Zeer goed product!

Ben blij met printer,deze werkt heel goed en het is niet te merken dat deze tweede hands is,ben zeer tevreden!

Snel, Goed, Laagste Prijs,=PERFECT

Snel een keuze gemaakt uit een riante keuze en met een onvoorstelbare LAGE prijs, en na een zeer snelle levering een heel goede kwaliteit tot ons genoegen en zeer blij met het gebruik ervan. Zoals de aanhef zegt: Snel, Goed, Laagste Prijs,=PERFECT

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Snelle levering en voldoet zeker aan verwachting

Tevreden en oké

Mooie 2e handse producten in orginele verpakking

Mooie goed werkende flessenwarmer van Philips. Zijn er zeer content mee! Zeker een aanrader om producten te kopen via iGoopple.

Go , go to GooHoo !

Vlot, snelle levering Duidelijk site

• Nazorg / Garantie

Snelle levering ondanks de drukte van de feestdagen

Snelle levering. Goede prijs voor een goed product. Zeker voor herhaling vatbaar. En aan te bevelen voor vrienden

Goed!!

Een goede Keuze.

• Nazorg / Garantie

Het apparaat wat ik gekocht heb is niet te onderscheiden met een nieuwe, er zit geen krasje of vlekken op, Het is gewoon nieuw, voor weinig geld. Dus Ja goed IGoopple.nl. Bedankt

Perfecte service

Nadat mijn iPod het begeven had, op zoek naar een vervanger. Goede aanbieding gevonden bij GooHoo. Besteld via de website, snel en probleemloos. Had de vervangende iPod binnen drie dagen in huis. Werkt perfect. Dus hier een zeer tevreden klant.

Uitstekend dit bedrijf

Hallo aan de medewerkers van dit bedrijf Eerste keer dat ik met dit bedrijf te maken heb gehad Allereerst zijn de prijzen goed in vergelijking met andere bedrijven? Ten tweede, stuur op tijd Uitstekend gezelschap, groeten aan iedereen

• Nazorg / Garantie

Hoi! Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met je aankoop. Nog veel plezier ermee gewenst! Groetjes, GooHoo

Top service keer op keer

Nu de laatste 3 consoles 2 iPads en 2 iPhones hier gekocht. Nog nooit problemen gehad!

Geen reacties op vragen

In de veronderstelling een GoProlader te hebben gekocht voor mijn accu’s kreeg ik eentje van een onbekend merk thuis gestuurd. Tot twee, drie, vier maal toe heb ik contact gezocht om uit te vinden hoe de vork in de steel zit. Waarom geen GoProlader, maar een van een third party?Evenzovele keren geen reactie. Eens iets hier gekocht, maar dit is wel de laatste keer. Hoe goed te maken? Door de juiste te sturen. Voel me een beetje belazerd. En aanbevelen bij vrienden. Nou nee, sterk afraden eerder.

• Nazorg / Garantie

Beste H. Blom, Vervelend om te lezen dat er mogelijk iets mis is gegaan met je bestelling. Onze excuses hiervoor! Wij hebben het teruggezocht maar op elke van de mails welke je had verstuurd en de contactformulieren welke je hebt ingevuld heeft ons klantenserviceteam op gereageerd. Wellicht dat onze reacties in je spam-box terecht zijn gekomen? Mocht je het daar alsnog niet kunnen vinden dan is ons klantenservice team op werkdagen ook te bereiken tussen 9 en 17 uur. Graag helpen wij je verder! Met vriendelijke groet, GooHoo

keurig verpakt en snel geleverd , prima product

site duidelijk en overzichtelijk , keuze uit verschillende gebruikssporen

Goede ervaring

Goede ervaring met het bedrijf alleen was het product meer beschadiging dan ik kon verwachten

Werkt naar behoren

Ik heb 2 weken geleden een Refurbished GoPro Hero 4 gekocht en ben er super blij mee, ik heb er al nu paar keer mee gefilmd en hij doet precies wat een action cam moet doen.

