Top top top!

Mooie meubels, snel geleverd, makkelijk in elkaar te zetten door duidelijke beschrijving

Fijne vertrouwde ervaring

Goed, snel en mooi

Mooie meubels, snelle levering en bij vragen makkelijke te bereiken en snelle en tevreden afhandeling van vragen.

Top bedrijf, goede service

Zeer tevreden klant hier. Was snel geleverd. Helaas kleine beschadiging. Zelfde dag nog opgelost tussen klant en bedrijf. Dank voor de goede service!

Snelle levering en verrukkelijk goede chocola!

Boven mijn verwachting en geweldig dat je bij elke chocoladeletter een goede doel ondersteund.

Snelle en goede service

Snele levering met degelijke producten

Dit bedrijf maakt zijn naam als betrouwbaar waar. Reden: - Duidelijke bestel procedure - Snelle levering - Kwalitatief goede producten - Keuze uit goed assortiment

Goed product en zeer snelle levering. Ben er blij mee. Goede kwaliteit voor een prima prijs! Deze webshop is een aanrader.

Snelle levering van goed produkt

Goede snelle kwaliteit

Snelle levering! Goede kwaliteit

Snelle levering! Goede kwaliteit

Uitstekende service en kwaliteit!

Wij hadden een spoed bestelling en daarnaast een aanvullende bestelling die nog krapper in de tijd zat. De totale bestelling is volgens afspraak geleverd en was geheel volgens verwachting!

Snel, duidelijk en goed geleverd!

Super snelle levering

Bestelling ziet er keurig uit, netjes verpakt. Fijn contact met het bedrijf, en supersnelle levering. En chocolade eten voor het goede doel: dat is altijd goed toch?

Goed geïnformeerd en geleverd

Goed geïnformeerd over status van bestelling en levering. Ten tijde van geplande levering nog contact gehad over precieze verzenddatum en daarin werd ook flexibel meegedacht. Zeer tevreden dus.

Snel en goed!

Ik had snel een fietsonderdeel nodig dat niet heel makkelijk te vinden was vond het bij Wohi.nl en had het de volgende dag al in huis. Kwaliteitsproduct van Shimano en exact het goede onderdeel.

Prima webshop

Snelle levering en artikel netjes verpakt

Super service, top trampoline

Super fijne en super goede service! Goede kwaliteit trampoline en zeer snelle levering. Ook fijn contact gehad en reageren snel. Gewoon super dus. Dikke 10+

Wohi – let op! Levert geen nieuwe/nette producten!

Je gaat ervan uit dat de webshop een net product opstuurt. Wohi doet dit niet. Ik ontving een open, gescheurde doos, met daarin een gebruikt/opengemaakt product, wat niet aansluit bij wat was besteld (verkeerde kleur – zwart ipv groen), en waarbij niet duidelijk was of alles wel compleet was (opengescheurde zakjes, geen handleiding). Nog erger was dat de naam en prive adresgegevens van de vorige klant nog voorop op de doos geplakt zaten. Op mijn mail kreeg ik pas na 2 dagen antwoord. In plaats van het op te lossen nav mijn suggesties, gingen ze proberen te onderhandelen. Ik mocht het verkeerde product (verkeerde kleur, niet passend bij mijn tuin) in de kapotte doos, opengemaakt en waarschijnlijk incompleet, houden maar zolang ik daar maar een fors deel (meer dan 50%!) van de nieuwprijs zou betalen. Ik zou niet weten waarom ik nog zoveel zou moeten betalen voor het verkeerde artikel. Of de andere keuze: “alles inpakken en retourneren, en dan krijgt u een nieuw product direct van de leverancier”. Dat is dan een hoop moeite van mijn kant, en niet acceptabel, want ik had het product op zaterdag nodig voor een feestje. In de juiste kleur en als nieuw graag, want daarvoor heb ik gewoon ook betaald! Ik lees in andere reviews dat dit veel vaker gebeurt. Dit is gewoon schandalig, je betaalt vooraf en als je voor “nieuw” betaalt, moet je ook “nieuw” krijgen. Van een webshop mag je dus verwachten dat je artikel correct en nieuw is. En dat je prive adresgegevens niet op straat liggen. Wohi reageert nogal simpel bij al die reviews: “we versturen heel veel producten en er kan weleens wat mis gaan”. Maar als je dan zoveel omzet hebt, zorg dan dat je magazijn netjes en in orde is, en zorg er dan voor dat waar het mis gaat, dat je er alles aan doet om een tevreden klant achter te laten (en niet het verkeerde artikel alsnog probeert te slijten voor >50% van de adviesprijs!). Geen Wohi meer voor mij!

Beste B. van Dijke, zoals uitgebreid telefonisch besproken is er per abuis een retourmodel naar u gestuurd, deze was nog niet door ons gecontroleerd maar was nog wel volledig nieuw maar hoe dan ook een slordige fout, op dat gebied heeft u volledig gelijk. We hebben op uw bericht van zaterdagmiddag op maandagochtend 9.39 uur gereageerd met onze excuses en aangeboden het gratis op te halen en een nieuwe te sturen. In onze ogen en keurig voorstel om onze fout recht te trekken. U wilde echter op 10 euro na uw geld terug en dus een nieuwe trampolinerand van 85 euro voor 10 euro houden. Als we dit niet deden dreigde u overal negatieve reviews te plaatsen. Dat is in onze ogen een niet zo nette manier om iets af te dwingen. Om u tegemoet te komen hebben we nog aangeboden om 40 euro retour te krijgen zodat u voor 45 euro een nieuwe trampolinerand zou hebben maar u u bleef vasthouden aan uw dreigementen die heeft u nu ook waargemaakt, ondanks dat we de rand keurig hebben laten ophalen bij u. We hopen dat u ergens anders voor 85 euro wel direct het juiste pakket toegestuurd krijgt.

Goede begeleiding

Ik werd door de firma iedere keer zeer snel en vakkundig geholpen Het antwoord op mijn vragen werden direct beantwoord en er werd meegedacht om het goed af te handelen Kwam zeer betrouwbaar over

Goede prijs

Overzichtelijke website, snelle levering

Fijne, overzichtelijke website. Bestellen ging soepel en betaling ook. Levering was heel snel.

Prima item voor deze prijs

Prima koopje

Supersnel en goed

Onderdeel is precies volgens omschrijving en supersnel geleverd

Dik tevreden

Top service! Navraag of alles in orde is. Bij ontbreken van spullen netjes de kosten voor het nabestellen vergoedt. Echt dik tevreden!