Snel, betrouwbaar, zonder issues, prima, robuust.

top

Gewoon prima en snelle service

Gewoon prima en snelle service

Vaker hier besteld, snel en vakkundig geleverd.

Bestelling ging goed alleen verzending was minder. Ik kreeg een mail met de melding dat het een pakketje was van 20x25x5cm. Geen brievenbus. Wij waren niet thuis dus af laten leveren bij afleverpunt. Uiteindelijk was het een klein envelopje waar ik apart voor moest rijden.

Snelle en vriendelijke reactie van de medewerkers.

Makkelijk te bestellen en erg vlot geleverd

Ik bestelde wat laat in de avond maar de volgende dag kon ik het na m’n werk ophalen bij het PostNL punt in de buurt. Keurig en veilig verpakt.

Goede prijs, snel geleverd

Vanwege verlies een nieuw zakmes nodig. Hier snel gevonden, inclusief een foedraal. Die laatste was volgens de website niet voorradig maar werd wel meteen meteen meegeleverd;-)

Perfecte afhandeling

Ik heb bij Messenshop.nl een order geplaatst maar er was een verkeerd product toegezonden. Nadat ik contact had opgenomen werd nog geen dag later het juiste product gestuurd en mocht ik ter compensatie het verkeerde product houdenZ wat een service! Verder is het personeel erg behulpzaam en vriendelijk.

Mooi mes mooiere prijs

Leathermann besteld en binnen 2 dagen was hij thuis. Alle accessoires erbij en heel goed verpakt. Ik ben erg blij met het mes en de gehele afhandeling was snel. O en er zat eennfactuur bij, dus die hoefde ik niet zelf te downloadrn en printen. Zeer tevreden!

Fast delivery

Ordered on Sunday, arrived on Monday in good order

Prima producten, alleen...

...niet de nieuwste messen zoals ik had verwacht.

Snelle levering van en top product!

Artikel eerst netjes opgemeten… door die service bestel je dan vanzelf!

uitstekend

uitstekend. duidelijk website. makkelijk bestelling. snelle aflevering. alles helemaal goed.

Zeer snelle en goede levering

Bestelde producten werden snel en goed geleverd

Super ervaring!

Wat een mooie verzameling messen. UitgebreideVictorinox verzameling. Ook de levering is fantastisch snel (had niet gehoeven, maar tóch).

snel geleverd

een mooi en professioneel victorinox mes besteld, geweldige kwaliteit, snelle levering en veel keuzes

Hartstikke prima!

Snel en correct.

top zaak

snelle levering. Top messen en multitools

Heel professioneel

Aanvankelijk was er transportschade bij een deel van de bestelling Na telefonisch contact heb ik inmiddels een nieuw onderdeel ontvangen Probleem professioneel opgelost

Beste messen voor alles in huis

Beste messen, heb al meer dam 20 jaar ervaring met deze merk

ja supersnel geleverd

Op zondagavond besteld, op maandagmiddag in huis.

Vlot geleverd, geen centje pijn

Bestelling snel gedaan, vlot kunnen betalen, vlot geleverd conform mijn wens.

Enorme snelle service

Het Buck 110 folding knife is bezorgd volgens afspraak. Keurig verpakt. Ik heb m nog wel zef aanvullend moeten slijpen op de mino sharp grit 6000. Maar iemand die zo'n mes koopt moet in staat zijn om zef zijn mes te slijpen.

Duidelijk en snel

Bestelling geleverd conform afspraak en duidelijke communicatie