Excellent service

Product was just what I wanted. Good condition and worked perfectly.

Goed product. Snelle levering

• Nazorg / Garantie

Perfect concept, hergebruik van tweedehands producten met garantie!!

Ik heb bij iGoopple een aantal accessoires voor mijn GoPro gekocht. Was heel benieuwd naar de staat ervan en het bleek een schot in de roos te zijn: alles was in bijna nieuwstaat! En dat voor een stuk minder geld dan de nieuwprijs! Kortom: iGoopple staat in m'n favorieten!!

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Toestel zeer goed, zoals beloofd. Maar...

....het beloofde 'vooraf nagekeken en schoongemaakt' viel wel tegen. De iPod bevatte nog alle muziek van de vorige eigenaar en moest voor gebruik nog eerst door mij geformatteerd worden. Geen grote klus als je de weg weet, maar toch een ster aftrek daarvoor.

• Nazorg / Garantie N.v.t.

Goed product en snel geleverd

Lader en batterij gekocht voor de Hero 3. Deze werden zeer snel geleverd en voldoen aan alle verwachtingen. Ik ben zeer tevreden toppers zijn jullie.

• Nazorg / Garantie

Snelle verzendig, matig product. hield niet over.

gopro session 4 besteld. Afgaande op het classificatiesysteem met sterren, een 4ster product gekocht (5 =zgan en een 10ntje meer) tevens coor weinig een 32gb sd kaartje bijbesteld. Levering was snel. Volgende dag thuis, dat was goed. Verpakking was vrij matig, in een dun gebruikte gameconsole controller verpakking en een beetje bubbelplastic. Product was zichtbaar gebruikt. Zichtbaar een behoorlijke valpartij meegemaakt op een hoek. Het aluminium is vervormd, tevens is het product behoorlijk bekrast en beschadigd. Lens is wel aardig krasvrij. De gopro werkt wel goed, de chineze, meegeleverde sd kaart werk ook naar behoren. Batterij lijkt aardig op niveau. Als ik bovenstaande had geweten, had ik een zgan 5 sterren pproduct gekocht voor een 10ntje meer, al vraag ik me af of deze classificatie niet behoorlijk overgewaardeerd word. Ik zou niet snel opnieuw een product op deze site bestellen, ik heb het gevoel te veel betaald te hebben. Het extra geld voor deze webshop ipv op marktplaats een product kopen is het niet waard. +snelle levering +verzendkosten +overzichtelijke website - overgewaardeerd classificatiesysteem - verzendverpakking - prijs 23/9/2020 Update Goohoo nam contact op waarom ik ontevreden was. E.e.a. toegelicht. Kreeg snel en netjes antwoord. Uiteindelijk een deel van de aankoopsom teruggeboekt gekregen gezien men het eens was met mijn feedback. Keurige aftersales, nette en snelle antwoorden van verschillende medewerkers die kennelijk afzonderlijk van elkaar op de hoogte waren van deze casus. Op basie van bovenstaande zou ik wat betreft aftersales en garantie nog steeds een product van deze webshop aanbevelen.

• Nazorg / Garantie

Snelle levering van de goederen

Zoals bij mijn vorige aankopen van iPhone bij jullie was alles terug zoals vermeld stond. Terug Tip Top in orde. Ben dus nog steeds zeer tevreden klant!!!

Fijne service

Er was iets niet leverbaar, netjes gecheckt met mij. Prima.

• Nazorg / Garantie

Super concept en top service!

Wat super dat mooie tweedehands spullen weer een nieuw leven krijgen. De dingen die ik besteld had zagen er haast nog als nieuw uit. Ook had ik iets extra's erbij gekregen, iets wat waarschijnlijk niet mooi genoeg meer was om te verkopen, maar wat ik nog prima kan gebruiken. Wat leuk! Mijn bestelling had ik ook vlug ontvangen. Heel tevreden!