Vlot geleverd, geen centje pijn

Bestelling snel gedaan, vlot kunnen betalen, vlot geleverd conform mijn wens.

Enorme snelle service

Het Buck 110 folding knife is bezorgd volgens afspraak. Keurig verpakt. Ik heb m nog wel zef aanvullend moeten slijpen op de mino sharp grit 6000. Maar iemand die zo'n mes koopt moet in staat zijn om zef zijn mes te slijpen.

Duidelijk en snel

Bestelling geleverd conform afspraak en duidelijke communicatie

Zeer goede service, breed aanbod

Voor ieder wat wils, een breed assortiment en alles van een goede kwaliteit. De klantenservice is snel en vriendelijk. Snelle verzending. Aanbevolen!

Goede producten, snelle levering

Ik was op zoek naar specifieke keukenmessen en vind ze bij messenshop.nl. Besteld en de volgende dag geleverd. Echt top!

Fast delivery n very good item

Fast delivery n very good item

Gewoon SUPER

Snel en accuraat TOP SERVICE BEDANKT

Goed=Goed...HUN ZIJN GOED

Hele grote collectie. Voor iedere verzamelaar is er een prachtige keuze. Zeer snelle levering. Kortom een Aanrader.

Ik had een zo snelle levering niet verwacht.

Snel

Snel en compleet bezorgd.

Heel snel geleverd

Woensdagavond besteld. Tevens mail gestuurd met de vraag om contact op te nemen. Ik werd donderdagochtend gebeld met de mededeling dat beide messen diezelfde dag werden geleverd. TOP!!

Product snel geleverd en naar wens

Alles goed verlopen! 10 punten.

Super snelle levering!

Echt een top webshop met super snelle levering!

Snel geleverd en prima kwaliteit

Heel snel geleverd, goed verpakt en en prima kwaliteit.

Supersnelle levering

Ik heb het pakje niet ontvangen.

Ik wilde evenveel sterren geven als pakjes die ik ontvangen heb. Ik heb echter geen pakje ontvangen, en het minst aantal sterren is een halve. Daarom dus een halve ster.

Zonder problemen

Prima website, scherpe prijzen ;)

De service van Messenshop heeft volledig aan mijn verwachtingen voldaa.

Blijkbaar werken de mensen van Messenshop ook op zondag. Daardoor kreeg ik mijn mes al op maandag. Eeen dag eerder dan verwacht.

Victorinox fibrox

Super snel ,super product.:-) Messenshop.nl ik raad aan

Extremely fast delivery !!!Product as described!!

Ordered in the evening , received the next day in the morning, fastest delivery I ever encounter!!

Netjes en snel!

Besteld om zo een limited edition te kopen, en dan een wel kunnen bestellen en betalen. Leuk dat zo snel een goed verpakt geleverd is!

Wij zijn erg tevreden

Wij zijn erg te vreden over de messen heb ze al twee keer bij besteld voor aan twee vriendinnen te geven zij zijn ook tevreden dus vind ze top de messen

Efficiënt hebben wat ik zoek

Zie boven

Snelle levering, mooi mes!

Bruggestraat 18 3841CP Harderwijk

0341-820238