Wij zijn erg tevreden

Wij zijn erg te vreden over de messen heb ze al twee keer bij besteld voor aan twee vriendinnen te geven zij zijn ook tevreden dus vind ze top de messen

Efficiënt hebben wat ik zoek

Zie boven

Snelle levering, mooi mes!

Duidelijke site, snelle levering

Snel en duidelijk

Snelle levering, goede prijs

Vandaag besteld, morgen in huis. Kon door de brievenbus.

Snelle levering en duidelijk

Positieve ervaring

Site is duidelijk en bezorgen volgende dag al

Voor onze dochter het mes gekocht. Ze is er blij mee en voldoet helemaal zoals het op de site staat

Duidelijk, snel en goed geleverd.

Goed spul

Erg goede ervaring.

Zeer snel en netjes verpakt geleverd, top!

Gewoon top.

Snelle levering goed verpakt en het juiste product. Gewoon top ‘n zeer goede webshop. Mag ook wel ‘n keer gezegd worden zeer tevreden ‘n aanrader.

Teveel verpakking voor klein object

Was blij te zien dat je een Victorinox mes kunt repareren nadat je hem in de was had laten zitten. De kleine hoeveelheid middelen kan ik een stevige envelop en hoeft niet met een hoop vulpapier in een doos

Snelle levering, en ' n fijne schaar!!!

Ik had n andere schaar gekocht ,die ik heb omgeruild voor deze. De afwikkeling was supersnel en goed. Blij met jullie product.

Fast and nice options

I found a knife that was limited edition in 2019. I had the same one and had lost it and this was the only shop where I could find the same model. They sent it super fast!

Uitgebreide sortering!

Heel veel keuze uit heel veel messen!

Zeer goede service. En scherpe producten. Top.

supersnelle levering!

Messen van Wüsthof zijn mooi uitgevoerd en liggen lekker in de hand.

Snel geleverd, precies zoals beloofd.

Ik ben zeer tevreden met de levering. Toch heb ik een vraag: Ik wil al langer een herenmes bestellen. Maar het mes is op dit moment niet beschikbaar. Dit blijft al zeker een half jaar zo. Waarom is dat zo en gaat dit nog veranderen?

Supersnel geleverd, prima spul.

Zondagmiddag besteld, maandagochtend geleverd, dat heb ik nog nooit meegemaakt, top. Bestelde producten boven verwachting goed, had ik eerder moeten weten, kortom een webwinkel met een voorbeeld functie voor de rest. Top een dikke 10.

Denken super mee met je wensen. Alles netjes en snel afgehandeld

Alles volgens afspraak

Product goed. Bezorging oké. Communicatie op orde.

Professionele en snelle afhandeling en levering

Erg makkelijke bestellingssite. Vlot en profesioneel en snelle levering. Enige suggestie: misscien proberen om de hoeveelheid verpakkingsmateriaal wat te beperken :)

Supersnel

snelle levering ,originele onderdelen.

Prima afhandeling

Over Messenshop niet meer dan goeds te vermelden. Snelle afhandeling, goed geregeld. Over het product ben ik minder te spreken. Ik had nieuwe schalen besteld voor mijn zakmes. Ik ben niet zo sterk met met mijn handen, maar ik drukte één schaal (op de goed plaats) kapot. Er zit helaas nu een barst in van ca. 1 cm....

Makkelijk

Makkelijk te vinden en te bestellen

Bruggestraat 18

3841CP Harderwijk