Zeer positief

Snelle levering Duidelijke site. Blij met onze nieuwe rubbers. Nu kunnen we weer genieten van het lekkerste kopje koffie

Snelle verzending los onderdeel

Tijdens de vakantie was ik de ring van mijn percolator verloren. Gelukkig kon ik dit onderdeel nabestellen èn was dit snel geleverd. Fijn!

Super snelle levering

Goede kwaliteit eerlijke prijs snelle levering

Zeer tevreden over product prijs en levering

5 stars all the way

Extra fast shipping and precise packing.

Vlugge levering

Fijne webshop en mooie spullen.

Ook snel geleverd.

Koffie goed, veiligheid matig

De rvs-versie heeft een waterreservoir met een naar binnen gevouwen rand. Die is veel te scherp. Mijn hand daar 2 x aan gesneden. De plus is dat de pot snel en lekkere koffie geeft (op basis van de bijbehorende moka). Vormgeving is fraai en de set verdient 5 sterren als de scherpe rand er niet zou zijn. Dan zou ik hem ook aanbevelen.

Snelle levering, helaas via POSTNL

Jullie hebben je, zoals beloofd, netjes aan de levertermijn gehouden echter hebben jullie de bezorging overgelaten aan POSTNL. Die heeft er voor gezorgd dat het pakketje pas 4 dagen later beschikbaar was. Waarom gaan jullie niet over naar een betrouwbaardere koerier, kost misschien iets meer maar dan komt jullie termijn écht tot z'n recht! Aan jullie heeft het niet gelegen!

De bestelling is goed verpakt en snelle levering

Mijn ervaring is goed .

Nog niet zoveel ervaring,maar me eerste indruk met Mystore was en is goed . We gaan het zien in de toekomst !

Snel en perfect!

Onderdelen bestellen.

Prima en snel

Prima en snel mogen ontvangen bovendien zeer tevreden over bestelde product

Wat een top biatlete heb ik nu

Dank

Een prachtige pan voor een mooie prijs en super snel geleverd

Van Creuset pannen weet je natuurlijk dat ze goed zijn. De prijzen van Mystore zijn heel voordelig ten opzichte van andere winkel. De levertijd van Mystore is wel heel snel. 's Avonds besteld en de volgende dag al in huis.

Helemaal goed!

Eenvoudige, gebruiksvriendelijke website met heldere info die bestellen makkelijk maakt. Korte levertijd en vlekkeloze afhandeling.

Top webshop

Prima contact en levering

Supersnelle levering

Prijs zeer aantrekkelijk en supersnelle levering. Heel blij mee

Bestelling snel uitgeleverd.

Bestelling snel uitgeleverd. Juiste product.

Snelle levering top

Product goed ontvangen, we gaan er veel plezier van hebben!

Super snelle levering en het product precies zoals verwacht! Heel tevreden.

Everything went well

Smooth service. Great discount. 2 stars less because the product was not properly packaged and was placed wrong in the box, I don’t know if that means that they took a product that was on exhibition (which would bother me a bit) or if they don’t know how to properly package their products, so maybe next time something could arrive damaged.

Heel positief

Via mails werd ik goed op de hoogte gehouden van alle stappen. De mooie borden werden heel snel geleverd. Ze waren goed verpakt en dat is bij deze producten van groot belang. We zijn er blij mee!

Veel producten met goede omschrijving

Een goede keuze uit producten waar een goede beschrijving bij staat. Gebruiksvriendelijke site en goede info over levertijden.

Bedrijfsgegevens

Bruggestraat 18

3841 CP Harderwijk

0341-820238

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.