Nieuw record

Ik bestelde in de avond en de volgende morgen werd het al geleverd!

Snelle levering en goede prijs

Zeer snel geleverd

Snelle service en afhandeling

Ik had espresso kopjes besteld. De kopjes hadden een beschadiging en zijn snel vervangen door leverancier. Goede service.

Smeg koffiekan

Super snelle levering

Fijne website, makkelijk te bestellen, snelle verzending!

De website is overzichtelijk en geeft een duidelijk beeld van de producten. Ik was al bekend met Bialetti, dus het was makkelijk zoeken. De verzending was super snel en binnen een paar dagen was de nieuwe perculator al binnen. Helemaal naar wens!

Duidelijke en rustige internetsite waardoor het makkelijk is om een keuze te maken.

Hoe komt een internetsite over is altijd het eerste waar ik op let. Mystore heeft een mooie en overzichtelijke site waar ik makkelijk en intuïtief doorheen navigeer. Ook de productfoto's zijn van de goeie en functionele kwaliteit.

Zeer vlot verlopen.

De bestelling is zeer snel en vlot toegekomen.

Heldere info op site en makkelijk te bestellen

Kende tot vorige week de merknaam Bialetti en de producten niet tot een ervaring hiermee bij een kennis. Was snel verkocht en bestelde wat producten. Top, wat mooi en wat een koffie. Kocht een combinatie elektrisch en voor inductie. Werkt perfect en een handige gebruiksaanwijzing was bij elke product bijgesloten.

Gebruikt artikel ontvangen

Ik dacht een goed product te kopen bij een officiële dealer, maar ontdekte al snel dat de doos reeds geopend was en de percolator was al gebruikt; er zitten zelfs koffieresten in. Bij andere webwinkels zag ik dezelfde percolator voor €5 minder; dat had ik beter kunnen doen.

Snelle en correcte levering .

Snelle levering, goede prijs.

Mooi product gekregen voor scherpe prijs. Snel geleverd.

Netjes geretourneerd

Goed retourneerbaarheid bij foute bestelling

Snelle levering en werkt zoals gewenst

Correct gehandeld

Snel en goed afgehandeld

zeer goed

Vandaag besteld dag later bezorgd erg goed service

Fijne machine

De twee delen op elkaar draaien is echt voor rechtshandig. En laat best veel koffie prut door. Zeker fijn is dat de deksel nooit op je schenk hand terecht kan komen en het handvat nooit warm kan zijn. Wel ruw voor je vinger bij het schroefgat door geen goede afwerking

Prima klantenservice, reageren snel

Na een snelle levering had ik een vraag over mijn product. Er werd meteen gereageerd en de vraag werd uitgezet naar de importeur. Ik werd goed op de hoogte gehouden en mijn probleem werd geheel naar tevredenheid en snel opgelost.

Excellent

Snelle levering, keurig verpakt, percolator precies goed.

De webwinkel met de kwalitatief betere keukenartikelen

Door de functionele filters kon ik de keukenschaar en het broodmes vinden die voldoen aan mijn kwaliteitseisen. Snelle levering.

Vandaag besteld, morgen geleverd in perfecte verpakking!

Mooie kwaliteit en alles goed en snel geleverd

Voldoet aan verwachting

Snelle levering. Prima verpakt

Voldeed aan verwachting.

Supersnel geleverd en mooie kan

Voor het eerst besteld, heel snel ontvangen. Leek klein doosje, maar zat echt een 1 liter kan in. Top!

Ik voel mij gelukkig en rijk als ik mijn Vergnano café met een bialetti kan toebereiden Het is simple een goede koffie te maken

Snelle en verzorgde levering

We werden goed op de hoogte gehouden van de eventuele leveringstijd. Het was ook een snelle levering, de dag na de bestelling in huis. De machine was keurig verpakt en werkt perfect.

Bruggestraat 18

3841 CP Harderwijk