Goed en snel

Nette prijs, voordeliger dan bij andere gerenommeerde webshops. Leatherman Wave+ voldoet aan alle verwachtingen. Ik hoop snel weer zaken te doen.

Nóż pieknie lezy w dloni, jest bardzo dobrze wyważony, a sama ostrość jest cudowna. Polecam

Firme zanalzlem w internecie

• Poleciłbyś nas? Tak

Mooie kwaliteitsmessen en snelle levering

Zoals omschreven

Snelle en nette levering van items.

Het bestelproces verliep makkelijk. Wel bleek er na ontvangst dat er een foutje was gemaakt bij het samenstellen van de bestelling. Hierover gebeld en een paar dagen later ontving ik het juiste onderdeel keurig in een bubbeltjes envelop per post. Wat ik mis, maar misschien kijk ik verkeerd, zijn de zgn. bitjes die aanwezig zijn in de bij mij in bezit zijnde cybertool. Hier ben ik er 1 van kwijt en zou ik graag willen aanvullen, maar deze heb ik zo niet op de site kunnen vinden.

Wat ik nodig had

Wat ik nodig had zat in het reparatieset. Niet alles was voor mij de juiste maat. Maar ik ben geholpen

Tevreden klant

Het geleverde product voldoet volledig aan onze wensen,de levering gebeurde volgens de beloofde afspraken, een tevreden klant!!!

Fantastische begeleiding en aankoopadvies, doen wat ze beloven

Specifiek op zoek naar koks mes van professionele kwaliteit ivm de 50 jaar verjaardag van mijn vrouw. Iitgekomen bij messenshop.nl nadat bleek dat zij ook een winkel in Harderwijk hebben. Telefonisch contact opgenomen ivm specifieke vragen, gedurende het gesprek ben ik fijn en goed geholpen. Niets was te veel, voor alle zekerheid werd er ter bevestiging ook nog een andere collega bijgehaald om zeker te zijn van de uiteindelijke keuze. Einde middag gebeld, alles op voorraad en zoals afgesproken nog diezelfde avond ingepakt en verstuurd. Volgende dag alles al in huis, 2 fantastische Miyabi koksmessen met een magnetische messenstandaard. Hartelijk bedankt voor de fijne support!

Duidelijke website, vlotte levering

Ik was op zoek naar een andere multitool en kwam bij de Messenshop.nl terecht omdat de Leatherman Wave + zeer scherp was geprijsd. Ik kon het product makkelijk op de site vinden, heb het in het weekend besteld en tot mijn positieve verrassing werd het al op maandag afgeleverd! Prima ervaring dus!

Supersnelle levering

Goed product met toevallig ook nog een fijne korting! Supersnelle levering. Kan eigenlijk niet beter. Erg tevreden

Uitstekende after sales service!

Nadat ik voor mijn mes een gratis nieuw veertje kreeg heb ik ook een revisieset gekocht. Dze bleek niet helemaal goed te zjin, maar dat hebben ze snel en professioneel opgelost! Top bedrijf waar ik weer ga komen.

Snel en goed product

Al jaren gebruik ik de messen van Victorinox. Hoewel het gek klinkt, heb ik menig mens hiermee aangestoken. Als ik ergens anders eet, erger ik me vaak aan de slecht snijdende messen die ik dan aantref. Vandaar deze 12 messen voor onze oudste zoon.

Topservice

Snelle verzending, keurig verpakt en goede prijzen

Gewoon Goed .

Goed verlopen , snelle service

Goede service ,en een geweldig mooi mes ontvangen.

Gewoon top, bestellen en volgende dag in huis.

Makkelijk, goed assortiment en snelle levering. Top dus.

Goed geschoten !

Op internet gezocht naar mogelijke leverancier voor een te kopen schaar. Gevonden wat we meenden te zoeken. Dus besteld. Resultaat : Zeer goede schaar, Zeer goede verhouding prijs/ kwaliteit, Zeer snelle, en goed verzorgde levering. In een woord : KLASSE

Goed product

Prijs kwaliteit erg goed

Zwilling

Gewoon bijna goed

Snelle en correctie levering

Snel en simpel

Heel tevreden over de service, snelheid en goede kwaliteit.

Snelle levering, goed verpakt!

Op de website stond bij het artikel wat ik kocht "Op voorraad. Op werkdagen voor 23:45 uur besteld? Vandaag verzonden." en dat was ook het geval, 's avonds besteld en de volgende dag al in huis! En keurig verpakt!

Snel, simpel en secuur.

Handige website, eenvoudig en snel geleverd

Heel positief

Vriendelijke klantenservice en snelle levering

Perfecte Messen

Fijne site om mooie items te vinden en dan vooral de messen diavoorstelling alle soorten groente vlees Brood enz gebruikt kunnen worden. De gekochte spullen worden met zorg ingepakt en snel verzonden. Heel fijn bedrijf!

Snelle service en goede prijs

Messenset van Global besteld, tegen zeer scherpe prijs. Product snel in huis. Moest helaas retourneren omdat ik toch een andere sert-samenstelling wilde. Retourneren was probleemloos, ik had mijn geld binnen een week weer op mijn rekening

Bruggestraat 18

3841CP Harderwijk