Snelle en correcte levering .

Snelle levering, goede prijs.

Mooi product gekregen voor scherpe prijs. Snel geleverd.

Netjes geretourneerd

Goed retourneerbaarheid bij foute bestelling

Snelle levering en werkt zoals gewenst

Correct gehandeld

Snel en goed afgehandeld

zeer goed

Vandaag besteld dag later bezorgd erg goed service

Fijne machine

De twee delen op elkaar draaien is echt voor rechtshandig. En laat best veel koffie prut door. Zeker fijn is dat de deksel nooit op je schenk hand terecht kan komen en het handvat nooit warm kan zijn. Wel ruw voor je vinger bij het schroefgat door geen goede afwerking

Prima klantenservice, reageren snel

Na een snelle levering had ik een vraag over mijn product. Er werd meteen gereageerd en de vraag werd uitgezet naar de importeur. Ik werd goed op de hoogte gehouden en mijn probleem werd geheel naar tevredenheid en snel opgelost.

Excellent

Snelle levering, keurig verpakt, percolator precies goed.

De webwinkel met de kwalitatief betere keukenartikelen

Door de functionele filters kon ik de keukenschaar en het broodmes vinden die voldoen aan mijn kwaliteitseisen. Snelle levering.

Vandaag besteld, morgen geleverd in perfecte verpakking!

Mooie kwaliteit en alles goed en snel geleverd

Voldoet aan verwachting

Snelle levering. Prima verpakt

Voldeed aan verwachting.

Supersnel geleverd en mooie kan

Voor het eerst besteld, heel snel ontvangen. Leek klein doosje, maar zat echt een 1 liter kan in. Top!

Ik voel mij gelukkig en rijk als ik mijn Vergnano café met een bialetti kan toebereiden Het is simple een goede koffie te maken

Snelle en verzorgde levering

We werden goed op de hoogte gehouden van de eventuele leveringstijd. Het was ook een snelle levering, de dag na de bestelling in huis. De machine was keurig verpakt en werkt perfect.

Snel en accuraat geleverd

Snel en accuraat geleverd

Dat was snel!

Ik had mijn bestelling in minder dan 24 uur in huis. Dat was helemaal super. De verzenddoos was wel wat beschadigd (gescheurd op een hoekje), en bij een van de bestelde producten zaten kleine onderdelen die los in een niet zo goed sluitende verpakking zaten. Gelukkig is alles goed gegaan en viel een onderdeeltje er pas bij het aannemen van het pakket uit. Maar dat had dus ook eerder tijdens de verzending kunnen gebeuren. Een paar extra stukjes plakband had dit kunnen voorkomen.

Genoeg keus, snelle service

Meer dan genoeg keus en de prijs was lager dan in Florence!

Goede prijs, artikelen op voorraad en snelle levering.

Dit is mijn eerste ervaring met Primusshop - mijn bestelling is snel en correct geleverd. De artikelen zijn nog niet gebruikt, dus een artikel review moet nog even wachten.

Zeer positief

Snelle levering Duidelijke site. Blij met onze nieuwe rubbers. Nu kunnen we weer genieten van het lekkerste kopje koffie

Snelle verzending los onderdeel

Tijdens de vakantie was ik de ring van mijn percolator verloren. Gelukkig kon ik dit onderdeel nabestellen èn was dit snel geleverd. Fijn!

Super snelle levering

Goede kwaliteit eerlijke prijs snelle levering

Zeer tevreden over product prijs en levering

5 stars all the way

Extra fast shipping and precise packing.