Geen reactie na een vraag

Levering was prima en snel. Had alleen een vraag over mijn bestelling en het formulier (helaas geen direct contact e-mail adres) ingevuld. Maar sindsdien nog geen reactie ontvangen. Het bestelde mes hierdoor nog niet gebruikt en zit nog in de verpakking.

Echt prima!

Dat mes had ik echt nodig en ik ben zeker niet teleurgesteld. Vlotte bezorging.

zeer goede, vlotte en vriendelijke service.

Ik Henk van Veen wordt er zeer goed en snel geholpen, De mensen zijn zeer vriendelijk in het contact per telefoon.

Excellent service

Excellent service

Perfect geregeld.

Alles is gegaan zoals wij hoopten.

Het verschil tussen Wave+ of Signal

Was aan het kijken voor de leatherman Wave+ of de Signal. Uiteindelijk de keus gemaakt voor de Signal. De keuze kwam in stand door het verschil. Wave+ heeft alleen als voor deel de schaar die je wel mis op de Signal. De rest zoals een Vijl voor hout en metaal, wanneer gebruik je dat nou echt. Een kleine bithouder voor de brillenschroevendraaier heb je die wel is gemist? Zoals een glad mes en met kartel is bij de Wave+ apart. Bij de Signal 2in1 de rest is het allemaal het zelfde zoals een zaag. Als ik het zo bij elkaar leg is Wave+ heeft als plus punt: Schaar echt op 1, en is goedkoper, Liniaal en Metaal- en houtvijl Signal pluspunt: lichter, vuur maken, fluitje en een hamer, vijl om te slijpen voor je mes. Ik denk bij een nood situatie zal ik liever de Signa bij me hebben. Al is het maar hulp roepen fluit en vuur maken. Maar een schaartje is wel een gemis. Al is het je neus haar trimmen dan maar een mini schaartje erbij of weg branden maar dat is ook weer zo wat.

Ik ben zeer tevreden schaar kwalitatief perfect met vr gr arjen

Snel, betrouwbaar, zonder issues, prima, robuust.

Gewoon prima en snelle service

Gewoon prima en snelle service

Vaker hier besteld, snel en vakkundig geleverd.

Bestelling ging goed alleen verzending was minder. Ik kreeg een mail met de melding dat het een pakketje was van 20x25x5cm. Geen brievenbus. Wij waren niet thuis dus af laten leveren bij afleverpunt. Uiteindelijk was het een klein envelopje waar ik apart voor moest rijden.

Snelle en vriendelijke reactie van de medewerkers.

Makkelijk te bestellen en erg vlot geleverd

Ik bestelde wat laat in de avond maar de volgende dag kon ik het na m’n werk ophalen bij het PostNL punt in de buurt. Keurig en veilig verpakt.

Goede prijs, snel geleverd

Vanwege verlies een nieuw zakmes nodig. Hier snel gevonden, inclusief een foedraal. Die laatste was volgens de website niet voorradig maar werd wel meteen meteen meegeleverd;-)

Perfecte afhandeling

Ik heb bij Messenshop.nl een order geplaatst maar er was een verkeerd product toegezonden. Nadat ik contact had opgenomen werd nog geen dag later het juiste product gestuurd en mocht ik ter compensatie het verkeerde product houdenZ wat een service! Verder is het personeel erg behulpzaam en vriendelijk.

Mooi mes mooiere prijs

Leathermann besteld en binnen 2 dagen was hij thuis. Alle accessoires erbij en heel goed verpakt. Ik ben erg blij met het mes en de gehele afhandeling was snel. O en er zat eennfactuur bij, dus die hoefde ik niet zelf te downloadrn en printen. Zeer tevreden!

Fast delivery

Ordered on Sunday, arrived on Monday in good order

Prima producten, alleen...

...niet de nieuwste messen zoals ik had verwacht.

Snelle levering van en top product!

Artikel eerst netjes opgemeten… door die service bestel je dan vanzelf!

uitstekend

uitstekend. duidelijk website. makkelijk bestelling. snelle aflevering. alles helemaal goed.

Zeer snelle en goede levering

Bestelde producten werden snel en goed geleverd

Super ervaring!

Wat een mooie verzameling messen. UitgebreideVictorinox verzameling. Ook de levering is fantastisch snel (had niet gehoeven, maar tóch).

snel geleverd

een mooi en professioneel victorinox mes besteld, geweldige kwaliteit, snelle levering en veel keuzes

Hartstikke prima!

Snel en correct.

Bedrijfsgegevens

Bruggestraat 18

3841CP Harderwijk

0341-820238

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.