Snelle levering en zeer vriendelijk geholpen

Heel behulpzaam en vriendelijk geholpen! En de levering was supersnel! Zeker aan te bevelen

Zeer snelle levering, nadat de ontvangst van een door ons bestelde retourzending toch niet helemaal naar wens was. (Waar zij overigens snel een oplossing voor boden, zonder extra kosten) Besloten om toch een nieuwe kapstok bij hun te bestellen. De communicatie verliep volledig transparant en klantvriendelijk. We kregen zelfs korting op de nieuwe aankoop, die nb persoonlijk werd geleverd.

Geweldig en goede informatie

Super bedrijf en snelle verzending 1 dag later al binnen kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen

Vriendelijk, snelle reactie en levering.

Bedrijf reageert snel op vragen en is vriendelijk. Artikel werd snel verzonden en ik werd goed op de hoogte gehouden. Echt een aanrader.

Snelle reactie, snel geleverd.

Snel reageren en leveren. Nette prijs kwaliteit verhouding.

Perfecte service

Via mp een geweldige paraplu gekocht. Deze zelfs buiten kantooruren af kunnen halen! Dat is pas service

Super bedrijf!

Een Sunncamp Swift Luifel gekocht. Bij de de klantenservice werd ik supervriendelijk en correct geholpen Het is een prima luifel prijs/kwaliteit, helemaal compleet zelfs met reserve onderdelen en reparatie kit meegeleverd. Zijn er super blij mee. Met groet, Henri Stoeten.

Vriendelijk behulpzaam goed

Kastje besteld via marktplaats, Duidelijke foto's en duidelijk wat iets mis waswaardoor afgeprijsd. Prijs goed! Bij de verzending ging was wat mis door postnl. Dit hebben ze snel opgelost.

Fantastische, vriendelijke, snelle service

Ik heb een krabpaal besteld en ontving deze in goede orde. Helaas ontbrak er één essentiële schroef, waardoor ik het ding niet volledig in elkaar kon zetten. Berichtje gestuurd, direct vriendelijke reactie ontvangen en de volgende dag het schroefje per post ontvangen. Topservice!

Fijn en behulpzaam

Producten worden duidelijk omschreven. Heb 1 product via een andere site gehaald, communicatie hierbij was top en professioneel.

Zeer snelle reactie en goede service

Goede en vriendelijke service, we konden de artikelen netjes ophalen, zowel via mail en telefonisch snelle reactie.

Top !

Netjes zoals afgesproken verstuurd, nette feed back bij alle vragen of opmerkingen !

Top verkoper

Verkoper Reageerde zeer snel op onze vraag en met fijne communicatie, zelfs achteraf de vraag of we alles in goede orde hadden ontvangen! Direct na de bestelling werd het product verzonden en was binnen twee dagen binnen en dat rond de kerstdagen.

Gewoon alleen maar top!!

Snelle reacties op vragen die je stelt en eerlijke antwoorden. Verder snelle verzendingen en een mooi product. Niks veranderen aan jullie concept zou ik op het eerste gevoel zeggen.

Mooi kledingrek geleverd

Kledingrek besteld en de volgende dag netjes geleverd. Helemaal tevreden!

Nette en vriendelijke service, product zoals omschreven

Snelle levering en zeer nette service, ik ben tevreden!

Degelijke en zéér praktische producten tegen een voordelige prijs.

Met een duidelijke en overzichtelijke webshop heb je snel de producten gevonden waar je naar op zoek bent. Na het verzamelen van je aankopen in je winkelmandje volgt een soepel afrekenproces, daarna krijg je direct een email met de bevestiging en een link om de status van je pakket te volgen. Ik heb mijn bestelling de eerstvolgende werkdag ontvangen, de spullen waren netjes en deugdelijk verpakt met simpel te begrijpen montage instructies. Samenvattend een prettige ervaring, ik raadt iedereen aan om uw producten hier te kopen en eens een kijkje te nemen in de webshop.

goede service

Snelle reactie en goede service. Product nog de volgende dag in huis.

Snelle service kwaliteit naar verwachting

Prima aankoop met nette service

Snel en klantgericht

Product zoals beschreven. Goed prijs/kwaliteit Snelle verzending En… heel attent!

Heel erg blij met mijn kattenbak meubel

Ondanks alle slechte reviews toch de risico genomen en bestelling geplaatst. En ik heb totaal geen spijt van. Het werd sneller geleverd dan verwacht daar ik het op een zondag had besteld en kreeg het de volgende dag al geleverd. Goed verpakt geen beschadiging, onderdelen compleet en eenvoudig in elkaar te zetten. Het is een prachtige meubelstuk en mijn kat Luna is er erg blij mee.

Hele fijne service ontvangen betreft onze kinderwagen aankoop! Ook hele fijne communicatie gehad. Zouden het aan iedereen aanbevelen

Snelle reactie en levering

Via marktplaats bij deze leverancier terecht gekomen. Snelle reactie op berichten en de levering was zoals beloofd de volgende dag.

Hele goede ervaring

Wij hebben voor onze dochter online een trybike aangeschaft voor haar 2e verjaardag. Omdat onze dochter iets kleiner is dan gemiddeld, is deze loopfiets ideaal om mee door te groeien vanwege de vele instelbare hoogtes. Om deze compleet te maken hebben we ook het optionele mandje er bij besteld. Erg leuk! De knuffels mogen mee onderweg :)! De klantenservice was erg vriendelijk en is de gemaakte afspraken nagekomen. We hadden hem de volgende dag al in huis! Top!

Supersnelle levering en betrouwbaar

Supersnelle levering en betrouwbaar.