Uiteindelijk goed opgelost

We hebben een vuurtafel gekocht via Wohi. Zijn er super blij mee! Na enig gedoe over het leveren van een benodigde gasdrukregelaar werd het probleem goed opgepakt en opgelost, erg fijn.

Super bedrijf

Fijne webwinkel. Snelle reactie en levering. Hoede producten voor een leuke prijs, wij gaan er vaker bestellen.

super service

Super verkoper.. klein probleem met het toestel gehad.. direct probleem oplossing Zeker een gooie aanrader. Ik ga iig wel bijnhem.kopen

Doen wat er wordt beloofd

Prima ervaring, bestelling volgende dag keurig bezorgd

top service

Zeer tevreden!! Geweldige service hadden een papegaaienkooi besteld waar een hoes bij zou zitten. Deze zat er niet bij en na telefonisch overleg hiervoor geld terug gekregen.

Trampoline besteld via Bol.com bij Wohi

Mooie trampoline gevonden Hi flyer Etan 281x201, precies de goede maat voor onze tuin, kleur zwart. Leverbaar via Wohi. Helaas bleek deze niet leverbaar, na een korte miscommunicatie levert Wohi een groene versie voor hetzelfde bedrag. Keurig opgepakt door Wohi zelf.

Top service!!!!

Zeer tevreden!! Geweldige service, duidelijke foto’s, prima omschrijving, reageert snel en beantwoord al je vragen! Zeker een aanrader!!

Snelle levering en goed spul

Super snel geleverd en netjes ingepakt en keurige spullen

uitstekend

Bijenbeken gekocht 110 stuks volgende middag was deze geleverd. alles wat op opmerking stond klopt met het aankoop dat ik gedaan heb. kheb er nog 100 stuks nodig en deze ga ik zeker hier terug bestellen.

Snelle reactie en verzending.

Product snel afgeleverd en top kwaliteit. Zelfs buiten openingstijden wordt er snel gereageerd op berichten

Probleem goed opgelost

Producten die ik had besteld waren niet de juiste. Uiteindelijk heb ik dit retour kunnen sturen en is eea netjes afgehandeld. Beschrijving van de producten op de site had wat beter gekund.

Uitstekende prijs kwaliteit en snelle nette levering

Voor verjaardag uitdeelcadeaus besteld. Aangenaam verrast vd prijs kwaliteit. Kreeg ivm grootte order ook nog is 5% korting.

goed product (bijenbekjes) snel geleverd

Voor de grote bestelling kreeg ik korting. Alleen was de kortingscode de eerste 2 berichten niet juist. De antwoorden per e-mail waren traag en dat vond ik vervelend. Daarom een 9 i.p.v. een 10 De beantwoording van vragen van klanten moet verbeterd (sneller) worden.

Goede prijs en snelle levering conform afspraak

goede service

Vriendelijk en snelle levering.

Prima service en snelle reacties

Mooie hoes voor de bbq gekocht en dit was een mooie deal.

Snelle levering en goede service

Alles snel geleverd. Prima product!

Goede, vriendelijke en snelle service

We kregen tot 2x toe de verkeerde kleur skates geleverd maar dit werd heel snel vriendelijk en adequaat opgelost. Goed bereikbaar zowel via de marktplaats chat als telefonisch.

Heel tevreden

Ik ben zeer tevreden over de afwikkeling van de koop. Zeer snelle levering van de producten.

Heeel slecht!

Op de site staat levering voor volgende dag maar eigenlijk bedoelen ze drie dagen. En vervolgens doodleuk hun leverancier de schuld geven....

Beste Peer, Ik zie dat u ons een onvoldoende heeft gegeven omdat uw bestelling (een mooi boot!) 3 dagen te laat is ontvangen. Via Bol hadden we hier al over gecommuniceerd. Deze leverancier stuurt onze bestellingen rechtstreeks naar de klant en wegens een storing en de daarbij ontstane extra drukte is alles die week enkele dagen later verstuurd. Namens ons nogmaals excuses hiervoor, wij hadden dit helaas niet kunnen voorzien en konden ook niets regelen om dit te versnellen. We hopen dat u ondanks de vertraging toch veel plezier beleeft aan de mooie boot!

Uitstekend!!!!

Een cdi besteld via de site en bij monteren blijkt de unit niet te starten. Zij hebben zonder morren het bedrag teruggestort dus een uitstekende service.

Prima verkoper en product

Snelle en vlotte communicatie bij de verkoop van een goed product!

Super snelle levering, top!

Goede prijs!

Wij hebben vorige week Eem trampoline besteld . Deze is naar wens geleverd . We kwamen er niet helemaal uit met installeren en zijn snel en naar tevredenheid geholpen

Teleurgesteld

Een little diva poppen bedje besteld werd snel geleverd alleen bij het uitpakken zat er een hele scheur in. Er zou gelijk een nieuwe verstuurd worden maar helaas tot op de dag vandaag nog niks ontvangen

Beste Cheyenne, zoals besproken heeft u vorige week een nieuwe ontvangen, heel veel plezier ermee!