben daarom ook geen coulance verleend. Ondanks dat de garantie verlopen was hebben wij toch nog de moeite genomen en ons best voor u gedaan. Klantenservice Bredemeijerstore.nl

Super snelle levering

Super snel en netjes bezorgd korte levertijd

Eerst te grote theepot besteld,deze soepel omgeruild. Jammer dat retourkosten betaald moeten worden.

Snelle verzending, duidelijke manier van betalen, netjes afgeleverd. Mooie pot, goede kwaliteit.

Tot nu toe is vrouwtje blij met de theepot... Goede stevige kwaliteit, vraagt inderdaad wel goed onderhoud... Kopjes wel minder, worden heel heet... Bezorging was ook heel snel!

Theepot met chroom buitenhuis

Goede en snelle service

Snel geleverd zoals beloofd.Prettig om te weten rond welk tijdstip het pakje kwam.En een mooi.produkt.Ben er erg blij mee!

Bruggestraat 18

3841CP Harderwijk