Geweldig product

Blij met mijn mooie Moka, werkt uitstekend. Supersnelle levering, dank!

Geweldig product

Ik ben erg enthousiast over mijn aankoop, omdat het een minimalistisch ontwerp is, robuust en zonder enige elektronica. Kortom, een product dat wellicht een leven lang mee kan gaan, mits goed onderhouden. Daarnaast kan men kiezen uit verschillende formaten, dit is ideaal aangezien ik alleen ben, en het formaat waarbij je drie espresso's uit kan halen precies een koffie kopje vult. Hierdoor hoef je niet meer te drinken dan nodig of het restant weg te gooien.

Supersnel geleverd!

Ik had mijn scharen op zondag besteld en de volgende dag al thuis.

Hele goede servies

hele goede servies

Helemaal top

Makelijk bestelproces, supersnelle levering.

Zeer snelle levering!

'S avonds om 23.00 uur besteld en de volgende morgen al in huis. Dat vind ik zeer snelle levering! Top.

snel en goed verpakt

Super snel geleverd.

Mooi ding maakt lekkere bakken koffie.

Erg klantvriendelijk, snel, betrouwbaar, goede prijs.

Erg klantvriendelijk, snel, betrouwbaar, goede prijs. Wat wil een klant nog meer? :-)

Snelle levering keurig verpakt, super service

Mooie producten en snel geleverd

De koekenpannen voldoen helemaal naar wens.

Muito satisfeito com a compra, recomendo!!

Ótimo produto, fácil manutenção, limpeza, bonito e durável!

snel en keurig thuisbezorgd

Is onbeschadigd in doos aangekomen. Deze pan was een kado voor mijn schoondochter. Wij gebruiken zelf al jaren deze scanpan en deze is nog als nieuw. Hopelijk heeft zij er evenveel plezier van als wij.

Very good!

The order was quickly processed and delivered. Product was well packaged and delivery well done.

Behulpzame klantenservice

Blij met mijn koffiepotje voor op inductie. Bij de klantenservice dachten ze met mij mee. Snelle levering ook. En lekker veel keus! Fijne webwinkel

Snelle levering, prima product

Snelle levering, goed product.

gewoon perfect

Zeer tevreden over de producten en zeker niet te vergeten is de zeer snelle verzending van de goederen, een echte aanrader

Alles verliep volgens planning

Heerlijke koffie

onlangs moest ik na 10 jaar tot mijn spijt mijn espresso apparaat aan de kant zetten. Nu zet ik mijn kopje koffie met de Brikka Bialetti percolator en gebruik daarvoor de Bialetti Perfetto Moka Delicatio koffie. Het levert een heerlijke kop koffie op met een prachtig schuimlaagje.

snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering. netjes en veilig verpakt.

Supersnel

Nooit verwacht dat ik binnen de 2 dagen mijn aankoop netjes geleverd kreeg. Dikke pluim!

Prima probleemoplossing

Mijn bestelling had een gebroken item. De communicatie met bialettistore was super snel en efficiënt. Ik kreeg in no time een nieuwe set toegestuurd!

Snelle levering van een voor ons perfecte SMEG melkopschuimer

Super tevreden over de snelle levering van een mooi product. Wat moet je er nog meer over zeggen als; De SMEG melkopschuimer doet precies wat we voor ogen hadden. Dus ''Perfect''

Snelle levering, goede communicatie

Makkelijk besteld, snel geleverd