Pluspunten

ruim aanbod, zeer goede service

leveren van al materiaal in 1 transport

Pluspunten

Goed spul voor een redelijke prijs! Snelle levering.

Ga in zee met een echte transporteur. PostNL levert vaak niet op het afgesproken moment. Wij hadden bij deze levering de mazzel dat ze tegen zessen nog een keer asn kwamen sukkelen terwijl levering tussen 11:30 en 13:30 gepland stond. Meestal komt PostNL een of twee dagen later dan gepland zonder opgaaf van reden. Deze slechte dienstverlener kan uw naam schaden!

Beste klant, Bedankt voor de mooie beoordeling! Spijtig dat je slechte ervaringen hebt met PostNL. Wij monitoren al onze transporteurs en onze ervaring is dat meer dan 95% geleverd wordt conform afgegeven indicatie. Wij zullen jullie postcode doorgeven als aandachtspunt voor PostNL, wellicht kunnen ze daarmee de service verbeteren zodat een volgend pakket wel op tijd komt in jullie bezorgwijk. Heel veel plezier met je bestelling! Team Saltashop.nl

Pluspunten

kwaliteit product goed snelheid leveren zoals beloofd (2 werkdagen)

Pluspunten

Had een vraag over levering. Via de chat onmiddellijk antwoord en heel vriendelijk!

Pluspunten

Komen afspraken na, goede helpdesk online, ik had een verkeerde bestelling gedaan. Het was geen probleem om het om te zetten. Het te veel betaalde werd gelijk terug geboekt. Zeer te vrezen over de service van jullie.

Als ik dan toch iets moet zeggen. Als je chat met de helpdesk kan je als klant niet zien de je even in de wacht staat. Maar dat is echt een kleinigheid.

Pluspunten

Super klantvriendelijk!! En de bestelling hadden we de volgende dag gelijk in huis

Pluspunten

Prima levering, mooi product, duidelijke handleiding. Geen enkele negatieve feedback, alleen maar positief. We hebben de inground trampoline gekocht met afdekzeil, kids zijn er helemaal gek op en het was makkelijk te realiseren Wij zijn uitermate tevreden, en de kinderen helemaal...

blijf vooral doen wat jullie al doen...

Pluspunten

Supersnelle levering. Binnen 48 uur na bestelling.

Pluspunten

Hele goede klantenservice, snelle levering - erg mooie kwaliteit vh product (trampoline)

Pluspunten

Snelle levering Netjes verpakt Goede stevige kwaliteit. Duidelijke tekst.

Mail van verzenden zat geen trackcode bij. Gemaild voor trackcode maar eerst verkeerde doorgegeven en later weer gemaild maar geen reactie. En zat geen gebruiksaanwijzing voor de bevestiging van de elastieken bij. Op internet op gezocht.

Pluspunten

Snelle levering, goede kwaliteit, duidelijke website

Ik zie bij het reserveren van een product na betaling niet dat ik betaald heb. Het zou handig zijn dat dat ook wordt bevestig evt. via de email.

Beste Sigrid, Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling. We versturen normaal standaard twee mailtjes nadat een bestelling geplaatst is, het eerste mailtje is een bevestiging van je order en de tweede is een bewijs van betaling. We vinden het vervelend dat je het tweede mailtje van ons niet hebt ontvangen. Volgens ons systeem is deze mail woensdag 22 juni om 11:30 uur naar je verstuurd, wellicht is deze per abuis in de spam mail belandt? Nogmaals bedankt voor je beoordeling en we wensen je veel plezier met je trampoline! Groeten Team SaltaShop.nl

Pluspunten

De bestelling werd volgens afspraak geleverd.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snel levering

Als jullie alles in 5 doosen stuur dan beter niet 6 trackcoden doorgeven. En de kwaliteit van de moeren en bouten waren heel erg slecht, wat een rot kvaliteit. Moeste naar de winkel om nieuwe te kopen. Komen ze uit China of zoiets? Was niet blij mee. Dit kan jullie beter en het geeft een slecht gevoel van kvaliteit dat zoiets goedkoper niet van goede kvalitet is. Het gaat over 16 moeren en bouten, kost nix maar je heb ze nodig als je daar met de koud sta.

Beste klant, Bedankt voor je beoordeling! Het spijt ons dat de moeren en bouten niet van de kwaliteit zijn dan je had verwacht. Zoals is gebleken was er sprake van een productfout. Normaliter hadden we dit snel kunnen oplossen met een telefoontje, mailtje of een bericht via onze chat. We zijn zeven dagen in de week bereikbaar van 09:00 uur tot 21:00 uur. Na een mail hebben we een geschikte oplossing gevonden voor het probleem. We hopen dat je nog veel jaren plezier zult beleven aan deze trampoline! Groeten Team SaltaShop.nl

Pluspunten

Snelle levering Duidelijk

Pluspunten

Snel geleverd en super trampoline. Goede gebruiksaanwijzing. Mijn zoon is er zeer content mee.

Pluspunten

Goed contact en snelle levering !

Pluspunten

- snelle levering - kwaliteit trampoline is goed - goede gebruiksaanwijzing

het onderste stukje piepschuim van het net is wit, terwijl het bovenste stuk overtrokken wordt met het net zelf. Hierdoor vallen de witte stukken op tov het zwarte geheel. Is visueel minder mooi.

Pluspunten

Duidelijk en waar voor je geld!

N.v.t.

Pluspunten

Prima te woord gestaan door de klantenservice bij vragen. Snelle levering.

Op de website is niet duidelijk vermeld wat het verschil is tussen de verschillende uitvoeringen van een trampoline

Pluspunten

Goede producten, Goede Service

Pluspunten

Snel, goed, duidelijk

Ga zo door

Pluspunten

Goed product, op tijd geleverd

Geen

Pluspunten

De bestelling is snel en netjes geleverd. Werden goed op de hoogte gehouden over de status van onze bestelling. Ik heb jullie al aanbevolen bij iemand die ook geïnteresseerd was in een trampoline en die opzoek is naar een handzaam formaat.

Het enige wat ik als verbeterpunt zou geven is om de ontvangstbevestiging en factuur in 1 mail te zetten, zodat je niet 3 mailtjes direct ontvangt. Dat zou in 1 mail kunnen. Alleen weet ik niet of dit technisch geregeld kan worden.

Beste, Bedankt voor mooie beoordeling en bedankt dat je ons aangeraden hebt. We zullen overwegen om de drie mailtjes samen te voegen tot één mailtje. We wensen je heel veel plezier met je bestelling. Groeten Team SaltaShop.nl

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelheid

Website (gebruikersgemak) en als je een mail stuurt waarin je een tracking code stuurt dan wel graag met trackingcode

Beste, Bedankt voor je beoordeling. Ons systeem koppelt automatisch de trackcodes uit het PostNL systeem. Helaas is dit bij jou verkeerd gegaan waardoor je een mail hebt ontvangen zonder trackcode. We hebben je gelijk een mail gestuurd met daarin je trackcode en vrijdag 29 april heb je de bestelling in ontvangst genomen. We wensen je nog veel plezier met de trampoline. Groeten Team SaltaShop.nl