Makkelijk besteld, snel geleverd

Pakket was goed ingepakt en had voldoende bescherming

Goede webwinkel. Het assortiment is verrassend leuk. De website is duidelijk. De bestelling wordt erg snel behandeld en verstuurd. Ik ben er zeer tevreden over.

Artikel wat ik zocht was hier voor een goede prijs beschikbaar en snel geleverd

Heel aangenaam verrast

Leuk toestel, snel geleverd ondanks de feestdagen. Koffie is overheerlijk, lekkere nootachtige smaak.

Geweldig, zeer correct,iedere stap in het proces wordt gecommuniceerd.

Geweldig, zeer correcte afhandeling, iederestap in het proces wordt duidelijk gecommuniceerd!

Snelle levering, goede service goed product!

Wat kan ik er nog meer aan toevoegen? Geslaagd waar Bol.com faalde!

Super snel en goed

Ik zocht een rubber afdichting voor een heel oud mokka potje en kon het hier vinden. Razend snal geleverd en goed product.

Snelle correcte service en levering !

Mijn bestelling (Dualit broodrooster) werd zeer snel afgehandeld en geleverd. Alles 100 % in orde ! Aanbevolen !!!

De Bialetti Moka Induction op woensdag besteld. Donderdag voormiddag al op kunnen halen. Werd goed op de hoogte gehouden van de besteliing. Heel goed: Kon tijdens de bestelling een afhaalpunt aangeven. Dan hoeft dat niet met een app op een mobieltje.

Goed product snel geleverd

Ik ben zo blij met mijn smeg koffiezetapparaat Werkt goed Bestelling snel in huis gekregen zeker een pluspunt.

Snel & gemakkelijk

Fijne site, goed assortiment. Ik werd goed op de hoogte gehouden waar het pakketje was.

In de avond besteld en de volgende dag in huis.

Mystore heeft heldere website en draagt zorg voor een vriendelijke mailing over de verzending.

Super snelle levering

Vlot te bestellen artikel. Duidelijke plaatjes. Net besteld en super snel geleverd. Mooi in brievenbuspakje. Je hoefde er niet voor thuis te blijven en er werd geen verpakking verspild.

Prima de luxe

Producten meer dan goed lekkere koffie Met een Bialetti smaakt het toch ff anders

Prima de luxe

Zoals beloofd website , producten goed prijs goed snel in huis binnen 2x dagen

Hoe leg ik de koffie zetter nu het beste uit. Ik ben fan. Ik heb een eigen herenmode winkel en wil best voor jullie met de feestdagen het product promote. Succes Groetjes Jurriën Mail adres [email protected]

Bruggestraat 18

3841 CP Harderwijk