Snel zoeken, prima aanbod, grondige service

Zocht Zwilling pincetten. Alles overzichtelijk in de shop, daarna effectieve afhandeling. Precies als het moet.

Scherp mes aan een scherpe prijs

Ik kocht de Satuko van Victorinox na het bekijken van enkele filmpjes op Youtube, ik had al een Santuko van Robert Herder in gebruik waar ik zeer tevreden over ben. De reden van deze aankoop waren de kuiltjes in de zijkant waardoor er minder aan het mes zou blijven plakken. Daarvoor moet je het echter niet doen maar het is wel degelijk een zeer scherp mes. Dit van bij levering maar na het aanzetten op de strap was ik zeer onder de indruk van de snijkwaliteiten. De ideale aankoop voor iemand die een scherp mes zoekt zonder al te diep in de buidel te moeten tasten. Het mes werd zeer goed verpakt en snel geleverd.

Top kwaliteit, heel snel

Ze hadden precies wat ik wilde en konden snel leveren. Perfect dus, wat zou ik meer willen?

Kan niet beter.

Een 100% TOP-product en zowel telefonisch als administratief zeer correct

Uitstekend!

Bij jullie besteld en de volgende dag ontvangen! Prima verzorgd!

Duidelijke website, gemakkelijk te bestellen, uitstekende producten en een snelle levering.

Superscherpe messen

Snelle levering van zeer scherpe messen

Snelle en correcte levering

Ik heb twee ooeenvolgende dagen een bestelling geplaatst. Alles werd in een keer geleverd op de leverdag van de eerste bestelling. Scheelde me een keer portokosten.

Perfect geregeld!

Mijn bestelling was precies zoals gepland binnen. Perfect!

prima shop

duidelijke website alles op tijd en goed bezorgd.

Super snel.

Ruime keuze, en snelle levering.

contact na verkeerd ontvangen bestelling

Per telefoon mijn probleem uitgelegd, telefonist sprak af dat ze het probleem zou nagaan en mij over het verdere verloop zou mailen Ik had hier niet zo veel vertrouwen in maar na een uurtje een mail met bevestiging dat ik werkelijk een verkeerd product had ontvangen, excuses en ik kreeg het bestelde product als nog, met daarbij een gefrankeerde enveloppe, om het verkeerde product terug te zenden Ik ben nu zeer tevreden ook omdat alles zo snel in gang werd gezet

Super zakmes

Zeer mooi zakmes, goed omschreven en snel geleverd.

Goede en snelle levering.

Bestelde Victorinox mes voldeed aan de verwachting, was gunstig geprijsd en werd snel geleverd. Een tevreden klant.

Veel keus

Veel keus en snelle levering

geweldig.........................

supersnelle service...………...

Bestelling snel en correct ontvangen.

Kwaliteitsproducten met duidelijke omschrijving. Overzichtelijk gepresenteerd en makkelijk te bestellen. Zo hoort een webshop te zijn.

Uitstekend service

Ik heb een Zwilling set messen besteld. Op die dag kreeg ik gelijk een bericht dat hij naar postkantoor al gebracht is. De dag daarna kreeg ik hem in de goede verpakking. Super!

Goede prijs, snel geleverd

Zakmes besteld met etui in combideal. Snel in huis als (geplet) brievenbuspakketje. Prima mes.

perfect

100% service

Mooie aanbieding en snelle levering

Globall schaar gekocht online, rond 16.00 uur besteld en volgende ochtend keurig bezorgd. Mooi artikel voor de scherpste prijs.

Prima levering en kwaliteitsartikel

Serieuse en snelle afhandeling van mijn bestelling

Beste , Dank voor de goede en proffesionele verwerking van mijn bestelling. Ik heb reeds het adres aan vriendin doorgegeven die gaat kortelings een bestelling plaatsen, Beste dank en groeten, Marc

levering en kwaliteit voldoen aan mijn wensen levering was binnen 24 uur

de door mij bestelde messen werden binnen 24 uur geleverd en voldoen aan de kwaliteitseisen die men mag stellen aan dit artikel. De messen zijn bijzonder scherp en zaten netjes verpakt. Ik kan iedereen aanraden een bestelling te plaatsen.

Super scherpe messen. Geweldig !!

Correcte levering.

Over Messenshop.nl