Super snel een super leuk kastje gekocht en afgeleverd gekregen!

Super snel een super leuk kastje gekocht en afgeleverd gekregen!

Geen goede ervaring

Ik had een kinderzitje besteld bij wohi voor 68 euro, maar na 2 dagen kreeg ik een email dat deze op korte termijn niet leverbaar was dus dat de bestelling geannuleerd wordt en geld terug gestort werd zonder enig overleg. Vervolgens zie ik de dag erna precies hetzelfde kinderzitje met dezelfde naam en omschrijving gewoon nog op hun site staan, maar dan voor 40 euro duurder. Gebeld en gezegd dat ik me wel genaaid voel omdat het niet leverbaar is maar wel voor 40 euro duurder leverbaar blijkt te zijn. Ze konden niks voor me betekenen en moest maar op een andere site het bestellen. Kon wel 10% korting krijgen zei ze als laatst. Maar die mogen ze ergens steken waar de zon niet schijnt!!

Beste Kim, u heeft bij ons besteld de Melia stoel met EAN 8717677871094 voor 68,50. Helaas bleek deze uitverkocht en hebben we de order daarom moeten annuleren. We hebben u daarom het nieuwe model KARD MELIA BABYSCHAAL PLUS 4S 0 TM 9 MND 5P (EAN 8717677871384) aangeboden met 10% korting maar u wilt deze graag voor de prijs van het oude model, dat is helaas niet mogelijk. Het spijt ons zeer dat het oude model uitverkocht is maar het lijkt ons niet reƫel dat wij dan het nieuwe model onder kostprijs moeten aanbieden.

Uitstekende ervaring!

Snelle reactie en zeer vlotte levering. Het product, de stapelbare afvalbakken, voldoen geheel aan de verwachting. Zijn precies als omschreven en als op de afbeelding. Zaten goed verpakt. Ben er blij mee. Een aanrader!

Prima spullen voor een goede prijs en een uitstekende service

Top service!

Hele mooie ladekast.

Top service!

Wij hebben bij Wohi een trybike besteld. Het bedrijf reageerd snel, is vriendelijk in contact en de levering was heel snel. Top service. Wij bevelen Wohi bv zeker aan!!

Helemaal top en een hele snelle verzending

Helemaal top van kopen tot ontvangen binnen 24 uur.

Als je een bedrijf zoekt die klant gericht is ben je goed.

Erg goede service, vriendelijk, en zeker aan te raden. Het geeft het vertrouwen terug van de bedrijven die je verneuken om het geld. Het heeft mijn dag weer super goed gemaakt. Super goed wohi ga zo door!

Super snelle levering

Product zoals omschreven en super snel geleverd

Goede service en goede prijs

Hele goede service, klantvriendelijk, snelle levering

Goed product Snelle info / reactie Goede service Zeer tevreden

Prima contact, duidelijk en betrouwbaar

Product was zoals beschreven, prima afspraak gemaakt

Snel, goed en duidelijk

Goede foto's, snelle reactie, vlotte afhandeling. Ben er blij mee!

Vriendelijk , klantvriendelijk, goede prijs en sero

Heel tevreden

product zoals beschreven, goede communicatie met de verkoper en snelle verzending

Bartafel gekocht, goede kwaliteit, klein probleempje na 1 berichtje direkt opgelost, snel geleverd! Super service

Super snel en betrouwbaar

Vond een product wat ik zocht via webshop. Goede informatie en reacties

snelle levering/goede prijs

Textile care kit besteld. Nette prijs voor dit product. Bestelling makkelijk te plaatsen en een snelle levering.

Snelle levering en goed verpakt

Prettig ervaren!

We hadden een deukje ontdekt. Is een zeer gepaste oplossing voor gegeven.

De kast is goed

Die kast ziet er goed en mooi uit

Goed geregeld!

Prima en snelle service. Vriendelijk contact

Helemaal.top.

Echt goed en was snel binnen ook. Goede service.

helemaal tevreden mee

netjes verpakt en bezorgt